REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tarptautinė automobilių sporto federacija planuoja iki 2017 metų surasti nepriklausomą variklių tiekėją, kuris visoms mažosioms komandoms suteiktų galimybę įsigyti konkurencingą, tačiau gerokai pigesnį jėgos agregatą. 
Iš pradžių šią idėją turi palaiminti ne tik tarptautinė automobilių federacija, bet ir Formulės 1 čempionato akcininkai. Jeigu šis pasiūlymas sulauks pritarimo, tik tada Formulės 1 čempionate galėtų atsirasti nepriklausomas variklių tiekėjas, galintis jėgos agregatus mažoms komandoms pardavinėti už 6-7 milijonus dolerių.
Tačiau buvęs „Ferrari“ ekipos narys, Jeanas Todtas, ne vieną kartą teigė, jog jis šios minties atsisakyti, jeigu dabartinės variklių gamintojos, tokios kaip : „Mercedes“, „Ferrari“ ar „Honda“ sumažintų motorų kainą iki 12 mln. dolerių.
„Aš manau, kad 12 mln. dolerių būtų įkandama suma net ir mažesnėms komandoms. Nepaisant įvairiausių kalbų, aš manau, jog didžiosios komandos ir variklių gamintojos galėtų surasti kompromisą, leisiantį sumažinti dabartinę jėgos agregatų kainą“, - priduria tarptautinės automobilių federacijos prezidentas.
Vis dėlto, vargu ar sumanymas sumažinti dabartinių variklių kainą pasieks dienos šviesą. „Ferrari“ komandos atstovai pasinaudojo turėta veto teise ir pasisakė prieš jėgos agregatų kainos mažinimą iki 12 mln. dolerių.

Tarptautinė automobilių sporto federacija planuoja iki 2017 metų surasti nepriklausomą variklių tiekėją, kuris visoms mažosioms komandoms suteiktų galimybę įsigyti konkurencingą, tačiau gerokai pigesnį jėgos agregatą. 
Iš pradžių šią idėją turi palaiminti ne tik tarptautinė automobilių federacija, bet ir Formulės 1 čempionato akcininkai. Jeigu šis pasiūlymas sulauks pritarimo, tik tada Formulės 1 čempionate galėtų atsirasti nepriklausomas variklių tiekėjas, galintis jėgos agregatus mažoms komandoms pardavinėti už 6-7 milijonus dolerių.
Tačiau buvęs „Ferrari“ ekipos narys, Jeanas Todtas, ne vieną kartą teigė, jog jis šios minties atsisakyti, jeigu dabartinės variklių gamintojos, tokios kaip : „Mercedes“, „Ferrari“ ar „Honda“ sumažintų motorų kainą iki 12 mln. dolerių.
„Aš manau, kad 12 mln. dolerių būtų įkandama suma net ir mažesnėms komandoms. Nepaisant įvairiausių kalbų, aš manau, jog didžiosios komandos ir variklių gamintojos galėtų surasti kompromisą, leisiantį sumažinti dabartinę jėgos agregatų kainą“, - priduria tarptautinės automobilių federacijos prezidentas.
Vis dėlto, vargu ar sumanymas sumažinti dabartinių variklių kainą pasieks dienos šviesą. „Ferrari“ komandos atstovai pasinaudojo turėta veto teise ir pasisakė prieš jėgos agregatų kainos mažinimą iki 12 mln. dolerių.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų