REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Potencialius „Audi RS5“ vairuotojus galima suskirstyti į dvejus tipus. Pirmoji „RS5“ vairuotojų grupė vertina ir džiaugiasi „Audi RS“ divizijos specialistų darbu. Antroji „RS5“ vairuotojų grupė taip pat žavisi „Audi RS“ inžinierių kūriniu, tačiau tuo pačiu yra įsitikinę, jog itin pajėgus automobilis gali būti dar geresnis. Kaip automaniška, ar ne?
Itin galingų ir greitų „Audi“ automobilių vairuotojai puikiai žino kur reikia kreiptis, kuomet ateina momentas didinti variklio galią ar subtiliai papuošti „RS“ šeimos nario eksterjerą.
„Abt“ yra viena iš tų kompanijų, kuri daugelį metų specializuojasi „Audi“ ir kitų „VAG“ koncerno gaminių tobulinimu. Todėl nenuostabu, jog „Abt“ naujausiu projektu tapo „Audi RS5“.
Neseniai į „Audi“ atstovybes atvykęs „RS5“ kupė standartinėje konfigūracijoje turi 450 arklio galių išvystantį, 6 cilindrų benzininį variklį. Po apsilankymo „Abt“ dirbtuvėse variklio galia padidėjo nuo 450 iki 530 AG, o sukimo momentas nuo 600 iki 690 Nm.
Šie „smulkūs“ pokyčiai dabar leis „Audi RS5“ kupė iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 4 sekundes, o tiksliau - 3,6 sekundės.
„Abt“ atsižvelgdama į daugelio klientų pageidavimus, gerokai patobulintą „Audi RS5“ kupė aprūpino nauja išmetimo sistema, kuri šalto užvedimo metu veikia tyliau negu standartinė sistema. Kodėl? Tokiu būdu siekiama išvengti piktų žvilgsnių iš kaimynų, kurie pastoviai būna kuo nors nepatenkinti.
„RS5“ yra vienas iš tų automobilių, kuris iš gamyklos išrieda turėdama adaptyvius amortizatorius, kurių standumas priklauso nuo važiavimo greičio, vairavimo manieros ar pasirinkto važiavimo režimo „Audi Select“ sistemoje. Tuo tarpu „Abt“ projekto autoriai nusprendė, jog „Audi“ pakabos konfigūracija ar pasirinkti komponentai nėra idealūs.
„Abt“ sumontavo savo gamybos spyruokles bei papildomus stabilizatorius, kurie didžiausią efektą suteikia aštriuose posūkiuose arba važiuojant dideliu greičiu. Tai nėra didžiulis siurprizas, ypač atsižvelgiant į tai, jog Vokiečiai nėra lėtapėdiško vairavimo gerbėjai.
Automobilio eksterjerą praturtinto keletas papildomų aerodinaminių elementų: priekinis ir galinis splitteris, ir galinis spoileris suteikia agresyvesnio galiūno įspūdį.
„Abt“ teigia, jog pasaulį išvys tik 50 šio išskirtinio projekto vienetų.

GALERIJA


Potencialius „Audi RS5“ vairuotojus galima suskirstyti į dvejus tipus. Pirmoji „RS5“ vairuotojų grupė vertina ir džiaugiasi „Audi RS“ divizijos specialistų darbu. Antroji „RS5“ vairuotojų grupė taip pat žavisi „Audi RS“ inžinierių kūriniu, tačiau tuo pačiu yra įsitikinę, jog itin pajėgus automobilis gali būti dar geresnis. Kaip automaniška, ar ne?
Itin galingų ir greitų „Audi“ automobilių vairuotojai puikiai žino kur reikia kreiptis, kuomet ateina momentas didinti variklio galią ar subtiliai papuošti „RS“ šeimos nario eksterjerą.
„Abt“ yra viena iš tų kompanijų, kuri daugelį metų specializuojasi „Audi“ ir kitų „VAG“ koncerno gaminių tobulinimu. Todėl nenuostabu, jog „Abt“ naujausiu projektu tapo „Audi RS5“.
Neseniai į „Audi“ atstovybes atvykęs „RS5“ kupė standartinėje konfigūracijoje turi 450 arklio galių išvystantį, 6 cilindrų benzininį variklį. Po apsilankymo „Abt“ dirbtuvėse variklio galia padidėjo nuo 450 iki 530 AG, o sukimo momentas nuo 600 iki 690 Nm.
Šie „smulkūs“ pokyčiai dabar leis „Audi RS5“ kupė iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 4 sekundes, o tiksliau - 3,6 sekundės.
„Abt“ atsižvelgdama į daugelio klientų pageidavimus, gerokai patobulintą „Audi RS5“ kupė aprūpino nauja išmetimo sistema, kuri šalto užvedimo metu veikia tyliau negu standartinė sistema. Kodėl? Tokiu būdu siekiama išvengti piktų žvilgsnių iš kaimynų, kurie pastoviai būna kuo nors nepatenkinti.
„RS5“ yra vienas iš tų automobilių, kuris iš gamyklos išrieda turėdama adaptyvius amortizatorius, kurių standumas priklauso nuo važiavimo greičio, vairavimo manieros ar pasirinkto važiavimo režimo „Audi Select“ sistemoje. Tuo tarpu „Abt“ projekto autoriai nusprendė, jog „Audi“ pakabos konfigūracija ar pasirinkti komponentai nėra idealūs.
„Abt“ sumontavo savo gamybos spyruokles bei papildomus stabilizatorius, kurie didžiausią efektą suteikia aštriuose posūkiuose arba važiuojant dideliu greičiu. Tai nėra didžiulis siurprizas, ypač atsižvelgiant į tai, jog Vokiečiai nėra lėtapėdiško vairavimo gerbėjai.
Automobilio eksterjerą praturtinto keletas papildomų aerodinaminių elementų: priekinis ir galinis splitteris, ir galinis spoileris suteikia agresyvesnio galiūno įspūdį.
„Abt“ teigia, jog pasaulį išvys tik 50 šio išskirtinio projekto vienetų.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų