REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1990-ųjų pradžioje, prabangių, ištaigingų ir išskirtinių automobilių paklausa nebuvo tokia didžiulė. Beveik visi automobilių gamintojai atsižvelgdavo tik į Jungtinių Valstijų ir Vakarų Europos rinkas, visa kita buvo nesvarbu. Tačiau dabar JAV ir Vakarų Europos rinkos nebėra tokios svarbios, nes prabangių, ištaigingų automobilių užsakymai plūsta iš viso pasaulio. Pradedant Brazilija, Lietuva ir baigiant Vietnamu. 
Vis dėlto, kai prieš 25 metus turtingas, įnoringas ir aukščiausios klasės produktus vertinantis žmogus užsimano automobilio, jam „Mercedes Benz S600“ nebe užtenka. Jis nori geresnio, kietesnio automobilio. Būtent tokių klientų pageidavimus tenkino, tenkina ir tenkins „Mercedes Benz“ specialistai - „Brabus“.

1990-ųjų pradžioje, prabangių, ištaigingų ir išskirtinių automobilių paklausa nebuvo tokia didžiulė. Beveik visi automobilių gamintojai atsižvelgdavo tik į Jungtinių Valstijų ir Vakarų Europos rinkas, visa kita buvo nesvarbu. Tačiau dabar JAV ir Vakarų Europos rinkos nebėra tokios svarbios, nes prabangių, ištaigingų automobilių užsakymai plūsta iš viso pasaulio. Pradedant Brazilija, Lietuva ir baigiant Vietnamu. 
Vis dėlto, kai prieš 25 metus turtingas, įnoringas ir aukščiausios klasės produktus vertinantis žmogus užsimano automobilio, jam „Mercedes Benz S600“ nebe užtenka. Jis nori geresnio, kietesnio automobilio. Būtent tokių klientų pageidavimus tenkino, tenkina ir tenkins „Mercedes Benz“ specialistai - „Brabus“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

a4cLRD_bcHw


Prieš daugiau kaip du dešimtmečius, pati geriausia S klasės versija buvo „S600“. Aukščiausios komplektacijos, 6.0 litrų darbinio tūrio 12 cilindrų motoras patenkindavo daugelio turtingų ponų norus. Daugeliui anuomet net būdavo sunku pagalvoti kaip galima tokį automobilį padaryti geresnį, paliekanti didesnį įspūdį.
Daugelį metų „Mercedes Benz“ automobilius modifikuojantys „Brabus“ specialistai nusprendė, jog laikas pasauliui pristatyti iš koto verčiančią S klasės versiją, kuri neturėtų analogų pasaulyje.

REKLAMA

AvZ0AsDjvw8


Iš pradžių, vokiečiai ėmėsi variklio. Automobilio priekyje stūksojęs 12 cilindrų motoras atsirado ant didžiulio stalo prie kurio dirbo du gabiausi „Brabus“ motoristai. Kiekvieną 6.0 litrų darbinio tūrio motoro detalę žinantys auksarankiai padidino šio agregato darbinį tūrį iki 7.3 litro. Kartu su variklio darbiniu tūriu padidėjo ir motoro pajėgumas. 7.3 litro variklis išvystė 582 arklio galias ir 772 Nm sukimo momentą.
Palyginus su „S600“, „Brabus“ specialistų modifikuotas variklis išvystė 182 arklio galiomis ir 202 Nm daugiau. Tai puikiai atsispindėjo automobilio įsibėgėjimo laike iki 100 km/val.

REKLAMA
REKLAMA

BAsOJzXHKD0


„S600“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 6.6 sekundės, tuo tarpu „Brabus“ specialistų pamylėtas S klasės sedanas tą pačią užduotį padarydavo per 4.5 sekundės. „7.3 S“ maksimalus greitis siekė 310 km/val.
„Brabus“ vien variklio pakeitimu neapsiribojo. „7.3 S“ gavo naują stabdžių sistemą su aušinamais „Alcon“ stabdžių diskais, 90% pakabos detalių neturėjo nieko bendro su „S600“, o ką jau kalbėti apie garso izoliaciją. „Brabus“ inžinieriai kurdami šį automobilį turėjo įvykdyti tris užduotis. Viena iš jų puikiai apibūdins kiek daug darbo ir pastangų buvo įdėta tobulinant „S600“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

gL_C762L2NM


Taigi, daugiau kaip dvi tonas sveriantis automobilis privalėjo be jokių pašalinių garsų, gedimų ir kitų kliūčių važiuoti 300 km/val. greičiu. Nors ši užduotis labai primena Ferdinando Piecho ir „Volkswagen Phaeton“ istoriją, tačiau ambicijų netrūko net ir tokiai mažytei kompanijai kaip „Brabus“.
Interjeras buvo stiprioji „7.3 S“ pusė. Atidarius automobilio durelės, vokiškame sedane surastumėte viską ko tik tuo metu galėjo geisti turtingo automano širdis. Automobilyje buvo šaldytuvas, dviejų zonų klimato kontrolė, masažuojančios sėdynės ir netgi vaizdo kasečių grotuvas, kurio pagalba keleiviai sėdintys gale galėjo žiūrėti kokį nors veiksmo filmą.
„Brabus 7.3 S“ buvo gaminamas septynerius metus, tačiau niekas iki šiol nežino kiek vokiečiai pagamino šių įspūdingų sedanų. 1993 metais šis automobilis kainavo 422 tūkst. Vokietijos markių. Jeigu „Brabus“ šį automobilį pardavinėti dabar, jis būtų įkainotas maždaug 215 tūkst. eurų suma.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų