REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„General Motors“ koncerno šeimos narys „Cadillac“, per pastaruosius keletą metų sugebėjo kardinaliai pakeisti savo modelių gamą ir sukurti ne vieną konkurencingą automobilį, kuris ne tik gali lygiuotis su Europoje gaminamais „Premium“ segmento mašinomis, bet ir retkarčiais juos pranoksta. 
Kol didžioji dauguma „Cadillac“ konkurentų didžiulį dėmesį skiria padidinto pravažumo arba krosoverių plėtrai, vienas seniausių automobilių gamintojų nusprendė, jog visas pasaulis trokšta ne prabangaus „Cadillac“ visureigio, bet ištaigingo, ekstravagantiško sedano.

„General Motors“ koncerno šeimos narys „Cadillac“, per pastaruosius keletą metų sugebėjo kardinaliai pakeisti savo modelių gamą ir sukurti ne vieną konkurencingą automobilį, kuris ne tik gali lygiuotis su Europoje gaminamais „Premium“ segmento mašinomis, bet ir retkarčiais juos pranoksta. 
Kol didžioji dauguma „Cadillac“ konkurentų didžiulį dėmesį skiria padidinto pravažumo arba krosoverių plėtrai, vienas seniausių automobilių gamintojų nusprendė, jog visas pasaulis trokšta ne prabangaus „Cadillac“ visureigio, bet ištaigingo, ekstravagantiško sedano.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Cadillac Escala (25)


Šiandien prasidėjusiame „ Pebble Beach Concours d'Elegance“ renginyje buvo pristatytas koncepcinis „Cadillac Escala“ modelis, kurio dėka gamintojas nori pademonstruoti kaip netolimoje ateityje atrodys visi „Cadillac“ markės automobiliai. Tai reiškia, jog po keletos metų pasirodysiantys naujos kartos „Cadillac“ modeliai neatsisakys agresyvių ir aštrių kėbulo formų. Tai bus savotiška dizaino evoliucija.

REKLAMA

Cadillac Escala (28)


Kalifornijoje šiuo metu vykstančiame renginyje pristatytas automobilis buvo sukurtas ant tos pačios platformos kaip ir „Cadillac CT6“. Automobilį į priekį varo galiniai ratai, o po fantastiškomis kėbulo linijomis slypi iš aliuminio, plieno ir anglies pluošto pagaminta struktūra ir normaliai funkcionuojantys agregatai.

Cadillac Escala (30)


Po ilgu priekiniu variklio dangčiu slypi 4,2 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininis variklis su dvejomis turbinomis. Pasak „Cadillac“ atstovų, 8 cilindrų motoras buvo aprūpintas cilindrų išjungimo sistema, kuri leidžia išjungti keturis variklio cilindrus ir tokiu būdu užtikrinti mažesnes 4,2 litro darbinio tūrio variklio sąnaudas. Cilindrai išjungiami tik tuomet, kai vairuotojas važiuoja tolygiu, ramiu ir atpalaiduojančiu ritmu, tačiau staigus akceleratoriaus pedalas išjungtus cilindrus priverčia atsibusti.
„Cadillac“ vadovo Johano de Nysscheno teigimu, tai nėra tik dar viena įspūdinga demonstracija, kuri po keletos mėnesių kompanijos būstinėje rinks dulkes. Atsižvelgdami į dabartinę padėtį prabangių sedanų rinkoje, amerikietiškų automobilių gamintojas labai rimtai svarsto galimybę pradėti „Escala“ gamybą.
Jeigu „Cadillac“ nuspręstų pradėti automobilio gamybą, jis greičiausiai pasirodytų ne ankščiau kaip 2018 - 2019 metais.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų