REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Nissan“ norėdama tinkamai atšvęsti 21 amžiaus pradžią, sukūrė automobilį, kuris turėjo pamaloninti ne tik japoniškų automobilių gamintojos vadovus, bet ir entuziastus, kurie su nekantrumu laukė „Nissan Z“ modelių šeimos sugrįžimo.
„Nissan 350Z“ buvo pristatytas pačiu tinkamiausiu metu. Po to, kai sportiškų automobilių paklausa visame pasaulyje sumažėjo iki minimumo, 1999-2000-aisiais metais pasirodę nauji, išskirtiniai modeliai iš naujo užkūrė automobilių entuziastų susidomėjimą naujais modeliais. Puikiu pavyzdžiu galėtume laikyti pirmosios kartos „Audi TT“, kuri ir privertė iš dugno kylančią ir „Renault“ koncerno išgelbėtą „Nissan“ kompaniją pagalvoti apie naują Z šeimos narį.

„Nissan“ norėdama tinkamai atšvęsti 21 amžiaus pradžią, sukūrė automobilį, kuris turėjo pamaloninti ne tik japoniškų automobilių gamintojos vadovus, bet ir entuziastus, kurie su nekantrumu laukė „Nissan Z“ modelių šeimos sugrįžimo.
„Nissan 350Z“ buvo pristatytas pačiu tinkamiausiu metu. Po to, kai sportiškų automobilių paklausa visame pasaulyje sumažėjo iki minimumo, 1999-2000-aisiais metais pasirodę nauji, išskirtiniai modeliai iš naujo užkūrė automobilių entuziastų susidomėjimą naujais modeliais. Puikiu pavyzdžiu galėtume laikyti pirmosios kartos „Audi TT“, kuri ir privertė iš dugno kylančią ir „Renault“ koncerno išgelbėtą „Nissan“ kompaniją pagalvoti apie naują Z šeimos narį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

nissan_350z_nismo_21


Kaip bebūtų keista, naujasis „Nissan Z“ šeimos narys tik per plauką pateko į Europoje esančias „Nissan“ atstovybes. Kadangi automobilis buvo sukurtas Jungtinėse Valstijose, iš pradžių jis buvo skirtas tik Šiaurės Amerikos ir Japonijos rinkoms, tačiau užsispyręs „Renault-Nissan“ aljanso vadovas Carlosas Ghosnas liepė inžinieriams pritaikyti naująjį „Nissan“ modelį Europos rinkai.
„350Z“ debiutavo kaip klasikinės komponuotės kupė su 6 cilindrų benzininiu varikliu. 3.5 litro, 280 arklio galių išvystantis agregatas buvo poruojamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Tačiau vėliau „Nissan“ į šį modelį montavo ir penkių laipsnių automatinę pavarų dėže.

REKLAMA

nissan_350z_nismo_19


Per pakankamai trumpą laiką, šešeris metus, sukūrė gausų kiekį „350Z“ versijų. Pradedant „Type E“ ir baigiant „NISMO Type 380RS“. Tačiau didžioji dauguma šių versijų buvo skirtos tik Japonijos arba Jungtinių Valstijų rinkoms, tad senajame žemyne tikėkitės surasti tik standartinę modelio versiją.
2007 metais „Nissan“ pristatė ženkliai atnaujintą modelį, kuris turėjo net 80% naujų detalių turinti benzininį variklį. Variklio sūkių riba buvo padidinta nuo 7000 iki 7500, o variklio galia padidėjo iki 315 arklio galių. Tai padėjo įsibėgėjimo laiką iki 100 km/val. sumažinti nuo 5.9 iki 5.5 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA

nissan_350z_nismo_22


PATARIMAI PERKANT


Nepriklausomai nuo markės, modelio ar stereotipų supantį konkretų automobilį, būtina atsižvelgti į kiekvieną smulkmeną, kuri vėliau gali netikėtai paploninti jūsų piniginę. Tikra automobilio serviso istorija, laiku atlikti aptarnavimai yra privalomi, tačiau net ir savo rankose turinti nepriekaištingos būklės „350Z“, reikėtų atsižvelgti į keletą silpnųjų modelio vietų.
Pats stipriausias šio automobilio komponentas - variklis. Išilgai sumontuotas šešių cilindrų motoras pasižymi ištvermingumu, net ir esant didesnėms apkrovoms. Vis dėlto, 2006 - 2007 metais pagamintų modelių varikliai pasižymėdavo pakankamai dideliu apetitu tepalui. Tuomet „Nissan“ teigė, jog du litrai tepalo 1500 kilometrų yra normalu, tačiau vėliau buvo pasirodę pranešimų, jog „Nissan“ 2006 - 2007 metais pagamintuose modeliuose esantys varikliai buvo pakeisti į visiškai naujus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

nissan_350z_nismo_32


Didesniu galvos skausmu galėtų tapti šešių laipsnių mechaninė pavarų dėže. Kadangi didžioji dauguma „350Z“ vairuotojų su automobiliu elgiasi grubiau, iš rikiuotės gali labai greitai išeiti sinchronizatorius ir sankaba. Apie didžiulį nusidėvėjimą šie komponentai praneša bandant įjungti pirmą ir antrą bėgį.
Atnaujintų modelių silpnoji vieta - variklį aušinantis radiatorius, tad jeigu perkate modelį pagamintą 2007 metais ir vėliau, įsitikinkite ar radiatorius įsijungia laiku.

DETALIŲ KAINOS



  • Stabdžių kaladėlės ~ 25 eurai

  • Amortizatorius ~ 60 eurų.

  • Šarnyro stabilizatorius ~ 8 eurai.

  • Vairo traukės antgalis ~ 23 eurai.

  • Oro filtras ~ 6 eurai.

  • Rato guolio komplektas ~ 105 eurai.

  • Vandens siurblys ~ 70 eurų.

  • Termostatas ~ 20 eurų.

  • Sankabos komplektas ~ 350 eurų.

  • Oro srauto daviklis ~ 130 eurų.

  • Liambda zondas ~ 90 eurų.


SAVININKO ATSILIEPIMAS


Saulius - 2004 metų gamybos „Nissan 350Z“.
Taip jau nutiko, kad prieš metus nusprendžiau įsigyti automobilį su kuriuo galėčiau važinėti tik savaitgaliais. Tiesiog norėjosi turėti išskirtinį, įdomų, charizmatišką automobilį. Mano pasirinkimų sąraše buvo „M3“, „RX-8“, „CLK“ ir „350Z“. Nors draugai siūlė ir kitų automobilių, pavyzdžiui „Toyota Supra“, tačiau rinkausi iš tų, kurie man patiko iš pirmo žvilgsnio.
Tiesą sakant, jeigu ne didžiulės kuro sąnaudos ir sudėtinga priežiūra, būčiau pasirinkęs „Mazda RX-8“, bet mane išgąsdino tai, jog Lietuvoje sugebančių profesionaliai prižiūrėti šį motorą nėra, tad pasirinkau, mano nuomone, antrą pagal gerumą automobilį - „Nissan 350Z“.

REKLAMA

nissan_350z_nismo_29


 
Per vienerius metus su šiuo automobiliu nuvažiavau tik 6000 kilometrų, tad per šį trumpą laiko tarpą rimtesnių gedimų neatsirado. Žinoma, tik įsigijęs automobilį pakeičiau variklio tepalus, stabdžių kaladėles ir stabdžių diskus, sumontavau naujas padangas, naują išmetimo sistemą. Taip pat reikėjo pakeisti galinį žibintą ir du galinius amortizatorius.
Dar prieš perkant automobilį, nuolatos girdėjau žmonių verksmus apie dideles kuro sąnaudas. Dėl man nesuprantamų priežasčių, visi šnekėjo, jog „350Z“ 100 kilometrų suvartoja 16 ar net 17 litrų benzino. Taip, jeigu turi sunkią dešinę koją. Važiuojant įvairiu tempu, mano automobilio vidutinės kuro sąnaudos siekia 11,6 litro. Žinant, kad priekyje 6 cilindrų motoras, tai nėra labai blogas rodiklis.
Ar keisčiau į naujesnį „370Z“? Manau, kad taip. Tačiau reikės palaukti, kol šio modelio kaina taps įkandama.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų