REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naudotų automobilių rubrika mūsų šalyje gyvenantiems automanams yra labai svarbi. Juk ne kiekvienas sau gali leisti visiškai naują, dažai kvepiantį automobilį.
Nuo šiol, naudotų automobilių rubrikoje apžvelgsime TIK automaniškus automobilius. Interneto platybėse yra daugybę įvairiausių gidų, kurie patars jums kaip įsigyti Volkswagen Golf TDI ar Citroen C4, tačiau mūsų tikslas jus supažindinti su tokiais automobiliais kaip kad ši Toyota Celica Supra.

Naudotų automobilių rubrika mūsų šalyje gyvenantiems automanams yra labai svarbi. Juk ne kiekvienas sau gali leisti visiškai naują, dažai kvepiantį automobilį.
Nuo šiol, naudotų automobilių rubrikoje apžvelgsime TIK automaniškus automobilius. Interneto platybėse yra daugybę įvairiausių gidų, kurie patars jums kaip įsigyti Volkswagen Golf TDI ar Citroen C4, tačiau mūsų tikslas jus supažindinti su tokiais automobiliais kaip kad ši Toyota Celica Supra.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


dizainas
1981 metais Toyota pristatė naujos kartos Toyota Supra, kuri visame pasaulyje buvo geriau žinoma kaip Celica Supra. Nors automobilis naudojo senosios Celica platforma, tačiau inžinieriai norėdami atskirti abudu modelius, į Celica Supra montavo linijinį šešių cilndrų motorą, padidino ratų bazės ilgį, praplatino ratų provėžą ir aprūpino geresniais žaisliukais, kurie tais laikais priversdavo naujų automobilių pirkėjus aikčioti iš nuostabos.
Kadangi naujasis modelis buvo kuriamas kaip Nissan Z serijos automobilių alternatyva, nenuostabu, kad Toyota dizaineriai stengėsi sukurti labai panašų, tačiau tuo pačiu ir savotiškai išskirtinį sportišką kupė. Kampuotos, grubios ir tuo pačiu elegantiškos linijos net ir šiais laikais atrodo pakankamai moderniai.
Jungtinėse Amerikos Valstijose ir daugelyje Europos šalių, Celica Supra buvo parduodama su dvejomis modifikacijomis : P-Type (Performance) ir L-Type (Luxury).

REKLAMA


Mechaniškai, abi modifikacijos buvo identiškos, tačiau skyrėsi jų išvaizda. Pavyzdžiui, P-Type versijos turėjo iš stiklo pluošto pagamintas ratų arkas, reguliuojamas sportines sėdynes, 14 colių ratlankius ir dar keletą privalumų. Tuo tarpu L-Type modeliai galėjo pasigirti skaitmeniniu spidometru, borto kompiuteriu, oro kondicionieriumi.
Automobilis buvo gaminamas nuo 1981 iki 1986 metų, kai Celica Supra pakeitė visiškai nauja, trečioji modelio karta, kuri buvo dar geresnė ir žinomesnė visame pasaulyje.
dizainas
Toyota per šešis modelio gamybos metus nuolatos tobulindavo Celica Supra. Priklausomai nuo automobilio pagaminimo metų, skyrėsi ne tik jų išvaizda, bet ir variklių galingumas.

Pavyzdžiui, 1982 - 1983 metais pagaminti automobiliai turėjo 2.8 litro, 174 arklio galias išvystantį motorą. Tuo tarpu 1984 - 1986 metais gaminti automobiliai turėjo truputėlį galingesnį, 178 arklio galias ir 287 NM sukimo momentą išvystantį motorą.

REKLAMA
REKLAMA































































































 
Variklio kodas Metai Variklio tūris Galia Sukimo momentas
MA61 1982–1983 2,759 cm3 (2.8 litro) 5M-GE I6 174 AG (130 kW)  281 NN
2,759 cm3 (2.8 litro) 5M-GE I6 160 AG (119 kW) 203 NM
1984–1986 2,759 cm3 (2.8 litro) 5M-GE I6 140 AG (104 kW) 226 NM
2,759 cm3 (2.8 litro) 5M-GE I6 178 AG (133 kW) 230 NM
2,759 cm3 (2.8 litro) 5M-GE I6 160 AG (119 kW) 203 NM
MA63 1982 1,988 cm3 (2.0 litrų ) M-TEU turbo I6 145 AG (108 kW) 212 NM
1983–1985 1,988 cm3 (2.0 litrų ) M-TEU turbo I6 160 AG (119 kW) 230 NM
MA67 1982 2,759 cm3 (2.8 litro) 5M-GE I6 145 AG (108 kW) 210 NM
1983 2,759 cm3 (2.8 litro) 5M-GE I6 150 AG (112 kW) 216 NM
1984 2,759 cm3 (2.8 litro) 5M-GE I6 160 AG (119 kW) 221 NM
2,759 cm3 (2.8 litro) 5M-GE I6 150 AG (112 kW) 216 NM
1985–1986 2,759 cm3 (2.8 litro) 5M-GE I6 161 AG (120 kW) 229 NM
GA61 1982–1985 1,988 cm3 (2.0 litrų ) 1G-EU I6 125 AG (93 kW) 172 NM
1982–1985 1,988 cm3 (2.0 litrų) 1G-GEU I6 160 AG (119 kW) 182 NM

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

dizainas

  • Didžiausia problema - rūdys. Didžioji dalis egzempliorių reikalaus nemažų investicijų į kėbulo restauravimą arba bent jau kosmetinį remontą. Apžiūrėkite visur kur tik galite. Arkos, durys, dugnas. Būtinai atkreipkite dėmesį į slenksčius, kurie dažnai prarūdija kiaurai. Taip pat atkreipkite dėmesį į stoglangį, aplink mėgsta kauptis įvairūs rūdžių židiniai.

  • Radiatorius. Ilgai stovėję automobiliai dažniausiai turi prastai funkcionuojantį radiatorių, kurio neveiksnumas gali priversti iki variklio perkaitimo.

  •  Automatinė pavarų dėžė apie savo prastą būklė pasako dviem būdais. Įjungus „D“ bėgį, automobilį truputėlį kresteli į priekį arba važiuojant su automobiliu girdisi labai garsus ūžimas iš galinės mašinos dalies.

  • Pasižiūrėkite ar galinis diferencialas yra neapsitaškęs tepalais. Norint ištaisyti šią bėdą gali tekti sumokėti arba labai mažai arba labai, labai daug.

  • Kėbulo detalės yra labai, labai retos, todėl atsižvelkite į jų stovį. Jos nėra labai pigios net ir Jungtinėse Amerikos Valstijose, kurioje Celica Supra populiacija yra didžiausia.



REKLAMA


is-antru-ranku-skoda-superb-ii-20085


  • Stabdžių trinkelių rinkinys ~ 100 - 220 litų

  • Stabdžių diskas ~ 120 - 360 litų

  • Paskirstymo diržas ~ 60 - 140 litų

  • Uždegimo žvakė ~ 8 - 54 litų

  • Žvakės uždegimo laidas ~ 20 - 40 litų

  • Sankabos komplektas ~ 410 - 1200 litų

  • Rato guolio komplektas ~ 112 - 160 litų

  • Lingės paketas ~ 140 - 230 litų

  • Pakabos statramsčio atraminis guolis ~ 140 - 295 litų

  • Amortizatorius ~ 140 - 330 litų

  • Termostatas ~ 19 - 30 litų

  • Kuro filtras ~ 39 - 129 litų

  • Alyvos filtras ~ 11 - 23 litų

  • Oro filtras ~ 24 - 96 litų




dizainas

Celica Supra buvo tikrai ne pats galingiausias ar greičiausias to meto automobilis ir jis tikrai nebus toks šiandien. Tačiau klasikinės komponuotės, erdvūs, žvitrūs ir energingi automobiliai su kupė kėbulu po truputėlį pradeda išnykti.
Paspaudus akceleratoriaus pedalą, jūs nebūsite prispaustas prie sėdynes - atvirkščiai. Išgirsite malonų šešių cilindrų variklio burbuliavimą ir tolygiai greitėjantį automobilį, kuris posūkiuose elgiasi kaip mažesnis ir lengvesnis hečbekas.
Jeigu variklis jums primins tinginio pantį, visada galite kreiptis į auksarankius, kurie standartinį variklį išims ir jį pakeis modernesniu ir galingesniu agregatu. Tai nėra labai sudėtingas procesas, nes Celica Supra variklio skyrius lengvai priima naujesnius Toyota Supra variklius.

REKLAMA


dizainas

Kadangi šis Toyota modelis nebuvo labai populiarus, surasti šį modelį pardavime bus pakankamai sunku. Norint automobilį Europoje, pasiruoškite pakloti 1000 - 3000 eurų sumą už prasto arba ne pačio geriausio stovio modelį. Tuo tarpu neblogo arba gero stovio egzempliorius gali jums kainuoti 4000, 5000 ar net 6000 eurų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų