REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienintelę dieną, spalio 13-ąją, beveik keturiasdešimt kilometrų už Vilniaus esančiame „Dubingių žirgyne“ rinkosi apie automobilius rašantys, televizijos bei radijo laidas rengiantys žurnalistai. Čia juos pasitiko ne tik nuostabus Dubingių kraštovaizdis, bet ir nenustygstančių žirgų apsupti devyni „Jaguar“ automobiliai. Sutikite, tiek „Jaguar“, vienoje vietoje, retai kada pamatysi. Renginio dalyviai turėjo unikalią galimybę – už vairo išbandyti kaip veikia nauja „Jaguar“ visų varančių ratų technologija.
„Automobiliai panašūs į žirgus – tiek vienų, tiek kitų prigimtis yra neatsiejama nuo žmogaus. Automobilis ir vairuotojas tarsi raitelis ir jo žirgas – pasitikintys kiekvienu viens kito judesiu. Ne veltui automobilių jėga yra matuojama arklio galiomis. Ieškojome galimybių natūralioje aplinkoje išbandyti automobilius, ir, žinoma, geriausia vieta mums pasirodė žirgynas“, – renginio svečiams kalbėjo Justė Šataitė, „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė.
Susirinkusiems svečiams buvo užduotas klausimas: „Kas bendro tarp žirgo ir automobilio „Jaguar“? Justės Šataitės teigimu, bendra – ne tik arklio galiomis matuojama jėga, bet ir greičio bei laisvės pojūtis, kurį vairuotojui suteikia automobilis ar žirgas, pomėgio išskirtinumas, patikimumas, saugumas ir, žinoma, adrenalino suteikiantis sportininko DNR.
Šį DNR, o taip pat – naująją „Jaguar“ visų varančiųjų ratų sistemą, galima buvo pajausti išbandant automobilius uždarame žirgyno manieže. Važiuodami per birų smėlį, vairuotojai galėjo palyginti dviejų varančiųjų ratų „Jaguar“ su visų varančių ratų sistema. Naujoji „Jaguar“ visų varančių ratų sistema nuo šiol bus montuojama populiariuosiuose F-TYPE, apdovanojimų pelniusiuose XF ir XE sedanuose ir funkcionaliuose „Jaguar“ sportiniuose visureigiuose F-PACE. Būtent šių modelių automobilius ir išbandė žurnalistai.

Vienintelę dieną, spalio 13-ąją, beveik keturiasdešimt kilometrų už Vilniaus esančiame „Dubingių žirgyne“ rinkosi apie automobilius rašantys, televizijos bei radijo laidas rengiantys žurnalistai. Čia juos pasitiko ne tik nuostabus Dubingių kraštovaizdis, bet ir nenustygstančių žirgų apsupti devyni „Jaguar“ automobiliai. Sutikite, tiek „Jaguar“, vienoje vietoje, retai kada pamatysi. Renginio dalyviai turėjo unikalią galimybę – už vairo išbandyti kaip veikia nauja „Jaguar“ visų varančių ratų technologija.
„Automobiliai panašūs į žirgus – tiek vienų, tiek kitų prigimtis yra neatsiejama nuo žmogaus. Automobilis ir vairuotojas tarsi raitelis ir jo žirgas – pasitikintys kiekvienu viens kito judesiu. Ne veltui automobilių jėga yra matuojama arklio galiomis. Ieškojome galimybių natūralioje aplinkoje išbandyti automobilius, ir, žinoma, geriausia vieta mums pasirodė žirgynas“, – renginio svečiams kalbėjo Justė Šataitė, „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė.
Susirinkusiems svečiams buvo užduotas klausimas: „Kas bendro tarp žirgo ir automobilio „Jaguar“? Justės Šataitės teigimu, bendra – ne tik arklio galiomis matuojama jėga, bet ir greičio bei laisvės pojūtis, kurį vairuotojui suteikia automobilis ar žirgas, pomėgio išskirtinumas, patikimumas, saugumas ir, žinoma, adrenalino suteikiantis sportininko DNR.
Šį DNR, o taip pat – naująją „Jaguar“ visų varančiųjų ratų sistemą, galima buvo pajausti išbandant automobilius uždarame žirgyno manieže. Važiuodami per birų smėlį, vairuotojai galėjo palyginti dviejų varančiųjų ratų „Jaguar“ su visų varančių ratų sistema. Naujoji „Jaguar“ visų varančių ratų sistema nuo šiol bus montuojama populiariuosiuose F-TYPE, apdovanojimų pelniusiuose XF ir XE sedanuose ir funkcionaliuose „Jaguar“ sportiniuose visureigiuose F-PACE. Būtent šių modelių automobilius ir išbandė žurnalistai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

3204_Gfoto


„Adaptyvi dinamika“ – taip būtų galima pavadinti naująją sistemą. Ji pati „atspėja“ vairuotojo poreikius ir pagal tai paskirsto jėgą į ratus. „Jaguar“ su šia sistema pavadinčiau tobulu vairavimo, technologijų ir funkcijų išpildymo deriniu, kuriame tiek vairuotojas, tiek išmanioji sistema veikia išvien“, – pristatydama visų varančių ratų sistemą kalbėjo „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė J. Šataitė.
Jos teigimu, „Jaguar“ 4WD sistema vairuojamam automobiliui suteikia daugiau patikimumo. Tam tikrų algoritmų pagalba ji reguliuoja galią, nukreipdama ją į ratus. Važiuojant įprastinėmis sąlygomis į galinius ratus nukreipiama 90 ar net 100 procentų galios, o sistemai nustačius, kad priekiniams ratams reikalingas didesnis sukimo momentas, sukibimui užtikrinti į juos nukreipiama daugiau galios.
„Jaguar“ visų varančiųjų ratų sistema yra integruota su kitomis automobilyje įdiegtomis aktyvaus saugumo sistemomis, užtikrinančiomis stabilumą ir sukibimą su kelio paviršiumi. Ji atpažįsta mažu sukibimu pasižyminčius paviršius, pavyzdžiui, purvą, ledą, žvyrą ir sniegą, ir žaibiškai paskirsto sukimo momentą.
Panašų kelio paviršių – žirgyno maniežo klampų smėlį – vairuodami „Jaguar“ su dviejų ar keturių varančiųjų ratų technologijomis visų pirma ir išbandė žurnalistai. Po šių bandymų dalyvių laukė pasivažinėjimas asfaltuotu buvusio Dubingių greičio ruožo keliu. Vienos valandos trukmės važiavime buvo galima ne tik įvertinti „Jaguar“ automobilių stabilumą, dinamiką, sukibimą su kelio paviršiumi, bet ir pasigrožėti nuostabiais rudeniškais vaizdais.
Po vairavimo testo visų laukė žirgų pasirodymas, vaišės, ekskursija po mini zoologijos sodą, pasivažinėjimas karieta.
„Jaguar“ modelius su naująja visų varančių ratų sistema galima pamatyti ir išbandyti vienintelio įgalioto „Jaguar“ koncerno atstovo Lietuvoje „Inchcape Motors“ salonuose.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų