REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Nors ir pirmoje "Greitų ir įsiutusių" pasirodęs "Mitsubishi Eclipse" nebuvo labai skoningai padabintas, vis tiek šis automobilis išlieka ikona. Vienas iš pirmųjų automobilių, kuris nebrangiai "pasiduodavo" tobulinimams, taip pat buvo pardavimų hitas JAV. Šis modelis taip pat siūlė tokius privalumus, kurie tuo metu buvo reti tokioje kainų grupėje, o tai taip pat prisidėjo prie jo populiarumo tarp tobulintojų.
"Eclipse" į rinką žengė daug vėliau nei kitos japoniškos tiuningo ikonos. Pirmoji karta debiutavo 1989 metais ir turėjo visas reikiamas savybes, reikalingas sėkmingai kupė. Neveltui šis modelis iškart tapo hitu, bei buvo puikiai įvertintas tarp bandytojų. Pirmoji karta buvo siūloma su vienu iš keturių įrangos paketų: bazinis, GS, GS-T ir GSX. Nors bazinė versija nebuvo verta dėmesio, tačiau galingiausias versijas pamėgo tiuneriai dėl gamykliškai sumontuotų turbo sistemų ir paprastumo jas tobulinant.
Tokiu pat paprastu principu buvo sukurta ir antroji "Eclipse" karta, kuri buvo pristatyta 1995 metais. Taip pat ši karta tapo populiariausia tarp tobulintojų per visą modelio gyvavimo laiką. Dviejų litrų turbininis variklis "išsukdavo" 210 arklių, o tai, kaip gamykliniam sureguliavimui, tuo metu buvo išties daug. Nepaisant to, šis motoras lengvai "pasiduodavo" naujiems patobulinimams. Pirmi komponentai, kurie susilaukdavo patobulinimų - kuro sistema. Tai buvo silpnoji variklio pusė, nes originalios detalės ir taip veikdavo ties savo galimybių riba, todėl buvo keičiami purkštukai, kuro slėgio siurblys. Tai užtikrindavo daug staigesnį reagavimą į dešinį pedalą.




Kai kuro sistema būdavo patobulinta, kitas, dažniausiai keičiamas, komponentas tapdavo paskirtymo velenėliai. "Eclipse" variklių tiuningas nebūdavo orientuotas į didelę galią aukštuose sūkiuose - jiems labiausiai trūkdavo sukimo momento prie žemų apsiskukimų. Atlikus velenėlių keitimo operaciją, eilė ateidavo oro slėgiui, tačiau užkrovus didelę turbiną, stipriai padidėdavo jos vėlavimas. Taip pat šios kartos didelis privalumas yra tai, kad GSX komplektacija turėjo visų varančių ratų pavarą, o tai leido iš šio modelio išgauti daug didesnius skaičius, nei iš priekiniais ratais varomų konkurentų.
Taip pat verta paminėti dar vieną privalumą - šio modelio prieinamumas. "Eclipse" yra ne toks retas, kaip kiti aukštų charakteristikų konkurentai, pavyzdžiui "Toyota Celica GT-Four". Ne turbininiai "Mitsubishi" varikliai taip pat gali būti patobulinti, tačiau gautas rezultatas nebus toks dramatiškas. Šiems motorams yra suprojektuotas ne vienas kompresoriaus komplektas, tačiau paprasčiau yra pradėti su turbininiu varikliu. Oro srauto paėmimo patobulinimai taip pat verti dėmesio, tačiau su jais galima labai lengvai persistengti.
Jei norite patobulinto japoniško automobilio, tai "Eclipse" antroji karta yra tikrai verta jūsų dėmesio. 2000 metais debiutavusi trečioji karta neturėjo nei turbininio variklio, nei visų varančiųjų ratų sistemos. V6 variklis pateikė dvilitrį turbininį variklį, nors išgaunama galia buvo tokia pati. Tiuninguoti šį varikli išties neapsimoka - vistiek galia bus švaistoma per priekinius ratus ir iš tikrųjų, už tą pačią kainą konkurentai gali pasiūlyti daugiau.




Ketvirtoji "Eclipse" karta debiutavo 2006 metais, bet jau tada jis buvo pajuokos objektas. Naujas modelis buvo sunkus, lėtas ir nelabai priimė patobulinimus. Nors teoriškai ši karta gyvavo iki 2012 metų, tačiau jos gamyba buvo nutraukta 2011 metų rugpjūtį. Kolkas "Mitsubishi" nežada atgaivinti "Eclipse", o tai mus liūdina, nes šis kupė buvo vienas iš sekmingiausių mažų sportinių kupė rinkos dalyvių.
Kalbant apie šiandienines kainas, tai jos yra juokingos. Jei jums nebūtinai reikia pačios galingiausios GSX komplektacijos, jos išties yra žemos. Pirmos kartos "Eclipse" kainos prasideda nuo 1500lt. Žinoma, už tai gausite tik galvos skausmą. Tvarkingą, gerai išlaikytą pirmos kartos "Eclipse" su 2 litrų 150ag varikliu Europos rinkoje galima nusipirkti už 5 tūkstančius litų, antros kartos - už 7 tūkstančius. Trečioji karta gali būti jūsų už 14 tūkstančių, o ketvirtųjų "Eclipse" kainos prasideda nuo 20tūkst. litų.



Nors ir pirmoje "Greitų ir įsiutusių" pasirodęs "Mitsubishi Eclipse" nebuvo labai skoningai padabintas, vis tiek šis automobilis išlieka ikona. Vienas iš pirmųjų automobilių, kuris nebrangiai "pasiduodavo" tobulinimams, taip pat buvo pardavimų hitas JAV. Šis modelis taip pat siūlė tokius privalumus, kurie tuo metu buvo reti tokioje kainų grupėje, o tai taip pat prisidėjo prie jo populiarumo tarp tobulintojų.
"Eclipse" į rinką žengė daug vėliau nei kitos japoniškos tiuningo ikonos. Pirmoji karta debiutavo 1989 metais ir turėjo visas reikiamas savybes, reikalingas sėkmingai kupė. Neveltui šis modelis iškart tapo hitu, bei buvo puikiai įvertintas tarp bandytojų. Pirmoji karta buvo siūloma su vienu iš keturių įrangos paketų: bazinis, GS, GS-T ir GSX. Nors bazinė versija nebuvo verta dėmesio, tačiau galingiausias versijas pamėgo tiuneriai dėl gamykliškai sumontuotų turbo sistemų ir paprastumo jas tobulinant.
Tokiu pat paprastu principu buvo sukurta ir antroji "Eclipse" karta, kuri buvo pristatyta 1995 metais. Taip pat ši karta tapo populiariausia tarp tobulintojų per visą modelio gyvavimo laiką. Dviejų litrų turbininis variklis "išsukdavo" 210 arklių, o tai, kaip gamykliniam sureguliavimui, tuo metu buvo išties daug. Nepaisant to, šis motoras lengvai "pasiduodavo" naujiems patobulinimams. Pirmi komponentai, kurie susilaukdavo patobulinimų - kuro sistema. Tai buvo silpnoji variklio pusė, nes originalios detalės ir taip veikdavo ties savo galimybių riba, todėl buvo keičiami purkštukai, kuro slėgio siurblys. Tai užtikrindavo daug staigesnį reagavimą į dešinį pedalą.




Kai kuro sistema būdavo patobulinta, kitas, dažniausiai keičiamas, komponentas tapdavo paskirtymo velenėliai. "Eclipse" variklių tiuningas nebūdavo orientuotas į didelę galią aukštuose sūkiuose - jiems labiausiai trūkdavo sukimo momento prie žemų apsiskukimų. Atlikus velenėlių keitimo operaciją, eilė ateidavo oro slėgiui, tačiau užkrovus didelę turbiną, stipriai padidėdavo jos vėlavimas. Taip pat šios kartos didelis privalumas yra tai, kad GSX komplektacija turėjo visų varančių ratų pavarą, o tai leido iš šio modelio išgauti daug didesnius skaičius, nei iš priekiniais ratais varomų konkurentų.
Taip pat verta paminėti dar vieną privalumą - šio modelio prieinamumas. "Eclipse" yra ne toks retas, kaip kiti aukštų charakteristikų konkurentai, pavyzdžiui "Toyota Celica GT-Four". Ne turbininiai "Mitsubishi" varikliai taip pat gali būti patobulinti, tačiau gautas rezultatas nebus toks dramatiškas. Šiems motorams yra suprojektuotas ne vienas kompresoriaus komplektas, tačiau paprasčiau yra pradėti su turbininiu varikliu. Oro srauto paėmimo patobulinimai taip pat verti dėmesio, tačiau su jais galima labai lengvai persistengti.
Jei norite patobulinto japoniško automobilio, tai "Eclipse" antroji karta yra tikrai verta jūsų dėmesio. 2000 metais debiutavusi trečioji karta neturėjo nei turbininio variklio, nei visų varančiųjų ratų sistemos. V6 variklis pateikė dvilitrį turbininį variklį, nors išgaunama galia buvo tokia pati. Tiuninguoti šį varikli išties neapsimoka - vistiek galia bus švaistoma per priekinius ratus ir iš tikrųjų, už tą pačią kainą konkurentai gali pasiūlyti daugiau.




Ketvirtoji "Eclipse" karta debiutavo 2006 metais, bet jau tada jis buvo pajuokos objektas. Naujas modelis buvo sunkus, lėtas ir nelabai priimė patobulinimus. Nors teoriškai ši karta gyvavo iki 2012 metų, tačiau jos gamyba buvo nutraukta 2011 metų rugpjūtį. Kolkas "Mitsubishi" nežada atgaivinti "Eclipse", o tai mus liūdina, nes šis kupė buvo vienas iš sekmingiausių mažų sportinių kupė rinkos dalyvių.
Kalbant apie šiandienines kainas, tai jos yra juokingos. Jei jums nebūtinai reikia pačios galingiausios GSX komplektacijos, jos išties yra žemos. Pirmos kartos "Eclipse" kainos prasideda nuo 1500lt. Žinoma, už tai gausite tik galvos skausmą. Tvarkingą, gerai išlaikytą pirmos kartos "Eclipse" su 2 litrų 150ag varikliu Europos rinkoje galima nusipirkti už 5 tūkstančius litų, antros kartos - už 7 tūkstančius. Trečioji karta gali būti jūsų už 14 tūkstančių, o ketvirtųjų "Eclipse" kainos prasideda nuo 20tūkst. litų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų