REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Patys įdomiausi, netradicinės išvaizdos ir sprendimų turėję automobiliai buvo pagaminti ne šeštame ar aštuntame dešimtmetyje. Didžioji jų dalis buvo pagaminta arba sukurta pirmojo ir antrojo pasaulinio karo laikotarpiu.
Nors pirmasis ir antrasis pasaulinis karas buvo ne pats tinkamiausias metas kurti lengvuosius automobilius, tačiau į priekį žiūrintys inžinieriai atrodo žinojo, kad nuo karo pavargę žmonės norės ekonomiškų, efektyvių ir pigių transporto priemonių. Volkswagen Beetle, Citroen 2CV ar Fiat 500 yra tik keletas labai gerų pavyzdžių.
Tačiau 1939 metais pristatytas „Schlorwagen“ neturėjo nieko bendro su Fiat 500 ar Citroen 2CV. Taip, jis turėjo būti pigus ir prieinamas visiems, tačiau jo išskirtinumas buvo ne maža kaina, bet geriausias pasaulyje oro pasipriešinimo koeficientas.
Labai platus automobilis pasižymėjo tik 0.15 oro pasipriešinimo koeficientu. 1939 metais pagamintas automobilis yra aerodinamiškesnis už visus gamtą tausojančius automobilius. Toyota Prius, Tesla Model S ar Honda Insight apie tokį oro pasipriešinimo koeficientą galėtų tik pasvajoti.
II pasaulinio karo auka
Jeigu, tai buvo pats aerodinamiškiausias automobilis pasaulyje, kodėl jis nepasirodė bendro naudojimo keliuose ir neišplito kaip Sovietų Sąjunga po antrojo pasaulinio karo?
Automobilio inžinierius sugebėjo pasiekti geriausią oro pasipriešinimo koeficientą, tačiau jis atrodo pamiršo, kad realiame pasaulyje egzistuoja ir šoninis vėjas, kuri yra negailestingas tokiems automobiliams kaip šis. Tačiau šią bėdą buvo galima išspręsti, jeigu ne antrasis pasaulinis karas, kuris automobilio kūrimo ir tobulinimo darbus sustabdė visiškai.
1942 metais automobilį suradę inžinieriai bandė atgaivinti šį projektą, tačiau tinkamų įrankių trūkumas ir nuolatinis armijos įsikišimas privertė nuleisti rankas ir palikti ant Mercedes Benz bazės sukurtą mašiną likimo valiai.

Patys įdomiausi, netradicinės išvaizdos ir sprendimų turėję automobiliai buvo pagaminti ne šeštame ar aštuntame dešimtmetyje. Didžioji jų dalis buvo pagaminta arba sukurta pirmojo ir antrojo pasaulinio karo laikotarpiu.
Nors pirmasis ir antrasis pasaulinis karas buvo ne pats tinkamiausias metas kurti lengvuosius automobilius, tačiau į priekį žiūrintys inžinieriai atrodo žinojo, kad nuo karo pavargę žmonės norės ekonomiškų, efektyvių ir pigių transporto priemonių. Volkswagen Beetle, Citroen 2CV ar Fiat 500 yra tik keletas labai gerų pavyzdžių.
Tačiau 1939 metais pristatytas „Schlorwagen“ neturėjo nieko bendro su Fiat 500 ar Citroen 2CV. Taip, jis turėjo būti pigus ir prieinamas visiems, tačiau jo išskirtinumas buvo ne maža kaina, bet geriausias pasaulyje oro pasipriešinimo koeficientas.
Labai platus automobilis pasižymėjo tik 0.15 oro pasipriešinimo koeficientu. 1939 metais pagamintas automobilis yra aerodinamiškesnis už visus gamtą tausojančius automobilius. Toyota Prius, Tesla Model S ar Honda Insight apie tokį oro pasipriešinimo koeficientą galėtų tik pasvajoti.
II pasaulinio karo auka
Jeigu, tai buvo pats aerodinamiškiausias automobilis pasaulyje, kodėl jis nepasirodė bendro naudojimo keliuose ir neišplito kaip Sovietų Sąjunga po antrojo pasaulinio karo?
Automobilio inžinierius sugebėjo pasiekti geriausią oro pasipriešinimo koeficientą, tačiau jis atrodo pamiršo, kad realiame pasaulyje egzistuoja ir šoninis vėjas, kuri yra negailestingas tokiems automobiliams kaip šis. Tačiau šią bėdą buvo galima išspręsti, jeigu ne antrasis pasaulinis karas, kuris automobilio kūrimo ir tobulinimo darbus sustabdė visiškai.
1942 metais automobilį suradę inžinieriai bandė atgaivinti šį projektą, tačiau tinkamų įrankių trūkumas ir nuolatinis armijos įsikišimas privertė nuleisti rankas ir palikti ant Mercedes Benz bazės sukurtą mašiną likimo valiai.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų