REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Gyvename labai greitų automobilių laikais, kuomet net ir kompaktiški hečbekai aprūpinami 300 ar net 400 arklio galių išvystančiais motorais, kurie suteikia kvapą gniaužiančias dinamines savybes. 
Gamintojų noras turėti patį greičiausią ar dinamiškai pajėgiausią modelį paskatino konkurenciją ir technologinį vystymą bei tam tikrų, itin brangių komponentų naudojimą. Vis daugiau patirties ir žinių perkeliama iš automobilių sporto į bendro naudojimo keliams skirtas mašinas. Ar tai gerai? Mes manome, kad taip, nes kuo daugiau važinėjančių plakatų matome, tuo automanų pasaulis atrodo šviesesnis.
Šiandien pažvelgsime į automobilius, kurie sugeba akimirksniu pasiekti ne 100, o 200 km/val. greitį. Kodėl būtent 200 km/val? Nes pasiekti 100 km/val. greitį yra pakankamai lengva, tuo tarpu sekanti atkarpa demonstruoja kokį sprogstamąjį užtaisą slepia į automobilį sumontuotas motoras. Jeigu pasiekus 100 km/val. jis išsikvepia ir toliau nedemonstruoja tolygaus galio pateikimo, tuomet reikėtų paklausti - „Ką po velnių jis čia veikia?“

AUDI R8 V10 PLUS




    • Variklis - 5,2 litro darbinio tūrio, 10 cilindrų

    • Galia - 610 AG x 560 Nm



Gyvename labai greitų automobilių laikais, kuomet net ir kompaktiški hečbekai aprūpinami 300 ar net 400 arklio galių išvystančiais motorais, kurie suteikia kvapą gniaužiančias dinamines savybes. 
Gamintojų noras turėti patį greičiausią ar dinamiškai pajėgiausią modelį paskatino konkurenciją ir technologinį vystymą bei tam tikrų, itin brangių komponentų naudojimą. Vis daugiau patirties ir žinių perkeliama iš automobilių sporto į bendro naudojimo keliams skirtas mašinas. Ar tai gerai? Mes manome, kad taip, nes kuo daugiau važinėjančių plakatų matome, tuo automanų pasaulis atrodo šviesesnis.
Šiandien pažvelgsime į automobilius, kurie sugeba akimirksniu pasiekti ne 100, o 200 km/val. greitį. Kodėl būtent 200 km/val? Nes pasiekti 100 km/val. greitį yra pakankamai lengva, tuo tarpu sekanti atkarpa demonstruoja kokį sprogstamąjį užtaisą slepia į automobilį sumontuotas motoras. Jeigu pasiekus 100 km/val. jis išsikvepia ir toliau nedemonstruoja tolygaus galio pateikimo, tuomet reikėtų paklausti - „Ką po velnių jis čia veikia?“

AUDI R8 V10 PLUS




    • Variklis - 5,2 litro darbinio tūrio, 10 cilindrų

    • Galia - 610 AG x 560 Nm



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


RUF RT 12




    • Variklis - 3,8 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų su turbina

    • Galia - 650 AG x 870 Nm



REKLAMA


PORSCHE 911 TURBO S




    • Variklis - 3,8 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų su turbina

    • Galia - 560 AG x 750 Nm.





KOENIGSEGG CCR




    • Variklis - 4,7 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų.

    • 806 AG x 920 Nm.





LAMBORGHINI AVENTADOR




    • Variklis - 6,5 litro darbinio tūrio, 12 cilindrų.

    • Galia - 700 AG x 690 Nm.





 

FERRARI 812 SUPERFAST




    • Variklis - 6,5 litro darbinio tūrio, 12 cilindrų

    • Galia - 800 AG x 718 Nm





PORSCHE 918 SPYDER






        • Variklis - 4,6 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų

        • Galia - 887 AG x 1280 Nm.







BUGATTI CHIRON




    • Variklis - 8,0 litrų darbinio tūrio.

    • Galia - 1500 AG x 1600 Nm.





LA'FERRARI



  • Variklis - V12

  • Galia - 963 AG x 900 Nm.




MCLAREN MP4-12C



  • Variklis - 3,8 litro darbinio tūrio, V8

  • Galia - 600 AG x 601 Nm.



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų