REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Kolekcinis automobilis“ - išskirtinis statusas, kurį gali užsitarnauti ne visi iš gamyklų į bendro naudojimo kelius išriedėję automobiliai. Ar „Audi 80“ galėtų būti kolekcinis automobilis? Greičiausiai, kad ne. Kaip ir „Nissan Micra“, „Rover 600“ ar naujutėlė „Dacia Sandero“.
O kaip gi 7 serijos „BMW“? Į šį klausimą vieno ir konkretaus atsakymo nėra, nes paskutinės trys 7 serijos „BMW“ modelio kartos dar labai ilgai negalės pretenduoti į kolekcinio automobilio statusą ir vargu ar kada nors galės. Tuo tarpu įvairiausiomis legendomis apipinta „E38“ modelio karta yra labai arti link visų ratuočių geidžiamo titulo.
„E38“ kartos modelis į automanų galvas įstrigo dėl daugybės priežasčių. Pavyzdžiui, Vakarų Europos gyventojai šį automobilį sieja su garsiuoju Džeimsu Bondu. Slaptasis agentas iš D.Britanijos turėjo automobilį, kurį buvo galima valdyti mobiliuoju telefonu, jis turėjo pakankamai rimtą ginklų arsenalą - žvelgiant mažojo automano akimis - tai yra beprotiškai kietas vokiškas sedanas!
Džeimsas Bondas savo rankose turėjo pačią prabangiausią „E38“ modelio versiją - „750Li“, tačiau ar ji buvo pati geriausia? Mes manome, kad ne. Mes manome, jog pati idealiausia „E38“ kartos modelio versija buvo „740i M-Sport“. Kodėl? Nes tai buvo idealus kompromisas tarp elegancijos, komforto, dinamiškumo ir išskirtinumo.
„M-Sport“ modifikacija turėjo truputėlį standesnę pakabą, „kietesnes“ sėdynes, platesnes padangas, didesnio skersmens stabdžių diskus - elementus, kurie leisdavo paaštrinti vairavimo patirtį. Tuo tarpu automobilio eksterjeras išliko nepasikeitęs - „E38“ buvo tuometinio „BMW“ vyriausiojo dizainerio triumfas.

„Kolekcinis automobilis“ - išskirtinis statusas, kurį gali užsitarnauti ne visi iš gamyklų į bendro naudojimo kelius išriedėję automobiliai. Ar „Audi 80“ galėtų būti kolekcinis automobilis? Greičiausiai, kad ne. Kaip ir „Nissan Micra“, „Rover 600“ ar naujutėlė „Dacia Sandero“.
O kaip gi 7 serijos „BMW“? Į šį klausimą vieno ir konkretaus atsakymo nėra, nes paskutinės trys 7 serijos „BMW“ modelio kartos dar labai ilgai negalės pretenduoti į kolekcinio automobilio statusą ir vargu ar kada nors galės. Tuo tarpu įvairiausiomis legendomis apipinta „E38“ modelio karta yra labai arti link visų ratuočių geidžiamo titulo.
„E38“ kartos modelis į automanų galvas įstrigo dėl daugybės priežasčių. Pavyzdžiui, Vakarų Europos gyventojai šį automobilį sieja su garsiuoju Džeimsu Bondu. Slaptasis agentas iš D.Britanijos turėjo automobilį, kurį buvo galima valdyti mobiliuoju telefonu, jis turėjo pakankamai rimtą ginklų arsenalą - žvelgiant mažojo automano akimis - tai yra beprotiškai kietas vokiškas sedanas!
Džeimsas Bondas savo rankose turėjo pačią prabangiausią „E38“ modelio versiją - „750Li“, tačiau ar ji buvo pati geriausia? Mes manome, kad ne. Mes manome, jog pati idealiausia „E38“ kartos modelio versija buvo „740i M-Sport“. Kodėl? Nes tai buvo idealus kompromisas tarp elegancijos, komforto, dinamiškumo ir išskirtinumo.
„M-Sport“ modifikacija turėjo truputėlį standesnę pakabą, „kietesnes“ sėdynes, platesnes padangas, didesnio skersmens stabdžių diskus - elementus, kurie leisdavo paaštrinti vairavimo patirtį. Tuo tarpu automobilio eksterjeras išliko nepasikeitęs - „E38“ buvo tuometinio „BMW“ vyriausiojo dizainerio triumfas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Parduodamas BMW 740i M-Sport


Kadangi prakalbome apie „E38“ kartos modelį ir „740i M-Sport“ - pažvelkite į štai šį idealų egzempliorių, kuris buvo pagamintas 2001 metų vasarį.
Šiuo metu Lenkijoje esantis automobilis iš gamyklos išriedėjo turėdamas 4,4 litro, 8 cilindrų benzininį variklį, galintį išvystyti 290 arklio galių. Tai nėra itin įspūdingi parametrai, ypač jeigu juos lygintume su moderniais analogais, tačiau nėra labai svarbu.
Svarbiausia yra šio automobilio stovis. Ne vieną įdomų automobilį savo rankose turint įmonė šiuo metu parduoda „740i“ sedaną, kuris yra nuriedėjęs vos 46 490 kilometrų. Juk tai praktiškai naujas automobilis!
Kadangi automobilio stovis yra nepriekaištingas, tai puikiai matyti „BMW 740i“ kainoje, kuri siekia
87 000 zlotus arba maždaug 20 000 eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų