REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Audi“ turi specialų „Audi RS“, „BMW“ turi „BMW M“, o „Mercedes Benz“ - „AMG“ padalinius, kurie rūpinasi pačių pajėgiausių ir išskirtiniausių modelių gamyba. Tokį padalinį turi ir „Jaguar“, kurio inžinieriai pluša prie sportiškiausių ir dinamiškiausių šios markės modelių. 
Milžiniškos sėkmės sulaukęs pirmasis „Jaguar“ visureigis - „F-Pace“, netrukus sulauks labai rimto pastiprinimo. Itin galingų ir greitų visureigių gerbėjai savo garažą šiemet galės papildyti nauja „Jaguar F-Pace SVR“ modifikacija, kuri kibs į atlapus „Porsche Macan Turbo“, „Mercedes Benz GLC 63 AMG“ ir „Audi RS Q5“.
Britams norint mesti iššūkį itin pajėgiems vokiečiams, privalės savąjį modelį aprūpinti fantastiškai skambančiu varikliu, kuris taip pat sugebėtų prispausti prie sėdynės, kai vairuotojas paspaus akceleratoriaus pedalą.
„SVR“ padalinio darbuotojai į pačią galingiausią „F-Pace“ versiją žada sumontuoti 8 cilindrų variklį, kuris kituose „Jaguar“ modeliuose išvysto ne mažiau nei 550 arklio galių ir 680 Nm sukimo momentą. Tokių pačių charakteristikų tikimasi ir iš „Jaguar F-Pace SVR“ modelyje būsiančio motoro.
Vizualiai naujoji versija taps agresyvesnė. Švedijoje testuojami „F-Pace SVR“ prototipai dengia agresyviau atrodantį priekinį buferį, variklio dangtį, slenksčius. Prototipai taip pat dėvi naujų išmatavimų padangas - 265/45 priekyje ir 295/40 gale.
Oficiali „Jaguar F-Pace SVR“ premjera įvyks šių metų rudenį.

GALERIJA


„Audi“ turi specialų „Audi RS“, „BMW“ turi „BMW M“, o „Mercedes Benz“ - „AMG“ padalinius, kurie rūpinasi pačių pajėgiausių ir išskirtiniausių modelių gamyba. Tokį padalinį turi ir „Jaguar“, kurio inžinieriai pluša prie sportiškiausių ir dinamiškiausių šios markės modelių. 
Milžiniškos sėkmės sulaukęs pirmasis „Jaguar“ visureigis - „F-Pace“, netrukus sulauks labai rimto pastiprinimo. Itin galingų ir greitų visureigių gerbėjai savo garažą šiemet galės papildyti nauja „Jaguar F-Pace SVR“ modifikacija, kuri kibs į atlapus „Porsche Macan Turbo“, „Mercedes Benz GLC 63 AMG“ ir „Audi RS Q5“.
Britams norint mesti iššūkį itin pajėgiems vokiečiams, privalės savąjį modelį aprūpinti fantastiškai skambančiu varikliu, kuris taip pat sugebėtų prispausti prie sėdynės, kai vairuotojas paspaus akceleratoriaus pedalą.
„SVR“ padalinio darbuotojai į pačią galingiausią „F-Pace“ versiją žada sumontuoti 8 cilindrų variklį, kuris kituose „Jaguar“ modeliuose išvysto ne mažiau nei 550 arklio galių ir 680 Nm sukimo momentą. Tokių pačių charakteristikų tikimasi ir iš „Jaguar F-Pace SVR“ modelyje būsiančio motoro.
Vizualiai naujoji versija taps agresyvesnė. Švedijoje testuojami „F-Pace SVR“ prototipai dengia agresyviau atrodantį priekinį buferį, variklio dangtį, slenksčius. Prototipai taip pat dėvi naujų išmatavimų padangas - 265/45 priekyje ir 295/40 gale.
Oficiali „Jaguar F-Pace SVR“ premjera įvyks šių metų rudenį.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų