REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Aivaras Grigelevičius / Autoriaus nuotraukos

Automobilių industrija ir mes, vartotojai, esame įpratę, jog naujas modelis pristatomas kas 5 - 6 metus. Per šį pakankamai ilgą laikotarpį gamintojas atlieka bent vieną kuklesnį arba rimtesnį atnaujinimą, kuris šiek tiek pakeičia automobilio išvaizdą, gauna efektyvesnius motorus ar naujausių technologijų paketą. Kaip bebūtų keista, tačiau „Subaru“ mėgsta vadovautis kitokiomis taisyklėmis, kurios tinka ne visiems automobilių gamintojams.
2015 metais Lietuvoje debiutavo, iš pradžių tik Japonijos rinkai skirtas, „Subaru Levorg“ universalas,
kurį suskubome išbandyti ir mes. Tuomet pažintis su automobiliu paliko dvejopus įspūdžius.Mums patiko pakabos balansas, žvalus turbininis variklis, pakankamai gausi bazinė įranga, tačiau akis badė pakankamai didžiulės kuro sąnaudos, ypač turint omenyje, jog variklio tūris siekia vos 1,6 litro.
Praėjus dvejiems metams, „Subaru“ atnaujino, jų nuomone, nišinį modelį, kurio populiarumu Europoje abejojo dauguma kompanijos valdybos narių, tačiau dveji metai japonams įrodė, jog europiečiai mėgsta sąlyginai kompaktiškus, praktiškus automobilius su nuolatine keturių varančiųjų ratų pavara, kuris taip pat yra grynaveislis japoniškas produktas, o ne kaip „Toyota“ su gėdingu užrašu - „Made in Turkey“.
subaru-levorg-praktiskas-universalas-su-wrx-sti-genais1
Lyderis bendraminčių rate
Keturių varančiųjų ratų pavara moderniuose automobiliuose nėra naujiena. Šią unikalią komponuotę naudoja vis daugiau gamintojų supratę, jog visi keturi varomieji ratai patinka tiems, kurie gyvena tokiose šalyse kaip Rusija, Norvegija, Kanada ar Lietuva. Vis dėlto, prieš porą dešimtmečių šią komponuotę naudojo vos keletas gamintojų, vienas iš jų - „Subaru“. Šis receptas japonų kompanijai padėjo užsitarnauti daugybės vairuotojų pagarbą ir lojalumą visam gyvenimui. Be to, atsižvelgiant į stiprėjantį „Subaru“ markės įvaizdį, gamintojas taip pat džiaugiasi augančia paklausa visame pasaulyje - praėjusiais metais „Subaru“ visame pasaulyje pardavė 965 000 automobilių su keturių varančiųjų ratų pavara.
Europoje japoniškų automobilių gamintojas nėra labai populiarus. Praėjusiais metais „Subaru“ senajame žemyne pardavė 37 189 vienetus, 4689 iš jų - „Subaru Levorg“ universalai, kurių paklausa palyginus su 2015 metais išaugo dvigubai, tad norint išlaikyti tokį aukštą tempą, „Subaru“ inžinieriai sugrįžo prie braižymo lentos ir atliko subtilius, bet svarbius pokyčius automobiliui, kuris gali patikti tik labai siauram ratui vairuotojų.


Aivaras Grigelevičius / Autoriaus nuotraukos

Automobilių industrija ir mes, vartotojai, esame įpratę, jog naujas modelis pristatomas kas 5 - 6 metus. Per šį pakankamai ilgą laikotarpį gamintojas atlieka bent vieną kuklesnį arba rimtesnį atnaujinimą, kuris šiek tiek pakeičia automobilio išvaizdą, gauna efektyvesnius motorus ar naujausių technologijų paketą. Kaip bebūtų keista, tačiau „Subaru“ mėgsta vadovautis kitokiomis taisyklėmis, kurios tinka ne visiems automobilių gamintojams.
2015 metais Lietuvoje debiutavo, iš pradžių tik Japonijos rinkai skirtas, „Subaru Levorg“ universalas,
kurį suskubome išbandyti ir mes. Tuomet pažintis su automobiliu paliko dvejopus įspūdžius.Mums patiko pakabos balansas, žvalus turbininis variklis, pakankamai gausi bazinė įranga, tačiau akis badė pakankamai didžiulės kuro sąnaudos, ypač turint omenyje, jog variklio tūris siekia vos 1,6 litro.
Praėjus dvejiems metams, „Subaru“ atnaujino, jų nuomone, nišinį modelį, kurio populiarumu Europoje abejojo dauguma kompanijos valdybos narių, tačiau dveji metai japonams įrodė, jog europiečiai mėgsta sąlyginai kompaktiškus, praktiškus automobilius su nuolatine keturių varančiųjų ratų pavara, kuris taip pat yra grynaveislis japoniškas produktas, o ne kaip „Toyota“ su gėdingu užrašu - „Made in Turkey“.
subaru-levorg-praktiskas-universalas-su-wrx-sti-genais1
Lyderis bendraminčių rate
Keturių varančiųjų ratų pavara moderniuose automobiliuose nėra naujiena. Šią unikalią komponuotę naudoja vis daugiau gamintojų supratę, jog visi keturi varomieji ratai patinka tiems, kurie gyvena tokiose šalyse kaip Rusija, Norvegija, Kanada ar Lietuva. Vis dėlto, prieš porą dešimtmečių šią komponuotę naudojo vos keletas gamintojų, vienas iš jų - „Subaru“. Šis receptas japonų kompanijai padėjo užsitarnauti daugybės vairuotojų pagarbą ir lojalumą visam gyvenimui. Be to, atsižvelgiant į stiprėjantį „Subaru“ markės įvaizdį, gamintojas taip pat džiaugiasi augančia paklausa visame pasaulyje - praėjusiais metais „Subaru“ visame pasaulyje pardavė 965 000 automobilių su keturių varančiųjų ratų pavara.
Europoje japoniškų automobilių gamintojas nėra labai populiarus. Praėjusiais metais „Subaru“ senajame žemyne pardavė 37 189 vienetus, 4689 iš jų - „Subaru Levorg“ universalai, kurių paklausa palyginus su 2015 metais išaugo dvigubai, tad norint išlaikyti tokį aukštą tempą, „Subaru“ inžinieriai sugrįžo prie braižymo lentos ir atliko subtilius, bet svarbius pokyčius automobiliui, kuris gali patikti tik labai siauram ratui vairuotojų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Subaru Levorg (18)


Subtilūs pokyčiai
Kiekvieną kartą, kai perskaitome gamintojo spaudos pranešimą, kurio pirmame sakinyje išvystame žodį - „atnaujintas“, mes iškart pagalvojame apie „Volkswagen Golf“. Kodėl? Nes „Volkswagen“ inžinieriai yra puikūs atnaujinimų meistrai, kurie sugeba su menkiausiais pokyčiais ištaisyti tam tikro modelio trūkumus. Ar tokius pačius veiksmus atliko ir „Subaru“? Laikas išsiaiškinti.
Pažvelgus į automobilio išvaizdą - rimtesnių ar net smulkesnių pokyčių ieškoti nereikėtų, nes jų tiesiog nėra. Atnaujintas „Subaru Levorg“ atrodo lygiai taip pat kaip ir prieš dvejus metus debiutavęs modelis. Ar tai trūkumas? Mano nuomone - ne, nes automobilis atrodo puikiai. Agresyvi priekinė ir galinė dalys puikiai dera su elegantiška kėbulo linija, o tai sukuria dvejopą automobilio įspūdį. Iš pirmo žvilgsnio atrodo, jog „Subaru Levorg“ yra praktiškesnė „Subaru WRX STI“ versija, tačiau susipažinus artimiau - pamatai, jog tai tik aštrius nagus turintis pūkuotas katinas.

REKLAMA

Subaru Levorg (8)


Jeigu „Subaru“ specialistai neatliko jokių pokyčių automobilio eksterjere, galbūt jie plušo prie pakabos ar variklio? Deja, bet ne. Šios sritys buvo nepaliestos taip pat, nes „Subaru“  mano, jog pakaba ir senesniame modelyje buvo gerai subalansuota, o variklis veikia taip pat kaip ir turi veikti. Tad kyla natūralus klausimas - ką po velnių jie veikė?
„Subaru“ specialistai atliko vieną labai svarbų pakeitimą - pagerino garso izoliaciją. Papildoma garso izoliacijos sienelė buvo sumontuota variklio skyriuje, buvo pakeistos durų gumos, kurių garso pralaidumas yra mažesnis. Be to, „Subaru“ į atnaujintą „Levorg“ pradėjo montuoti „EyeSight“ vardu pavadintą sistemą, kuri buvo labai gerai įvertinta kitų „Subaru“ modelių vairuotojų.
„EyeSight“ – pagalbinė vairavimo technologija su šešiomis funkcijomis. Ji naudojasi stereokamera, kuri montuojama automobilio priekiniame lange. „EyeSight“ apima automatinio stabdymo, adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo, nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo, automobilio išlaikymo eismo juostos centre, priešavarinę akceleratoriaus valdymo ir įspėjimo apie priekyje pajudėjusį automobilį sistemas.

REKLAMA
REKLAMA

Subaru Levorg (12)


Pokyčiai - nejuntami?
Atsisėdus už automobilio vairo ir pradėjus ieškoti pokyčių - likau nieko nepešęs. Tai - maloni ir jauki vieta būti, ypač sėdint vairuotojo sėdynėje. Itin aiškiai matomi prietaisų skydelio rodmenys, beveik idealus matymo laukas į priekį ir į šonus leidžia labai lengvai manevruoti net ir ankštose Vilniaus senamiesčio gatvelėse.
Prietaisų valdymas centrinėje konsolėje nėra toks lengvas. Nors „Subaru“ specialistai paliko tris fizinius mygtukus, kurių dėka galima keisti oro kondicionavimo sistemos darbą, tačiau kitų prietaisų valdymas buvo perkeltas į lietimui jautrų ekraną. Šis sprendimas buvo priimtas daugelyje automobilių, tačiau norint, jog ši koncepcija veiktų realiame gyvenime, informacijos ir pramogų sistemos programinė įranga privalo veikti greitai, efektyviai ir neleisti vairuotojui nuleisti akių nuo kelio ne daugiau kaip vienai sekundei. Norint tinkamai naudotis informacijos ir pramogų sistema „Subaru“ automobilyje, geriau sustoti šalikelėje ir susidėlioti visus taškus ant „i“.
Jeigu sugrįžtume prie automobilio suteikiamų pojūčių - minimalūs pokyčiai garso izoliacijoje juntami važiuojant ne tik mažesniu greičiu, bet ir važiuojant autostradoje 90 - 110 ar 130 km/val. greičiu. Atnaujintas modelis tylesnis ir ramesnis negu tas, kurį bandėme prieš porą metų. O tai iš dalies atskleidžia „Subaru Levorg“ charakterį. Nors automobilio priekinėje dalyje stūkso didžiulė oro paėmimo anga, o keturių varančiųjų ratų sistema užtikrina didžiulį sukibimą su kelio danga, tačiau „Subaru Levorg“ mėgsta tolygų ir užtikrintą vairavimo stilių. Siautėti už vairo galima, tačiau visą malonumą gadina „CVT“ pavarų dėžė, kuri veikia kaip didžiulė armonika.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Subaru Levorg (10)



Antroji pažintis su kompaktiškiausiu „Subaru“ markės universalu tik išryškino stipriąsias automobilio savybes, kurias pamils tas automanas, kuriam reikia praktiško, stabilaus, universalaus automobilio su keturių varančiųjų ratų pavara. Nors iki idealaus kasdieninio automobilio jam trūksta mechaninės pavarų dėžės ir didesnio darbinio tūrio motoro, tačiau net ir dabartinis „Subaru“ inžinierių receptas gali labai greitai įtraukti į labai didžiulę Subaristų bendruomenę. Be to, nuo šiol automobilis montuojamas su „EyeSight“ įranga, kuri taps žioplų vairuotojų gelbėtoja.

PRIVALUMAI



  • Automobilis užtikrintai stovi ant kelio

  • Erdvus ir praktiškas interjeras

  • Tyliai veikiantis benzininis variklis

  • „WRX STI“ prieskonių turinti automobilio išvaizda

  • Pakaba standi, bet nekrato automobilio ir keleivių pervažiavus kiekvieną nelygumą


TRŪKUMAI



  • Labai, labai norėtųsi versijos bent jau su mechanine pavarų dėže

  • Net ir važiuojant taupiai, vidutinių kuro sąnaudų vidurkis nenusileido žemiau 7 litrų

  • Didžioji dauguma konkurentų siūlo 5 metų garantiją, kuomet „Subaru“ siūlo tik 3 metų

  • Lietimui jautrus ekranas į komandas reaguoja per lėtai, o informacijos ir pramogų sistema nėra iki galo išbaigta


GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų