Italijos meistrų sukonstruotame automobilyje stūkso 6.3 litro darbinio tūrio, 12 cilindrų atmosferinis agregatas išvystantis 780 arklio galių ir 705 Nm sukimo momentą. Tai 40 arklio galių ir 15 Nm daugiau nei standartiniame „F12“ modelyje sumontuotas 12 cilindrų agregatas.
Milžiniška galia bus perduodama per patobulintą, efektyviau ir greičiau veikiančią automatinę pavarų dėžę. Pasak „Ferrari“ atstovų, atnaujinta programinė įranga leido net 30% pagreitinti pavarų perjungimą.
Dėka šių ir kitų patobulinimų, naujoji „F12“ versija iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 2.9 sekundės, nuo 0 iki 200 km/val. įsibėgėja vos per 7.9 sekundės. Maksimalus greitis siekia 340 km/val.
Taip pat reikėtų paminėti ir dar vieną faktą - naujos stabdžių sistemos galingumą. „Ferrari“ į ribotos laidos „F12“ sumontavo tą pačią stabdžių sistemą ir tuos pačius stabdžių diskus, kurie šiuo metu naudojami „La'Ferrari“. Būtent šios sistemos dėka „Ferrari F12 tdf“ nuo 100 km/val. iki visiško nulio sustoja nuriedėjęs vos 30.5 metro.
„Ferrari“ iš viso ruošiasi pagaminti tik 799 vienetus, tačiau net jeigu ir dabar nuspręstumėte įsigyti šį modelį, vargu ar jums pavyktų. Žinant kokia didžiulė „Ferrari“ ribotos laidos modelių paklausa, jie greičiausiai jau dabar bus išpirkti.