REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apie „Ferrari“ specialistų prikeltus automobilius rašėme ne vieną kartą, tačiau šis projektas - unikalus. Kodėl? Nes tai buvo vienas sudėtingiausių ir ilgiausiai trukusių „Ferrari“ restauracijos projektų. 
Štai šis - „Ferrari 225E“, kuris buvo pagamintas 1952 metais, į Italijos gamintojos dirbtuves atvyko labai prastos būklės. Tiesą sakant, vargu ar apibūdinimas - „prasta būklė“, tiktų šiam automobiliui, nes prieš keletą metų jis užsidegė arba buvo padegtas, iki šiol visos šio nelaimingo atsitikimo aplinkybės nėra aiškios.

Apie „Ferrari“ specialistų prikeltus automobilius rašėme ne vieną kartą, tačiau šis projektas - unikalus. Kodėl? Nes tai buvo vienas sudėtingiausių ir ilgiausiai trukusių „Ferrari“ restauracijos projektų. 
Štai šis - „Ferrari 225E“, kuris buvo pagamintas 1952 metais, į Italijos gamintojos dirbtuves atvyko labai prastos būklės. Tiesą sakant, vargu ar apibūdinimas - „prasta būklė“, tiktų šiam automobiliui, nes prieš keletą metų jis užsidegė arba buvo padegtas, iki šiol visos šio nelaimingo atsitikimo aplinkybės nėra aiškios.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ferrari 225E (2)


Kadangi šio reto automobilio restauracija yra pakankamai sudėtinga, šį iššūkį priėmė „Ferrari Classiche“ padalinio specialistai, kurie išskėstomis rankomis priėmė ne tik „225E“ savininką, bet ir sudegusį automobilį. Vis dėlto, „Ferrari“ specialistai šiuo projektu susidomėjo ir dėl to, jog tai vienas pirmųjų šios markės modelių.
„Ferrari 225E“ buvo sukurtas praėjus vos penkeriems metams nuo šios markės įkūrimo. Pirmasis šio automobilio savininku tapo Antonio Sterzi - didžiulis autosporto entuziastas, kuris su šiuo „Ferrari“ dalyvavo „Mille Miglia“ varžybose. Vėliau šis automobilis laimėjo „Bolzano“ kilimo į kalną varžybas, „Coppa InterEuropa“ varžybas.

REKLAMA

Ferrari 225E (5)


Pasak „Ferrari“ atstovų, prieš porą dešimtmečių šį automobilį bandė atrestauruoti keletos skirtingų dirbtuvių specialistai, tačiau visi bandymai baigėsi nesėkmingai. Kadangi „Ferrari“ turi šio automobilio brėžinius, originalius pardavimo dokumentus, italai žinojo kaip turėjo atrodyti šis nuostabus automobilis.
Neoficialių šaltinių teigimu, automobilio savininkui ši restauracija kainavo beveik 1 mln. eurų.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų