REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvieną kartą, kai automobilių entuziastų rate diskusija pakrypsta link itališkų automobilių - prasideda įvairiausių negandų laikas. Nors jos dažniausiai primena bulvarinio laikraščio antraštes, tačiau reikia pripažinti vieną faktą - itališkų automobilių kūrėjai turi vieną problemą - prastus vadovus. Kadangi paskutinį žodį taria ne inžinieriai, o vadovai, nenuostabu, jog kai kurie itališki automobiliai turi problemų su elektronika, rūdimis ir kitų komponentų nepatikimumu.
Tačiau kodėl niekas neakcentuoja itališkų automobilių kompanijų išradimų? Puikiu pavyzdžiu galėtų būti „Alfa Romeo“, kuri buvo viena pirmųjų automobilių kompanijų 1940 metais išbandžiusių elektroninę įpurškimo sistemą. „Alfa Romeo“ taip pat buvo pirmoji kompanija pradėjusi naudoti kintamojo vožtuvų reguliavimo technologiją. „Alfa Romeo 164“ buvo pirmasis automobilis pasaulyje sukurtas naudojantis kompiuteriu, o „Alfa Romeo 156“ buvo pirmasis automobilis pasaulyje turintis dyzelinį variklį su „Common Rail“ sistema, kurią taip pat sukūrė italai. Kaip matote patys, italai turi gabių specialistų, kurie gali sukurti nuostabų automobilį.

Kiekvieną kartą, kai automobilių entuziastų rate diskusija pakrypsta link itališkų automobilių - prasideda įvairiausių negandų laikas. Nors jos dažniausiai primena bulvarinio laikraščio antraštes, tačiau reikia pripažinti vieną faktą - itališkų automobilių kūrėjai turi vieną problemą - prastus vadovus. Kadangi paskutinį žodį taria ne inžinieriai, o vadovai, nenuostabu, jog kai kurie itališki automobiliai turi problemų su elektronika, rūdimis ir kitų komponentų nepatikimumu.
Tačiau kodėl niekas neakcentuoja itališkų automobilių kompanijų išradimų? Puikiu pavyzdžiu galėtų būti „Alfa Romeo“, kuri buvo viena pirmųjų automobilių kompanijų 1940 metais išbandžiusių elektroninę įpurškimo sistemą. „Alfa Romeo“ taip pat buvo pirmoji kompanija pradėjusi naudoti kintamojo vožtuvų reguliavimo technologiją. „Alfa Romeo 164“ buvo pirmasis automobilis pasaulyje sukurtas naudojantis kompiuteriu, o „Alfa Romeo 156“ buvo pirmasis automobilis pasaulyje turintis dyzelinį variklį su „Common Rail“ sistema, kurią taip pat sukūrė italai. Kaip matote patys, italai turi gabių specialistų, kurie gali sukurti nuostabų automobilį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Afal6 (19)


Flagmanas
„Alfa Romeo Alfa 6“ - 1979 metais tapo „Alfa Romeo“ flagmanu. Ketverių durų sedanas buvo sukurtas galvojant ne apie inovacijas, bet apie kaštų taupymą. „Alfa 6“ dizaineriai buvo įpareigoti naudotis atsarginiame sandėlyje esančiomis dalimis ir labai stipriai neimprovizuoti, nes tai padidintų automobilio kūrimo kaštus.
Didysis „Alfa Romeo“ modelis buvo ne tik panašus į „Alfa Romeo Alfetta“, bet ir turėjo labai daug tokių detalių. Pradedant interjero detalėmis ir baigiant pakabos komponentais.

REKLAMA

Afal6 (20)


Serijinei gamybai paruoštas automobilis buvo pristatytas 1979 metais. Prekybos pradžioje „Alfa 6“ buvo komplektuojamas su 2.5 litro, 6 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystė 158 arklio galias. Pastarasis motoras turėjo net 6 karbiuratorius. Tačiau tai nebuvo pati stipriausioji „Alfa 6“ savybė.
Kiekvienas „Alfa 6“ modelis buvo aprūpintas elektra valdomais langais, vairo stiprintuvu, centriniu užraktu, elektra valdomais veidrodėliais ir riboto praslydimo diferencialu. Visai tai kiekvienas „Alfa 6“ pirkėjas gaudavo už maždaug 10-15 procentų mažesnę sumą negu „BMW“ ar „Mercedes Benz“ pirkėjai.

REKLAMA
REKLAMA

Afal6 (18)


Kuklūs atnaujinimai
1983 metais „Alfa Romeo“ pristatė atnaujintą „Alfa 6“. Turėdami šiek tiek daugiau pinigų, italai pakeitė priekinius žibintus, sumontavo naujus buferius, radiatoriaus groteles, pakeitė nemažai interjero detalių.
Tuo tarpu techninė automobilio dalis pasikeitė nedaug. 2.5 litro, 6 cilindrų motoras gavo elektroninę kuro įpurškimo sistemą. Variklių gamoje taip pat atsirado 2.0 litrų, 6 cilindrų benzininis ir 2.5 litro, 5 cilindrų dyzelinis agregatai.

Afal6 (8)


Future Classic?
Klasikinio automobilio statusą užsitarnauti nėra lengva, tačiau mes manome, jog „Alfa Romeo Alfa 6“ galėtų būti puiki alternatyva iki gyvo kaulo įgrisusiems „Mercedes Benz W123“, 5 serijos „BMW“ ar „Audi 100“. Taip, vokiški automobiliai buvo kuriami, jog galėtų pergyventi savo šeimininką, tačiau galbūt atėjo metas pasižiūrėti į alternatyvas, kurios mažai kuo nusileidžia kolegoms iš Vokietijos.
Bijote itališkų automobilių gležnumo? Neturėtumėte. Pagrindinė „Alfa 6“ problema - hidraulinis paskirstymo diržo įtempėjas. Užteks jį pakeisti į „Alfa Romeo 164“ modeliuose naudojamą komponentą ir problemos nebeliks.
Taip pat reikėtų atsižvelgti ir į visų senų automobilių problemą - rūdis.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų