REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Kartą paragavęs, negali sustoti“, - šį skambų šūkį turėtų puikiai žinoti kiekvienas. Nors jis daugelį metų buvo naudojama bulvių traškučių reklamoje, tačiau jį puikiai galima pritaikyti ir automaniškoje planetoje. 
Kiekvienas automobilių gamintojas tikisi turėti didžiulę ištikimų entuziastų bazę, kuri visą savo gyvenimą norėtų vairuoti tik vienos markės mašinas. Milžinišką ištikimų fanų būrį turi „Porsche“, „BMW“, „Mercedes Benz“, keletos itališkų ir britiškų markių atstovai. Taip pat nereikėtų pamiršti automobilių gamintojų iš Japonijos, ypač „Subaru“, kuri per pastarąjį dešimtmetį užsiaugino milžiniškus raumenis ir užsitarnavo daugelio entuziastų pagarbą.
Europos naujų automobilių rinkoje „Subaru“ niekuomet nebuvo rimtas žaidėjas. Senajame žemyne „Subaru“ užima vos 0,25% naujų automobilių rinkos, tačiau pažvelgę į naudotų automobilių rinką - ten situacija yra žymiai geresnė, nes vis daugiau žmonių nori tikro japoniško automobilio, kuris pasižymėtų ištvermingumu ar nesudėtinga eksploatacija.
Bent jau Lietuvoje, šios markės automobilių įvaizdis asocijuojamas būtent su anksčiau minėtomis vertybėmis, tačiau pasitaiko ir tokių atvejų, kai „Subaru“ automobilius atranda visiškai kitokių ratuočių mėgėjai. Šios istorijos herojus yra vienas iš tų, kuris iš pradžių ieškojo galiniais ratais varomo „BMW“, tačiau šios minties atsisakė išbandęs visiškai kitokios konfigūracijos mašiną.
Akiratyje - autosportas
Šios vokiškos markės automobiliai mūsų šalyje yra populiarūs dėl daugybės priežasčių. Jeigu žiūrėtume automanų akimis, „BMW“ siūlo keletą savybių, kurių mes trokštame. Tai - galiniai varomieji ratai, beveik nepriekaištingas svorio balansas tarp ašių, įtraukiantis valdymas ir kas be ko - lengva eksploatacija. „BMW“ automobiliai taip pat puikiai tinka mėgėjiškoms autosporto varžyboms! Ne veltui šios markės gaminiai yra taip dažnai matomi drifto, žiedinių lenktynių ar slalomo trasose.

„Kartą paragavęs, negali sustoti“, - šį skambų šūkį turėtų puikiai žinoti kiekvienas. Nors jis daugelį metų buvo naudojama bulvių traškučių reklamoje, tačiau jį puikiai galima pritaikyti ir automaniškoje planetoje. 
Kiekvienas automobilių gamintojas tikisi turėti didžiulę ištikimų entuziastų bazę, kuri visą savo gyvenimą norėtų vairuoti tik vienos markės mašinas. Milžinišką ištikimų fanų būrį turi „Porsche“, „BMW“, „Mercedes Benz“, keletos itališkų ir britiškų markių atstovai. Taip pat nereikėtų pamiršti automobilių gamintojų iš Japonijos, ypač „Subaru“, kuri per pastarąjį dešimtmetį užsiaugino milžiniškus raumenis ir užsitarnavo daugelio entuziastų pagarbą.
Europos naujų automobilių rinkoje „Subaru“ niekuomet nebuvo rimtas žaidėjas. Senajame žemyne „Subaru“ užima vos 0,25% naujų automobilių rinkos, tačiau pažvelgę į naudotų automobilių rinką - ten situacija yra žymiai geresnė, nes vis daugiau žmonių nori tikro japoniško automobilio, kuris pasižymėtų ištvermingumu ar nesudėtinga eksploatacija.
Bent jau Lietuvoje, šios markės automobilių įvaizdis asocijuojamas būtent su anksčiau minėtomis vertybėmis, tačiau pasitaiko ir tokių atvejų, kai „Subaru“ automobilius atranda visiškai kitokių ratuočių mėgėjai. Šios istorijos herojus yra vienas iš tų, kuris iš pradžių ieškojo galiniais ratais varomo „BMW“, tačiau šios minties atsisakė išbandęs visiškai kitokios konfigūracijos mašiną.
Akiratyje - autosportas
Šios vokiškos markės automobiliai mūsų šalyje yra populiarūs dėl daugybės priežasčių. Jeigu žiūrėtume automanų akimis, „BMW“ siūlo keletą savybių, kurių mes trokštame. Tai - galiniai varomieji ratai, beveik nepriekaištingas svorio balansas tarp ašių, įtraukiantis valdymas ir kas be ko - lengva eksploatacija. „BMW“ automobiliai taip pat puikiai tinka mėgėjiškoms autosporto varžyboms! Ne veltui šios markės gaminiai yra taip dažnai matomi drifto, žiedinių lenktynių ar slalomo trasose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nuotrauka (10)


Mūsų istorijos herojus - Andrius, yra vienas iš tų automanų, kuris savo garaže laikė mėgėjiškoms automobilių sporto varžyboms ruoštą „BMW“ markės modelį. Kaip sako pats Andrius - „Iš pradžių buvau užsimanęs dalyvauti mėgėjiškose slalomo varžybose, nes noras dalyvauti sporto varžybose yra mano kraujyje. 3 - 4 metus važinėjau su krosiniu motociklu, bet mano karjera baigėsi po to, kai susilaužiau koją. Supratau, jog sportuoti su automobiliais yra žymiai saugiau“.
Išbandęs savo jėgas keliose slalomo varžybose, Andriaus požiūris ir norai staiga pasikeitė - „Kol nepabandai, tol nesupranti. Po keletos varžybų supratau, jog noriu kažko kito. Ieškodamas potencialių šakų, kuriose galėčiau pasisemti žinių ir adrenalino.“
„Taip jau įvykiai susidėliojo, jog prieš porą mėnesių savo „BMW“ išmainiau į „Volkswagen Golf“, kuris ankstesnio šeimininko buvo ruošiamas autokrosui“, - su šypsena veide pasakoja Andrius.
Netikėta pažintis 
Pasižvalgę į automobilių sporto dalyvių parką, jame didžiąją daugumą sudaro vienos markės gaminiai. Todėl nenuostabu, jog vaikinui galvojant apie automobilį su kuriuo norėtųsi važinėti kiekvieną dieną ar tik savaitgaliais, Andriaus akys krypo į „BMW“.
Iš pradžių automobilių entuziastas planavo įsigyti draugo sukurptą projektą - „E30“ su „E36 M3“ motoru. „Projektas atrodė viliojančiais, tačiau paskaičiavę šio konstruktoriaus sąmatą ir kiek dar reikia investuoti į pakabą, stabdžius ir kitas sritis - noras įsigyti šią mašiną pradingo“, - pasakoja Andrius.

REKLAMA

Nuotrauka (1)


„Ieškodami automobilio, naršydami skelbimų portalus netikėtai išvydome šią „Subaru“. Mašina atrodė įspūdingai, kaina taip pat atrodė patraukliai, tik ji turėjo vieną trūkumą - vairas buvo sumontuotas dešinėje pusėje“.
Bet ar tai vaikiną atbaidė? Žinoma, kad ne. Kaip dabar Andrius prisimena savo ištartą frazę - „Pakeičiam vairą ir gazuojam“, - juokdamasis atsako Andrius.
Kuomet automobilis atvyko į Andriaus garažą, vaikinas iš pradžių nežinojo tikrosios „Impreza“ kilmės. Vedamas smalsumo, vaikinas patikrino automobilio kėbulo numerį ir suprato, jog tai tikrų tikriausias „Subaru“, atvykęs iš gimtosios Japonijos.

REKLAMA
REKLAMA

Nuotrauka (2)


Pokyčių - nedaug
Esame įpratę, jog tokie automobiliai visuomet turi pakankamai ilgus modifikacijų sąrašus. Šių ratuočių savininkai negaili laiko ir investicijų variklio skyriuje, pakaboje, interjere ar eksterjere. Tuo tarpu Andrius stengiasi išlaikyti autentiškumą ir atlikti tik tas modifikacijas, kurios kardinaliai nepakeistų automobilio charakterio.
Iki šiol „Subaru Impreza WRX“ modifikacijų sąrašą papildė atnaujinto modelio kėbulo apdailos detalės, 4 stūmoklių stabdžių apkaba priekyje, „KYB AGX“ reguliuojamo kietumo amortizatoriai, nuo naujesnio modelio sumontuoti „STI“ ratlankiai, įdėta našesnė ir efektyvesnė turbina, sumontuotas tiesus išmetimas, iš aliuminio pagamintas variklio dangtis. Dabar keturis ratus sukantis jėgos agregatas išvysto 272 arklio galias.
O kokia situacija ateities planų skyrelyje? Andrius iškart priduria, jog automobilio kėbulas laukia kruopštaus perdažymo, susidėvėjusios detalės interjere po truputėlį gali ruoštis į pensiją, o po to bus imtasi variklio galios kėlimo darbų.
„Variklį tobulinsime taip, jog būtų galima saugiai pasiekti apie 350 arklio galių pajėgumą“.

GALERIJA (
555 PHOTOGRAPHY)


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų