REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šios kompanijos įkūrimo pradžioje,  „Opel" vardas buvo ant siuvimo mašinų, tačiau laikui bėgant, kompanijos įkūrėjas Adamas Opelis nusprendė pradėti kurti inovatyvius dviračius, kurie būtų prieinami daugumai. Gaminti dviračius paskatino ir jo du sūnūs, kurie tuo metu dalyvavo dviračių lenktynėse, tad kodėl neišnaudojus tėvo patirties ir gamyklos?
Pirmasis automobilis pro gamyklos vartus išriedėjo 1899 metais. Adamas Opelis kartu su Friedrichu Lutzmannu pasirašė bendradarbiavo sutartį, kurioje jie įsipareigoja kartu kurti automobilius. Partnerystė, kaip greitai prasidėjo, taip greitai ir pasibaigė, nes Opelis Adamas iškentė vos dvejus metus ir nutraukė bendradarbiavimo sutartį. Vėliau iniciatyvos ėmėsi Adamo sūnus, kuris 1901 metais pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Prancūzijoje įsikūrusia kompanija „Automobiles Darracq". Dėka šios partnerystės, „Opel" pradėjo savo sukurtus kėbulus montuoti ant „Darracq" kompanijos sukurtos važiuoklės.
Po daugiau negu 110 metų, dabar Russelsheimo mieste stovi neįtikėtinai didelė „Opel" gamykla, kurioje kiekvieną mielą dieną surenkami įvairiausių kėbulo tipų „Astra" ir „Insignia" modeliai. Nuo 2002 metų, „Opel" į šią gamyklą investavo daugiau negu 750 milijonų eurų, tad sužinoti, kaip atrodo ši investicija yra neįtikėtinai įdomu.


Prie gamyklos įėjimo pasitinka naujieji „Opel",o gal reikėtų sakyti „Chevrolet" elektromobiliai, kurie kaip matote atlieka savo darbą. Nors „Ampera" ir yra populiariausias elektromobilis Europoje, tačiau šis projektas nėra iš pelningiausių. Net ir gimtojoje Amerikoje.




Pats pastatas turbūt priverstų raudonuoti daugelį mūsų šalyje stovinčių. Pastatas ir beveik visa gamykla turi automatinę klimato kontrolę, kuri reguliuoja oro temperatūrą pastato viduje. Visų išmaniųjų niekas nenori atskleisti dėl savaime suprantamų priežasčių.


Vos įžengus į pastatą matyti, jog „Opel" didžiuojasi savo sukurtais produktais. Prieš jūsų akis yra pirmasis lėktuvas, kuris buvo varomas raketiniu kuru. 1929 metais šį lėktuvą sukonstravo Fritzas Opelis.


Atspėsite kas per modeliai šiame paveiksliuke?


Prieš pradedant kelionę į automobilių gamyklą, lankytojai nuvedami į specialią salę, kurioje kompanijos dizaineriai ir inžinieriai diskutuoja apie tam tikrus modelius.


Dizaineriai kovoja dėl gražesnių formų, o inžinieriai kovoja dėl geresnių automobilio aerodinaminių savybių ir funkcijų.


Į tokio tipo susirinkimus atvyksta visi darbuotojai iš „General Motors" dizaino studijų. Susirinkime aptariami vieni ar kiti modeliai, kurie turėtų patekti į serijinę gamybą arba ne.


Dabar pats laikas keliauti į gamyklą, kurioje gimsta „Opel" markės automobiliai. Šioje gamykloje per metus pagaminama apie 180,000 automobilių, o joje dirba apie 16,000 žmonių.


Pabandysite atspėti kas tai yra?


Dar vienas klausimėlis jums.


Gamykloje tvyro Vokiška tvarka. Viskas turi savo vietą ir visi dirba pagal tam tikrą grafiką. Neduok dieve, vėluosi ateiti pasiimti varžtų.


Atspėsite kokia automobilio dalis čia gali būti?


Dirbant gamykloje pėsčiomis daug neprivaikščiosi, tad dviratis yra privalumas.


Ši mašina, kuri greitu metu pagamins kėbulo detalę „Opel Corsa" kainuoja 40 milijonų eurų.




O štai ir pusė automobilio jau yra.


Prie automobilio struktūros suklijavimo proceso dirba net 700 robotų. Vieno roboto vertė yra net 100,000 eurų.




Daugelis automobilių gamintojų, kaskart, kai pasirodo naujas modelis, turi jam pritaikyti konvejerį, tačiau pamačius, kaip veikia „Opel" konvejeris, žandikaulis nukrenta iki žemės.


Vienoje konvejerio linijoje surenkami visi skirtingi automobiliai ir skirtingo tipo kėbulai. Pradedant nuo universalo su 1,6 litro benzininiu agregatu ir baigiant sportiško hečbeko su 2 litrų dyzeliniu agregatu ir automatine pavarų dėže. Vienoje konvejerio juostoje vienu metu surenkami net devyni automobiliai.


Kiekvienas surinktas automobilis turi praeiti kelis kokybės testus.


Ši visa gvardija „Opel" automobilių iškeliaus į Prancūziją.


Jeigu turite labai daug noro, galite savo automobilį atsiimti gamykloje ir net žiūrėti, kaip jis yra pagaminamas ir surenkamas. Aišku tokia paslauga nėra nemokama.

Šios kompanijos įkūrimo pradžioje,  „Opel" vardas buvo ant siuvimo mašinų, tačiau laikui bėgant, kompanijos įkūrėjas Adamas Opelis nusprendė pradėti kurti inovatyvius dviračius, kurie būtų prieinami daugumai. Gaminti dviračius paskatino ir jo du sūnūs, kurie tuo metu dalyvavo dviračių lenktynėse, tad kodėl neišnaudojus tėvo patirties ir gamyklos?
Pirmasis automobilis pro gamyklos vartus išriedėjo 1899 metais. Adamas Opelis kartu su Friedrichu Lutzmannu pasirašė bendradarbiavo sutartį, kurioje jie įsipareigoja kartu kurti automobilius. Partnerystė, kaip greitai prasidėjo, taip greitai ir pasibaigė, nes Opelis Adamas iškentė vos dvejus metus ir nutraukė bendradarbiavimo sutartį. Vėliau iniciatyvos ėmėsi Adamo sūnus, kuris 1901 metais pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Prancūzijoje įsikūrusia kompanija „Automobiles Darracq". Dėka šios partnerystės, „Opel" pradėjo savo sukurtus kėbulus montuoti ant „Darracq" kompanijos sukurtos važiuoklės.
Po daugiau negu 110 metų, dabar Russelsheimo mieste stovi neįtikėtinai didelė „Opel" gamykla, kurioje kiekvieną mielą dieną surenkami įvairiausių kėbulo tipų „Astra" ir „Insignia" modeliai. Nuo 2002 metų, „Opel" į šią gamyklą investavo daugiau negu 750 milijonų eurų, tad sužinoti, kaip atrodo ši investicija yra neįtikėtinai įdomu.


Prie gamyklos įėjimo pasitinka naujieji „Opel",o gal reikėtų sakyti „Chevrolet" elektromobiliai, kurie kaip matote atlieka savo darbą. Nors „Ampera" ir yra populiariausias elektromobilis Europoje, tačiau šis projektas nėra iš pelningiausių. Net ir gimtojoje Amerikoje.




Pats pastatas turbūt priverstų raudonuoti daugelį mūsų šalyje stovinčių. Pastatas ir beveik visa gamykla turi automatinę klimato kontrolę, kuri reguliuoja oro temperatūrą pastato viduje. Visų išmaniųjų niekas nenori atskleisti dėl savaime suprantamų priežasčių.


Vos įžengus į pastatą matyti, jog „Opel" didžiuojasi savo sukurtais produktais. Prieš jūsų akis yra pirmasis lėktuvas, kuris buvo varomas raketiniu kuru. 1929 metais šį lėktuvą sukonstravo Fritzas Opelis.


Atspėsite kas per modeliai šiame paveiksliuke?


Prieš pradedant kelionę į automobilių gamyklą, lankytojai nuvedami į specialią salę, kurioje kompanijos dizaineriai ir inžinieriai diskutuoja apie tam tikrus modelius.


Dizaineriai kovoja dėl gražesnių formų, o inžinieriai kovoja dėl geresnių automobilio aerodinaminių savybių ir funkcijų.


Į tokio tipo susirinkimus atvyksta visi darbuotojai iš „General Motors" dizaino studijų. Susirinkime aptariami vieni ar kiti modeliai, kurie turėtų patekti į serijinę gamybą arba ne.


Dabar pats laikas keliauti į gamyklą, kurioje gimsta „Opel" markės automobiliai. Šioje gamykloje per metus pagaminama apie 180,000 automobilių, o joje dirba apie 16,000 žmonių.


Pabandysite atspėti kas tai yra?


Dar vienas klausimėlis jums.


Gamykloje tvyro Vokiška tvarka. Viskas turi savo vietą ir visi dirba pagal tam tikrą grafiką. Neduok dieve, vėluosi ateiti pasiimti varžtų.


Atspėsite kokia automobilio dalis čia gali būti?


Dirbant gamykloje pėsčiomis daug neprivaikščiosi, tad dviratis yra privalumas.


Ši mašina, kuri greitu metu pagamins kėbulo detalę „Opel Corsa" kainuoja 40 milijonų eurų.




O štai ir pusė automobilio jau yra.


Prie automobilio struktūros suklijavimo proceso dirba net 700 robotų. Vieno roboto vertė yra net 100,000 eurų.




Daugelis automobilių gamintojų, kaskart, kai pasirodo naujas modelis, turi jam pritaikyti konvejerį, tačiau pamačius, kaip veikia „Opel" konvejeris, žandikaulis nukrenta iki žemės.


Vienoje konvejerio linijoje surenkami visi skirtingi automobiliai ir skirtingo tipo kėbulai. Pradedant nuo universalo su 1,6 litro benzininiu agregatu ir baigiant sportiško hečbeko su 2 litrų dyzeliniu agregatu ir automatine pavarų dėže. Vienoje konvejerio juostoje vienu metu surenkami net devyni automobiliai.


Kiekvienas surinktas automobilis turi praeiti kelis kokybės testus.


Ši visa gvardija „Opel" automobilių iškeliaus į Prancūziją.


Jeigu turite labai daug noro, galite savo automobilį atsiimti gamykloje ir net žiūrėti, kaip jis yra pagaminamas ir surenkamas. Aišku tokia paslauga nėra nemokama.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų