REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Honda S2000“ į automaniškų automobilių garbės muziejų pateko tą pačią minutę, kai Japonijos automobilių gamintojas pradėjo masinę šio sportiško kabrioleto gamybą.
Klasikinės komponuotės, puikų svorio paskirstymą tarp ašių turintis kabrioletas buvo sukurtas ne pačiu palankiausiu laikotarpiu. Kol daugelis gamintojų galvojo kaip efektyviai sustabdyti dinamiškų, greitų ir automanams patinkančių modelių gamybą, „Honda“ pasielgė priešingai. 1999 metais pristatė štai šį nuostabų automobilį.
Nepaisydami įvairiausių skeptikų prognozių, „Honda“ inžinierių eksperimentas pasiteisino su kaupu. Automobilis serijinėje gamyboje išliko net dešimt metų ir tapo vienu geriausiu praėjusio dešimtmečio sportiškų kabrioletų.

Honda S2000“ į automaniškų automobilių garbės muziejų pateko tą pačią minutę, kai Japonijos automobilių gamintojas pradėjo masinę šio sportiško kabrioleto gamybą.
Klasikinės komponuotės, puikų svorio paskirstymą tarp ašių turintis kabrioletas buvo sukurtas ne pačiu palankiausiu laikotarpiu. Kol daugelis gamintojų galvojo kaip efektyviai sustabdyti dinamiškų, greitų ir automanams patinkančių modelių gamybą, „Honda“ pasielgė priešingai. 1999 metais pristatė štai šį nuostabų automobilį.
Nepaisydami įvairiausių skeptikų prognozių, „Honda“ inžinierių eksperimentas pasiteisino su kaupu. Automobilis serijinėje gamyboje išliko net dešimt metų ir tapo vienu geriausiu praėjusio dešimtmečio sportiškų kabrioletų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Honda S2000 (2)


Oficialiai, japoniško kabrioleto gimtadienį reikėtų švęsti rugsėjo mėnesį, nes būtent 1999 metų rugsėjį, visame pasaulyje prasidėjo „Honda S2000“ automobilių prekyba, tačiau Lietuvoje gyvenantys šio modelio entuziastai nusprendė šį automobilį pagerbti šiek tiek anksčiau.
Liepos 16 dieną, šeštadienį, gausus „Honda S2000“ automobilių būrys susirinko į specialiai šiam modeliui skirtą suvažiavimą, kuriame dalyvavo beveik visi Lietuvoje esantys „S2000“ kabrioletai.

REKLAMA

Honda S2000 (59)


Suvažiavimą surengę „S2000“ bendruomenės nariai, visiems dalyviams parengė specialią programą. Ankstų šeštadienio rytą susitikę Vilniuje, suvažiavimo dalyviai pajudėjo link Aukštadvario. Daugelis automanų žino, jog kelionė link šio miestelio išsiskiria akį traukiančiu Lietuvos kraštovaizdžiu ir vingiuotais keliais, kuriais pasidžiaugtų ne tik „Honda S2000“, bet ir kitų automobilių vairuotojai.
Atvykę į Aukštadvarį, suvažiavimo dalyviai patraukė link šio miestelio prieigose esančio kartodromo. Ši vieta tapo tarpine „Honda S2000“ suvažiavimo stotelė, kurioje visi japoniškų automobilių dalyviai galėjo pakalbėti su bendraminčiais, apžiūrėti kolegų automobilius ar įamžinti savo ir kitų „S2000“ vairuojančių automanų egzempliorius.

REKLAMA
REKLAMA

Honda S2000 (19)


Vėliau, suvažiavimo dalyviai iš Aukštadvario patraukė link Trakų. Dar vienas vaizdingas maršrutas, gausybė vingiuotų asfalto ruožų ir puikus oras „S2000“ suvažiavimo dalyvius lydėjo iki pat Trakų pašonėje esančios stovėjimo aikštelės, kuri tapo dar viena tarpine stotele, leidusia padaryti šiek tiek ilgesnę pertrauką, nufotografuoti keletą automobilių ar tiesiog pasišnekučiuoti ar pasidalinti įspūdžiais su bendraminčiais.
Paskutine „S2000“ entuziastų stotele tapo Trakai. Pasistiprinę, atsigaivinę ir įgavę jėgų, japoniškų automobilių vairuotojai pajudėjo skirtingomis kryptimis ir atsisveikino iki kito karto, kuomet visų Lietuvoje esančių „S2000“ variklių riaumojimą vėl galėsime girdėti vienoje vietoje.

Honda S2000 (20)


GALERIJA


Nuotraukų autorius -
E. G Foto

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų