Nepaisant nesėkmių, vokiečiai neatsisako dyzelinu varomos jėgainės. Į naująjį bolidą bus montuojamas 4.0 litrų darbinio tūrio, šešių cilindrų dyzelinis agregatas, suporuotas su elektriniais motorais pasižymi 16% išaugusiu efektyvumu ir 2% mažesnėmis kuro sąnaudomis. Nors automobilių sporte kuro sąnaudos nėra pats svarbiausias rodiklis, tačiau 24 valandų lenktynėse dyzelinu varomi „Audi“ automobiliai aptarnavimo zonoje turi sustoti žymiai rečiau nei „Porsche“ ar „Toyota“ bolidai, kurie yra varomi benzininiais varikliais.
Kitąmet „Audi“ ekipą atstovaus tie patys lenktynininkai. 7 numeriu pažymėtą bolidą vairuos Andre Lottererio, Benoit Treluyerio ir Marcel Fasslerio ekipažas. Šie trys pilotai 2012 metais tapo ilgųjų nuotolių čempionato laureatais ir net tris kartus laimėjo 24 valandų lenktynes Le Mane.
Tuo tarpu 8 numeriu pažymėtą bolidą vairuos Loic Duvalis, Lucas di Grassi ir Oliveris Jarvis. „Audi“ taip pat prasitarė, jog kitų metų 24 valandų lenktynėse Le Mane startuos ne su dvejais, bet su trimis bolidais.