REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tarptautinės automobilių parodos yra ta vieta, kurioje galima pačiupinėti įvairiausio kalibro automobilius : nuo itin brangių bei retų superautomobilių iki kasdieniškų darbinių arkliukų. Tarptautinės automobilių parodos leidžia vienu metu suprasti, pamatyti ir pajusti kuo gyvena automobilių pramonė. 
Šiandien prasidėjusioje automobilių parodoje netrūks prabangių automobilių premjerų, tačiau mums patys įdomiausi automobiliai yra tie, kuriuos galėtų įsigyti ne milijonieriai, bet paprasti mirtingieji. Vienas iš jų - naujos kartos „Renault Megane R.S“, kurio debiuto automanų pasaulis laukė labai ilgai.

Tarptautinės automobilių parodos yra ta vieta, kurioje galima pačiupinėti įvairiausio kalibro automobilius : nuo itin brangių bei retų superautomobilių iki kasdieniškų darbinių arkliukų. Tarptautinės automobilių parodos leidžia vienu metu suprasti, pamatyti ir pajusti kuo gyvena automobilių pramonė. 
Šiandien prasidėjusioje automobilių parodoje netrūks prabangių automobilių premjerų, tačiau mums patys įdomiausi automobiliai yra tie, kuriuos galėtų įsigyti ne milijonieriai, bet paprasti mirtingieji. Vienas iš jų - naujos kartos „Renault Megane R.S“, kurio debiuto automanų pasaulis laukė labai ilgai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Megane R.S


Frankfurto automobilių parodoje pademonstruotas modelis privalės atlaikyti „Honda Civic Type R“, „Peugeot 308 GTi“ ir „Seat Leon Cupra“ modelių konkurenciją. Nepaisant aštrios konkurencijos, „Renault Sport“ padalinio darbuotojai yra įsitikinę, jog naujasis modelis ne tik sugebės atlaikyti konkurentų spaudimą, bet ir juos pranokti. Tad pakalbėkime apie faktorius, kurie nulems „Megane R.S“ sėkmę sportiškų hečbekų segmente.
„Renault Sport“ atstovai teigia, jog „Megane R.S“ turi aibę įvairiausių privalumų, kurių reikia norint turėti fantastišką vairuotojo automobilį - tai aukščiausio lygio pakaba, keturių vairuojamųjų ratų sistema, efektyvus variklis, šiurpuliukus kelianti išmetimo sistema ir konkurencinga kaina.
„Renault Megane R.S“ bus gaminamas su dvejomis pakabos konfigūracijomis : „Sport“ ir „Cup“ bei dviejų tipų transmisijomis : 6 laipsnių mechanine arba 6 laipsnių dvigubos sankabos automatine. Automobilis taip pat bus siūlomas su dviem skirtingais galios lygiais : 280 ir 300 AG.

REKLAMA

Megane R.S (2)


Deja, bet „Renault Megane R.S“ bus gaminamas tik su vienu kėbulo tipu - penkerių durų hečbeko kėbulu. Ar „Renault Sport“ reikėtų kaltinti dėl to, jog atsisakė trijų durų hečbeko kėbulo? Galbūt, tačiau 5 durų kėbulo tipas yra universalesnis, leidžiantis pritraukti platesnę pirkėjų auditoriją, tad žvelgiant iš gamintojo pusės - tai yra logiškas ir sveikintinas sprendimas.
Palyginus su standartiniu modeliu, sportiškoji „R.S“ tapo platesnė. Priekyje ratų arkos tapo 60 milimetrų platesnės, o gale - 45 milimetrais. Už jų slepiasi plačios, žemos profilio padangos, „Torsen“ riboto praslydimo diferencialas, specialiai šiam modeliui pagaminta išmetimo sistema bei ne dėl grožio sumontuotas galinis difuzorius, kuris iš tikrųjų veikia ir atlieka savo funkciją - padeda padidinti automobilio stabilumą.
Kaip ir praėjusios kartos „Megane R.S“ taip ir naujasis modelis naudoja „McPherson“ tipo priekinę pakabą, kuri buvo patobulinta „Renault Sport“ inžinierių. Vietoj įprastinio vientisos konstrukcijos pakabos lanksto, „„Renault“ pakaba turi du atskirus : vienas fiksuotas prie statramsčio, o kitas sukiojasi pagal automobilio važiavimo kryptį. Dauguma priekinės pakabos komponentų yra pagaminti iš aliuminio ir yra 3 kartus standesni už standartinio modelio komponentus, o tai reiškia, jog priekinė pakaba gali atlaikyti žymiai didesnius krūvius.

REKLAMA
REKLAMA

R.S


Už „Renault Megane R.S“ važiuoklės tobulinimą atsakingas Antoine Frey teigia, jog naujasis modelis yra 20 vikresnis už senąjį „Megane R.S“. Nors tai tik skaičius, tačiau senąjį modelį vairavę automanai turėtų suprasti kokio lygio atletas jų laukia kitąmet, kuomet jis pasirodys „Renault“ atstovybėse.
Antoine Frey taip pat priduria, jog naujasis modelis nenaudoja elektroninio riboto praslydimo diferencialo, kuris negali atlaikyti labai stiprių krūvių, nes jis tiesiog perkaista. Atsižvelgdami į tai, jog didžioji dalis „Megane R.S“ vairuotojų šį automobilį naudoja lenktynių trasoje, naujasis modelis naudoja tradicinį, mechaninį „Torsen“ riboto praslydimo diferencialą, kuris pakeitė „GKN“ specialistų gamintą komponentą. „Renault Sport“ atstovas teigia, jog „Torsen“ analogas yra efektyvesnis ir esant reikalui gali iki 45% variklio galios siųsti į bet kurį priekinį, pradėjusį slystį, ratą.
Riboto praslydimo diferencialą bus galima užsisakyti tik modeliuose su „Cup“ pakabos konfigūracija. Modelis su šia pakabos konfigūracija atkeliaus su 19 colių ratlankiais, kurie bus apauti 245/35 „Bridgestone“ padangomis, 10 procentų standesnėmis spyruoklėmis ir itin lengvais bei rimtesnius išbandymus sugebančiais atlaikyti stabdžių diskais.
Dabar laikas pakalbėti apie variklį - tai 1,8 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų jėgos agregatas su turbina, kuris išvystys 280 arklio galių ir 390 Nm sukimo momentą. „Trophy“ versija su „Cup“ pakabos konfigūracija išspaus šiek tiek daugiau - 300 AG ir 400 N. Tai nėra patys įspūdingiausi rodikliai, tačiau „Renault Sport“ atstovai tikina, jog silpnesnė jėgainė nėra trūkumas, nes kiekvienas gamintojas gali į priekiniais ratais varomą mašiną sumontuoti 350 ar 400 AG išvystantį motorą, tačiau ne vienam nepavyksta sukurti pakabos, kuri galėtų tinkamai tokį agregatą suvaldyti.
„Tai yra optimalus galios kiekis, kurį kiekvienas vairuotojas galės išnaudoti. Mūsų didžiausia stiprybė - posūkiai, kuriuose „Megane R.S“ pranoks visus savo konkurentus.“ - priduria „Renault Sport“ padalinio atstovas Antoine Frey.
Lietuvoje pirmasis „Renault Megane R.S“ turėtų pasirodyti šių metų pabaigoje arba kitų metų pradžioje. Numatoma kaina - apie 30 000 eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų