REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Galingiausias pasaulyje visureigis su dyzeliniu varikliu“ - labai drąsus pareiškimas, tačiau kai šis teiginys atkeliauja iš „Audi“ kompanijos vadovų, tuo abejoti nereikėtų. 
Už milžiniškų radiatorių grotelių slepiasi visiškai naujas 4.0 litrų, 8 cilindrų dyzelinis variklis, kuriam kompaniją palaiko elektrinis kompresorius. „Audi“ tapo pirmąja kompanija pasaulyje, kuri elektrinius kompresorius pradėjo naudoti masinėje gamyboje.

„Galingiausias pasaulyje visureigis su dyzeliniu varikliu“ - labai drąsus pareiškimas, tačiau kai šis teiginys atkeliauja iš „Audi“ kompanijos vadovų, tuo abejoti nereikėtų. 
Už milžiniškų radiatorių grotelių slepiasi visiškai naujas 4.0 litrų, 8 cilindrų dyzelinis variklis, kuriam kompaniją palaiko elektrinis kompresorius. „Audi“ tapo pirmąja kompanija pasaulyje, kuri elektrinius kompresorius pradėjo naudoti masinėje gamyboje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi SQ7 TDI


Naujasis motoras išvysto 435 arklio galias ir 900 Nm sukimo momentą, kuris bus pasiekiamas vos nuo 1000 aps/min. Ši pajėgi jėgaine leidžia sunkiam visureigiui iki 100 km/val. įsibėgėti per 4.8 sekundės ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį, kuris yra ribojamas elektronikos.
Gamintojo teigimu, naujasis aštuonių cilindrų motoras pasižymės pakankamai mažu apetitu degalams. Idealiomis sąlygomis 4.0 litrų motoras šimtui kilometrų suvartos vos 7.4 litro dyzelino ir išmes 194 g/km CO2.

REKLAMA

Audi SQ7 TDI


Vis dėlto, viena didžiausių ir įdomiausių naujovių yra elektrinis kompresorius, kuris pradeda veikti varikliui pasiekus 1000 aps/min ir stengiasi panaikinti turbinos vėlavimą mažesniuose variklio sūkiuose. Pasak „Audi“ specialistų, ši naujovė leis visiškai pašalinti turbinų vėlavimą.
„Audi“ specialistų teigimu, naujasis modelis turi pačią pažangiausią pakabą, kurią vėliau turėtų gauti ir kiti sportiški „Audi“ modeliai. „SQ7“ turi adaptyvius amortizatorius, kurių darbą galima reguliuoti mygtuko paspaudimu, „pagalves“, kurios leidžia keisti automobilio kėbulo prošvaisą, keturių vairuojančiųjų ratų sistemą, iš anglies pluošto pagamintus stabdžių diskus ir aktyvius stabilizatorius, kurie posūkiuose sumažina kėbulo pasvyrimą.
Vokietijoje naujas modelis kainuos nuo 89 tūkst. eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų