REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar esate ištikimas vienai automobilio markei? Dėl kokių priežasčių Jūs iškeičiate seną į naują tos pačios markės modelį? Eksterjero dizainas? Pigi eksploatacija? O galbūt - išskirtinumas? Prieš dvejus metus pirmą kartą pakalbinę Giedrių ir Jums pristatę šio automano vairuojamą automobilį supratome, jog „Audi“ logotipu paženklinti automobiliai jam turi ypatingą svarbą. 
Beveik bet kurioje statistikoje apie automobilių parką pamatysite, jog joje dominuoja Vokietijoje sukurtų mašinų modeliai, o tiksliau - „Volkswagen“, „Opel“ ir „Audi“. Būtent pastaroji markė mūsų šalyje turi milžinišką gerbėjų būrį, kuriems patinka „Audi“ inžinierių požiūris, šių automobilių teikiamas komfortas. Tačiau automobilių entuziastų tarpe „Audi“ modeliai yra pakankamai retas reiškinys. Kodėl?
Taip, mūsų šalies keliuose galime išvysti aukščiausios pakopos „Audi“ modelius, tokius kaip : „RS3“, „RS4“, „RS5“ ar „RS6“, tačiau jeigu pažvelgtume į „Stance“ stiliaus automobilių parką, „Audi“ markės automobiliai sudaro mažumą, norint juos visus suskaičiuoti, mums užtektų vienos rankos pirštų.
Giedrius yra vienas iš tų automanų, kuris negalėtų vairuoti visiškai standartinio automobilio. Jam patinka gamintojo sugalvota koncepcija, tačiau kaip ir daugelis entuziastų, Giedrius pasakytų, jog iki pilnos laimės trūksta naujos išmetimo sistemos, reguliuojamo aukščio amortizatorių, retų kėbulo apdailos detalių, patogesnių ir sportiškesnių sėdynių.
Ne išimtis yra ir naujasis Giedriaus projektas, kuris taip pat dėvi keturis žiedus. Tik šį kartą sužemintus automobilius mėgstantis vaikinas pasirinko modelį su 2.0 litrų benzininiu varikliu ir universalo kėbulu. Kodėl? Kaip pasakytų Giedrius - „Pamačius tokį variantą, negalėjau praeiti pro šalį ir neapžiūrėti“.
Dvi pagrindinės priežastys, kodėl vaikino rankose atsidūrė šis automobilis - benzininis variklis su turbina ir gausus komforto įrangos sąrašas, kuriame yra beveik viskas, ką tuo metu galėjo pasiūlyti „Audi“ koncernas. Nuo ksenonių žibintų iki klimato kontrolės, ir elektra šildomų ir valdomų sėdynių.

Ar esate ištikimas vienai automobilio markei? Dėl kokių priežasčių Jūs iškeičiate seną į naują tos pačios markės modelį? Eksterjero dizainas? Pigi eksploatacija? O galbūt - išskirtinumas? Prieš dvejus metus pirmą kartą pakalbinę Giedrių ir Jums pristatę šio automano vairuojamą automobilį supratome, jog „Audi“ logotipu paženklinti automobiliai jam turi ypatingą svarbą. 
Beveik bet kurioje statistikoje apie automobilių parką pamatysite, jog joje dominuoja Vokietijoje sukurtų mašinų modeliai, o tiksliau - „Volkswagen“, „Opel“ ir „Audi“. Būtent pastaroji markė mūsų šalyje turi milžinišką gerbėjų būrį, kuriems patinka „Audi“ inžinierių požiūris, šių automobilių teikiamas komfortas. Tačiau automobilių entuziastų tarpe „Audi“ modeliai yra pakankamai retas reiškinys. Kodėl?
Taip, mūsų šalies keliuose galime išvysti aukščiausios pakopos „Audi“ modelius, tokius kaip : „RS3“, „RS4“, „RS5“ ar „RS6“, tačiau jeigu pažvelgtume į „Stance“ stiliaus automobilių parką, „Audi“ markės automobiliai sudaro mažumą, norint juos visus suskaičiuoti, mums užtektų vienos rankos pirštų.
Giedrius yra vienas iš tų automanų, kuris negalėtų vairuoti visiškai standartinio automobilio. Jam patinka gamintojo sugalvota koncepcija, tačiau kaip ir daugelis entuziastų, Giedrius pasakytų, jog iki pilnos laimės trūksta naujos išmetimo sistemos, reguliuojamo aukščio amortizatorių, retų kėbulo apdailos detalių, patogesnių ir sportiškesnių sėdynių.
Ne išimtis yra ir naujasis Giedriaus projektas, kuris taip pat dėvi keturis žiedus. Tik šį kartą sužemintus automobilius mėgstantis vaikinas pasirinko modelį su 2.0 litrų benzininiu varikliu ir universalo kėbulu. Kodėl? Kaip pasakytų Giedrius - „Pamačius tokį variantą, negalėjau praeiti pro šalį ir neapžiūrėti“.
Dvi pagrindinės priežastys, kodėl vaikino rankose atsidūrė šis automobilis - benzininis variklis su turbina ir gausus komforto įrangos sąrašas, kuriame yra beveik viskas, ką tuo metu galėjo pasiūlyti „Audi“ koncernas. Nuo ksenonių žibintų iki klimato kontrolės, ir elektra šildomų ir valdomų sėdynių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Giedriaus Audi A4 (2)


Dėmesys smulkmenoms 

Dar prieš dvejus metus įsitikinome, jog Giedrius labai mėgsta skirti daugybę dėmesio įvairiausioms smulkmenoms. Taip, puošnūs ratlankiai  yra svarbi detalė, tačiau daugybės Jūsų liaupsių sulaukusi „Audi A4“ turėjo ilgą smulkių, bet labai svarbių detalių sąrašą. Pavyzdžiui, „RS4“ modelio radiatoriaus grotelės, „Seat Leon Cupra“ modeliui priklausiusį priekinį buferio pažeminimą, vėlesniems modeliams būdingus priekinius ir galinius žibintus, 2 DIN konsolę... ir tai tik mažoji dalis detalių, kurios prisidėjo prie bendro automobilio vaizdo pagerinimo.

REKLAMA

Giedriaus Audi A4 (8)


Džiugu girdėti ir matyti, jog per šiuos metus Giedriaus požiūris į automobilių tobulinimą nepasikeitė. Kiekviena detalė, kiekvienas automobilio lopinėlis turi atrodyti nepriekaištingai. Toks požiūris į automobilį iš kitų automanų gali sulaukti tik teigiamos reakcijos, komplimentų ir aukštai į viršų pakeltų nykščių.

Giedriaus Audi A4 (3)


Ar per daugiau nei vienerius eksploatacijos metus Giedriaus vairuojama mašina pasikeitė neatpažįstamai? Kaip bebūtų keista, tačiau radikalūs pokyčiai įvyks tik artimiausioje ateityje. Tuo tarpu per pastaruosius metus atliktų darbų sąrašas atrodo štai taip : sumontuoti „Audi RS4“ priekinis ir galinis buferiai, „Magnaflow“ tiesioginis išmetimas.
Tęskime toliau : standartinius pakabos komponentus pakeitė „Bilstein B16“ reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriai, standartines sėdynes pakeitė „Recaro TW“ krėslai, gamykloje sumontuotą vairą pakeitė „Audi RS4“ flat bottom vairas, kukliai atrodančius ratlankius pakeitė trijų dalių 19 colių skersmens, 9 colių pločio priekyje ir 10 colių pločio ratlankiai gale su puošniomis „Radinox“ palangėmis.

REKLAMA
REKLAMA

Giedriaus Audi A4 (11)


Tiesą sakant, Giedrių užklupome pačiame darbų įkarštyje. Šiuo metu automobilio variklis ruošiamas galios kėlimo procesui, vokiško universalo kėbulas ruošiasi priimti pilną „Audi RS4“ kėbulo apdailos paketą. Interjeras taip pat pasikeis neatpažįstamai, kuriame atsiras iš „Audi RS4“ atkeliavę žaislai.
Labai norėtum išduoti dar vieną labai rimtą modifikaciją, tačiau šį kartą to negalime padaryti. Galime pasakyti tik tiek, jog šiais metais Lietuvoje analogiško „Audi“ universalo neturėsime. Tikrąja ta žodžio prasme.
Tad dabar tegu tai būna tik tarpinė stotelė, kuri leis Jums susipažinti su dabartine Giedriui priklausančio automobilio evoliucija. Esame įsitikinę, jog automobiliui pasiekus trečią evoliucijos stadiją, dar kartelį užsuksime pas Giedrių į svečius.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų