REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienas iš geriausių dalykų automobilių tobulinime yra tave supanti bendruomenė. Bendri interesai, pomėgiai, tikslai priveda prie to, jog geležis žmones paverčia geriausiais draugais. Taip pat pati žmonių bendruomenė yra dar spalvingesnė už vairuojamas mašinas, o vienu įdomesnių narių būtų galima pavadinti Maiką ir jo 1971 metų „Nissan Skyline“.
Tarp automobilių tobulintojų, žmonės yra geriausiai atpažįstami pagal jų vairuojamus keturračius draugus. Daugelis net savo mobiliuosiuose telefonuose žmogų įsiveda ne vardu ir pavarde, o vardu ir mašinos modeliu. Taip yra todėl, kad mūsų automobiliai apibūdina kokie mes esam žmonės. Štai Maikas visiems yra žinomas kaip „Skyline Mike“, todėl, kad JAV tokių vardų yra apstu, o žmonės jį atsimena pagal jo išskirtinį automobilį, kurį sunku pamiršti.

hakosuka-skyline-san-diego-14
„Nissan Skyline“ jau nuo pradžių buvo pasmerkti sėkmei – galingi, greiti ir stilingi, ko dar daugiau reikia? Kiekviena modelio karta privertė automobilių entuziastus aikčioti iš susižavėjimo, jau net nekalbant apie „GT-R“ modifikacijas. Štai, kad ir šis pavyzdys, kuris taip pat nėra „GT-R“ versija. Tai paprastutis „2000GT“ modelis, kuriuo Maikas džiaugiasi jau septyneris metus. Prieš tai vaikinas turėjo ne vieną klasikinį japonišką automobilį, tačiau jo širdyje labiausiai įstrigo „Skyline“.
Būtent iš aklos meilės gimė šis nuostabus projektas, kuriame persipina klasika ir modernios technologijos. Maikas norėjo automobiliui suteikti kiek sportiškesnį įvaizdį, todėl sedanui sumontavo „Nismo“ stiliaus priekinius žibintus, „RS Start“ anglies pluošto žibintų dangtelius, bei pakeitė keletą įprastų kėbulo detalių iš stiklo pluošto išlietais analogais. Taip projektas išliko estetiškai nepažeistas, tik teisingai atnaujintas – būtent tai ir yra labiausiai vertinama.
Po variklio dangčiu slepiasi kiek senstelėjęs, tačiau vis dar parako turintis „ Nissan RB20DET“ agregatas, kuriam dar daugiau gyvybės įpučia „Garrett“ turbina. Daugiau kuro tiekiantys purkštukai ir „APEXi“ valdymo kompiuteris leidžia Maikui mėgautis sutirštintais vairavimo pojūčiais, o „Subaru“ galinis riboto praslydimo reduktorius leidžia bet kada įžiebti galines padangas. Jei jau prakalbom apie padangas, jos yra užmautos ant klasikinių penkiolikos colių „Wanatabe Type-R“ ratlankių, kurie už savęs slepia vienetinę važiuoklę – juk tai klasikinis automobilis - jam dalių nerasi pakampėse.
Taigi, šis įspūdingas projektas per septyneris metus dar nėra pabaigtas. Taip jau būna, kuomet pagrindinė tobulinimo varomoji jėga yra meilė automobiliui. Galbūt Maikas ir susidurs su iškilusiais „Nissan Skyline“ sunkumais, tačiau mes dabar galime pasigrožėti šia duokle praeičiai.

Vienas iš geriausių dalykų automobilių tobulinime yra tave supanti bendruomenė. Bendri interesai, pomėgiai, tikslai priveda prie to, jog geležis žmones paverčia geriausiais draugais. Taip pat pati žmonių bendruomenė yra dar spalvingesnė už vairuojamas mašinas, o vienu įdomesnių narių būtų galima pavadinti Maiką ir jo 1971 metų „Nissan Skyline“.
Tarp automobilių tobulintojų, žmonės yra geriausiai atpažįstami pagal jų vairuojamus keturračius draugus. Daugelis net savo mobiliuosiuose telefonuose žmogų įsiveda ne vardu ir pavarde, o vardu ir mašinos modeliu. Taip yra todėl, kad mūsų automobiliai apibūdina kokie mes esam žmonės. Štai Maikas visiems yra žinomas kaip „Skyline Mike“, todėl, kad JAV tokių vardų yra apstu, o žmonės jį atsimena pagal jo išskirtinį automobilį, kurį sunku pamiršti.

hakosuka-skyline-san-diego-14
„Nissan Skyline“ jau nuo pradžių buvo pasmerkti sėkmei – galingi, greiti ir stilingi, ko dar daugiau reikia? Kiekviena modelio karta privertė automobilių entuziastus aikčioti iš susižavėjimo, jau net nekalbant apie „GT-R“ modifikacijas. Štai, kad ir šis pavyzdys, kuris taip pat nėra „GT-R“ versija. Tai paprastutis „2000GT“ modelis, kuriuo Maikas džiaugiasi jau septyneris metus. Prieš tai vaikinas turėjo ne vieną klasikinį japonišką automobilį, tačiau jo širdyje labiausiai įstrigo „Skyline“.
Būtent iš aklos meilės gimė šis nuostabus projektas, kuriame persipina klasika ir modernios technologijos. Maikas norėjo automobiliui suteikti kiek sportiškesnį įvaizdį, todėl sedanui sumontavo „Nismo“ stiliaus priekinius žibintus, „RS Start“ anglies pluošto žibintų dangtelius, bei pakeitė keletą įprastų kėbulo detalių iš stiklo pluošto išlietais analogais. Taip projektas išliko estetiškai nepažeistas, tik teisingai atnaujintas – būtent tai ir yra labiausiai vertinama.
Po variklio dangčiu slepiasi kiek senstelėjęs, tačiau vis dar parako turintis „ Nissan RB20DET“ agregatas, kuriam dar daugiau gyvybės įpučia „Garrett“ turbina. Daugiau kuro tiekiantys purkštukai ir „APEXi“ valdymo kompiuteris leidžia Maikui mėgautis sutirštintais vairavimo pojūčiais, o „Subaru“ galinis riboto praslydimo reduktorius leidžia bet kada įžiebti galines padangas. Jei jau prakalbom apie padangas, jos yra užmautos ant klasikinių penkiolikos colių „Wanatabe Type-R“ ratlankių, kurie už savęs slepia vienetinę važiuoklę – juk tai klasikinis automobilis - jam dalių nerasi pakampėse.
Taigi, šis įspūdingas projektas per septyneris metus dar nėra pabaigtas. Taip jau būna, kuomet pagrindinė tobulinimo varomoji jėga yra meilė automobiliui. Galbūt Maikas ir susidurs su iškilusiais „Nissan Skyline“ sunkumais, tačiau mes dabar galime pasigrožėti šia duokle praeičiai.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų