REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ralis „Žemaitija – 2015“ pakoregavo daugelio ekipažų pozicijas bendroje Lietuvos čempionato rikiuotėje. Nepaisant rokiruočių, pagrindiniai pretendentai į nugalėtojus išlieka tie patys. Tarp visais ratais varomų automobilių ir toliau užtikrintai pirmauja Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko tandemas.
„Juta Racing“ komandos atstovai įgijo solidžią persvarą ne tik tarp pirmosios įskaitos dalyvių, važiuojančių galingiausiais automobiliais, bet ir sustiprino pozicijas AWD grupėje. Nuodugniau susipažinęs su atnaujinta turnyrine lentele, V. Švedas konstatavo, kad kol kas jo ekipažui pavyksta laikytis numatyto plano kovoje dėl septinto šalies čempiono titulo.

Ralis „Žemaitija – 2015“ pakoregavo daugelio ekipažų pozicijas bendroje Lietuvos čempionato rikiuotėje. Nepaisant rokiruočių, pagrindiniai pretendentai į nugalėtojus išlieka tie patys. Tarp visais ratais varomų automobilių ir toliau užtikrintai pirmauja Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko tandemas.
„Juta Racing“ komandos atstovai įgijo solidžią persvarą ne tik tarp pirmosios įskaitos dalyvių, važiuojančių galingiausiais automobiliais, bet ir sustiprino pozicijas AWD grupėje. Nuodugniau susipažinęs su atnaujinta turnyrine lentele, V. Švedas konstatavo, kad kol kas jo ekipažui pavyksta laikytis numatyto plano kovoje dėl septinto šalies čempiono titulo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

V_Svedas_4


„Prieš lenktynes Žemaitijoje užsibrėžtas planas „minimum“ – įvykdytas. Po itin nenusisekusios pirmos ralio dienos išsikeltas tikslas „maksimum“ taip pat pasiektas – esame finiše ir antrą ralio dieną buvome greičiausi. Visa tai leido pelnyti taškus, kurie šiuo metu yra aukso vertės, – savo pasirodymą įvertino V. Švedas. – Jeigu viešai deklaruojame, kad mūsų ekipažas siekia vėl tapti čempionais, tuomet reikia pripažinti, kad šįkart nekovojome su Martynu Samsonu taip smarkiai ir atkakliai, kaip tai turėtų daryti pretendentai į nugalėtojus su kitais potencialiais kandidatais į čempionus.“
Pasak lenktynininko, jau pirmojo greičio ruožo starte visas kortas sumaišė automobilio gedimas. Dėl lūžusio pusašio ir pažeistos išmetimo sistemos V. Švedas du greičio ruožus buvo priverstas sukąstais dantimis važiuoti tik priekiniais varančiais ratais ir nemažai galios netekusiu varikliu. Sportininkui teko tausoti automobilį, kad nesugadintų kitų agregatų bei pasiektų pirmos varžybų dalies finišą. Po jo mechanikai kartu su visa komanda spėjo pašalinti technines kliūtis ir antra lenktynių diena nušvito naujomis spalvomis.

REKLAMA

V_Svedas_3


„Mūsų ekipažui prasta korta iškrito ralio pradžioje, bet mano pagrindiniam varžovui Martynui likimas pasirodė dar negailestingesnis ir privertė sustoti dėl variklio gedimo likus visai nedaug iki varžybų pabaigos. Jiedu su Mindaugu tikrai puikiai važiavo ir atidavė daug savęs geram pasirodymui, tačiau toks jau tas mūsų sportas, kad niekada negali nuspėti, kada tau nusisuks pusašis, teks sustoti dėl kitos problemos ar baigsi lenktynes nulėkęs nuo kelio. Vienok, ralis tuo ir įdomus, kad čia negali daug prognozuoti“, – samprotavo V. Švedas.
Pats ne kartą dėl apmaudžių gedimų iš varžybų pasitraukdavęs daugkartinis Lietuvos čempionas žino, kaip gali įgristi viena po kitos lydinčios nesėkmės ir nuolatinis kartėlis dėl nebaigtų lenktynių. Jis palinkėjo M. Samsonui išlikti ramiam, nenuleisti rankų ir toliau atkakliai siekti pergalių, kurios anksčiau ar vėliau vis tiek ateis.

REKLAMA
REKLAMA

V_Svedas_5


Pašnekovas teigia šių metų sezone besivadovaujantis kiek santūresne strategija, neretai netgi prieštaraujančia jo paties suvokimui apie važiavimą ralyje: „Sveikas protas ima viršų ir pradedi suprasti, kad ta pergalė ralyje bei rizika siekiant jos gali kainuoti labai brangiai. Šiuo metu tvirtai laikomės pirmoje įpusėjusio čempionato rikiuotės vietoje, o tai yra mūsų prioritetas. Norėdami būti tarp lyderių, kai ką turime aukoti ir ne visada važiuojame taip, kaip norėtume. Paminame savo įsitikinimus, kad kiekvieną posūkį reikia pralėkti, lyg jis būtų paskutinis. Tokių posūkių pats turėjau ne vieną ir ne du, bet laimėdamas po kelis ralius, galiausiai čempionato įskaitoje vis tenkindavausi riestainio skyle ir antra vieta. Tokie buvo paskutiniai keleri metai. Matyt, atėjo kažkoks brandos etapas, kad į viską pradėjome žiūrėti kiek kitaip.“
Penkis kartus „Žemaitijos ralį“ laimėjęs V. Švedas tikisi dar pagerinti šį asmeninį rekordą ir pelnyti nugalėtojo trofėjų svetingose Kelmės apylinkių trasose. Dabar jis savo dėmesį koncentruoja į artėjantį penktą šių metų ralio čempionato etapą – „300 Lakes Rally“. Pastarasis rugpjūčio 8-9 dienomis vyks Zarasuose. Šeštą kartą rengiamame ralyje dalyvių lauks beveik pusantro šimto kilometrų besidriekiantys greičio ruožai.
Jei iki šiol kauniečiui į nugarą kvėpavo uteniškis M. Samsonas, tai po „Žemaitijos ralio“ persekiotojų rikiuotė pasikeitė. Pirmojoje įskaitoje į antrą vietą įsiveržė Ramūnas Čapkauskas, prieš V. Švedą vis dar turintis daugiau kaip 40 taškų deficitą. Tarp keturių ratų pavarą turinčių bolidų trečias žengia šiųmečio „Žemaitijos ralio“ nugalėtojas, svečias iš Latvijos Janis Vorobjovs, užtikrintai pirmaujantis antrojoje įskaitoje. Vilčių pakovoti dėl aukštų pozicijų nepraranda ir M. Samsonas. Tokia besimainanti greičiausių šalies ralio pilotų rikiuotė neabejotinai liudija, kad „300 ežerų ralyje“ laukia įtempta ir jokių kompromisų nepripažįstanti kova.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų