REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Klasikinis automobilis - labai platus ir ne visuomet tinkantis norint apibūdinti tam tikrą automobilių rūšį. Anglų kalboje, žodis - „youngtimer“ puikiai tinka norint apibūdinti automobilius, kuriems piešiama labai šviesi ateitis, bet tuo pačiu nepasiekė klasikinio automobilio statuso. 
Šio tipo automobiliai dar prieš 10 metų būdavo pakankamai aktyvūs eismo dalyviai, tačiau dėl sparčiai tobulėjančios technikos, žmonių noro turėti modernų, šiuolaikišką, technologijų prigrūstą mašiną arba tiesiog nebeturi nori investuoti į senesnius modelius, kurie laikui bėgant reikalauja vis daugiau ir daugiau dėmesio.
Kadangi mes visi esame automanai ir puikiai suprantame net ir senesnių automobilių vertę, norime, jog Jūs atkreiptumėte į štai šiuos 8 modelius, kurių vertė artimiausioje ateityje tik augs.
1 ) 525i TOURING
5 serijos „BMW“ visuomet buvo mylimas ir gerbiamas modelis. Užtenka pažvelgti ne tik į mūsų, bet ir aplinkinių šalių automobilių parkus. Juose tikrai netrūksta 5 serijos „BMW“ modelių.
Tad kodėl Jūs turėtumėte atkreipti dėmesį į dar pakankamai populiarią „E34“ modelio kartą ir be to - į praktišką modelio versiją su universalo kėbulo tipu?
Pagrindinė priežastis - įsigijimo kaina. Modeliai, kurie turi didesnio darbinio tūrio variklius, jau senokai perlipo 3000 eurų ribą, kai tuo tarpu „525i Touring“ su 170 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu gali kainuoti perpus mažiau.
2 ) PEUGEOT 605 V6
Nesuklysime pasakę, jog tai tikrų tikriausia egzotika, ypač jeigu šį modelį pristatytume kai kuriems automobilių meistrams. Vis dėlto, net ir būdamas ne pats naujausias modelis, jis atrodo pakankamai šviežiai ir moderniai.
„Peugeot 605“ buvo siūlomas su itin plačia variklių gama, tačiau pats tinkamiausias motoras šiam automobiliui yra 3 litrų, 6 cilindrų, varomas benzinu. Jis labai tinka ramiam ir komfortiškam „Peugeot 605“ charakteriui.
3 ) VOLVO 760 TURBO
Pagaminta ir sukurta Švedijoje. Tai yra automobilis iš labai žavingos ir charizmatiškos „Volvo“ eros. Kuomet „Volvo“ dizaineriams nerūpėjo stilius, nes jie didesnį prioritetą skyrė funkcionalumui. Tai puikiai atsispindi „760“ formose.
Kampuotų, grubių formų „760“ buvo komplektuojamas su skirtingo galingumo motorais. Kai kurie turėjo turbinas, kai kurie džiaugėsi būdami atmosferiniais. Kas be ko - automobilis turėjo ir ekonomiškų dyzelių gamą, tačiau norint įsigyti tokį švedišką briedį, privaloma rinktis tik „760 Turbo“, kurio motoras išvystė 165 arklio galias. Tokio gėrio kaina siekia maždaug 3000 eurų.
4 ) OPEL COMMODORE
Vyresnio amžiaus automanai turėtų prisiminti kuomet buvo galima mūsų šalies keliuose išvysti štai šiuos „Opel“ modelius, kurie kartu su „Rekord“ ir „Ascona“ stovėjo beveik kiekvieno daugiabučio kieme.
„Commodore“ kaip ir daugelis modernių „Opelių“ pasižymi pakankamai paprasta konstrukcija, lengvai taisomais agregatais. Jų priežiūra taip pat nėra sudėtinga. Tai reiškia, jog elementarius darbus galite pasidaryti savo garaže turėdamas ne patį plačiausią įrankių spektrą.
Dar vienas privalumas - maža kaina. „Opel“ gimtinėje šie modeliai kainuoja nuo vos 1500 eurų. Už šią sumą tikrai negausite vos važiuojančio egzemplioriaus.
5 ) AUDI 200 QUATTRO 20V
Prie šio automobilio norisi parašyti didžiosiomis raidėmis - „PIRKITE KOL GALITE“. To priežastis - sparčiai augančios šių automobilių kainos, kurios artimiausioje ateityje tik augs.
„Audi 200“ buvo prabangesnė, brangesnė ir kas be ko - greitesnė „Audi 100“ modelio versija. Atsižvelgiant į automobilio amžių, jis net ir dabar pademonstruotų neblogą tempą tiesiojoje, o atsiradus ilgesnei atkarpai - pasiektų ir 240 km/val. maksimalų greitį.
Malonumo kaina - nuo 2000 eurų už pirmuosius „Audi 200“ modelius su 5 cilindrų varikliu. 220 arklio galių motorą turinčių modelių kaina kelis kartus didesnė.
6 ) ALFA ROMEO 164 SUPER V6
Kaip bebūtų keista, tačiau štai šis „Alfa Romeo“ modelis užsitarnavo patikimiausio to laikmečio „Alfa Romeo“  titulą. Nors automobilis buvo pradėtas kurti anksčiau negu „Fiat Group“ sukirto rankomis su „General Motors“, tačiau „Alfa Romeo“ specialistams pavyko išlaikyti šios markės automobiliams būdingą charakterį ir išskiritnumą, ypač jeigu jis turi 6 cilindrų benzininį variklį.
Didžiausias „164“ trūkumas - iki šių dienų išlikusių modelių skaičius. Jeigu surasite Lietuvoje parduodamą modelį, jis greičiausiai bus užvaikytas ir reikalaus rimtų investicijų, tačiau gerai paieškojus kaimynėse šalyse, namo galima sugrįžti su „164“ už 2000 - 3000 eurų.
Idealūs egzemplioriai dabar kainuoja nuo maždaug 6000 eurų.
7 ) FIAT COUPE
Automobiliai, kurie turi realų šansą ateityje padidinti savo vertę, privalo turėti keletą išskirtinių savybių. „Fiat Coupe“ tikrai turi ne vieną, bet keletą savybių, kurios leis jam ateityje tapti geidžiamu automobiliu.
Labiausiai dėmesio verta versija su 220 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu su turbina, kuri ne tik leis jaustis, lyg sėdėtumėte už modernesnio automobilio vairo, bet ir neleis atsilikti nuo šiuolaikinių hot hatchų.
8 ) MAZDA RX-7
Ne, ne, tai ne legenda tapusi „FD“ modelio karta. Tai senesnė, ne tokia populiari ir tuo pačiu žymiai pigesnė „FC“ sportiško kupė karta, kuri taip pat buvo komplektuojama su skirtingo galingumo rotoriniais motorais.
„Mazda“ per pakankamai ilgą automobilio gamybos laikotarpį (nuo 1985 iki 1991 metų) pagamino daugiau nei 270 000 šio žavaus kupė vienetų, tad norint surasti tinkamą egzempliorių nereikės labai vargti. Nebent norėsite „Series 5“ modelio su 200 arklio galių išvystančiu motoru. Tuomet būkite pasiruošę sumokėti 5000 eurų.

Klasikinis automobilis - labai platus ir ne visuomet tinkantis norint apibūdinti tam tikrą automobilių rūšį. Anglų kalboje, žodis - „youngtimer“ puikiai tinka norint apibūdinti automobilius, kuriems piešiama labai šviesi ateitis, bet tuo pačiu nepasiekė klasikinio automobilio statuso. 
Šio tipo automobiliai dar prieš 10 metų būdavo pakankamai aktyvūs eismo dalyviai, tačiau dėl sparčiai tobulėjančios technikos, žmonių noro turėti modernų, šiuolaikišką, technologijų prigrūstą mašiną arba tiesiog nebeturi nori investuoti į senesnius modelius, kurie laikui bėgant reikalauja vis daugiau ir daugiau dėmesio.
Kadangi mes visi esame automanai ir puikiai suprantame net ir senesnių automobilių vertę, norime, jog Jūs atkreiptumėte į štai šiuos 8 modelius, kurių vertė artimiausioje ateityje tik augs.
1 ) 525i TOURING
5 serijos „BMW“ visuomet buvo mylimas ir gerbiamas modelis. Užtenka pažvelgti ne tik į mūsų, bet ir aplinkinių šalių automobilių parkus. Juose tikrai netrūksta 5 serijos „BMW“ modelių.
Tad kodėl Jūs turėtumėte atkreipti dėmesį į dar pakankamai populiarią „E34“ modelio kartą ir be to - į praktišką modelio versiją su universalo kėbulo tipu?
Pagrindinė priežastis - įsigijimo kaina. Modeliai, kurie turi didesnio darbinio tūrio variklius, jau senokai perlipo 3000 eurų ribą, kai tuo tarpu „525i Touring“ su 170 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu gali kainuoti perpus mažiau.
2 ) PEUGEOT 605 V6
Nesuklysime pasakę, jog tai tikrų tikriausia egzotika, ypač jeigu šį modelį pristatytume kai kuriems automobilių meistrams. Vis dėlto, net ir būdamas ne pats naujausias modelis, jis atrodo pakankamai šviežiai ir moderniai.
„Peugeot 605“ buvo siūlomas su itin plačia variklių gama, tačiau pats tinkamiausias motoras šiam automobiliui yra 3 litrų, 6 cilindrų, varomas benzinu. Jis labai tinka ramiam ir komfortiškam „Peugeot 605“ charakteriui.
3 ) VOLVO 760 TURBO
Pagaminta ir sukurta Švedijoje. Tai yra automobilis iš labai žavingos ir charizmatiškos „Volvo“ eros. Kuomet „Volvo“ dizaineriams nerūpėjo stilius, nes jie didesnį prioritetą skyrė funkcionalumui. Tai puikiai atsispindi „760“ formose.
Kampuotų, grubių formų „760“ buvo komplektuojamas su skirtingo galingumo motorais. Kai kurie turėjo turbinas, kai kurie džiaugėsi būdami atmosferiniais. Kas be ko - automobilis turėjo ir ekonomiškų dyzelių gamą, tačiau norint įsigyti tokį švedišką briedį, privaloma rinktis tik „760 Turbo“, kurio motoras išvystė 165 arklio galias. Tokio gėrio kaina siekia maždaug 3000 eurų.
4 ) OPEL COMMODORE
Vyresnio amžiaus automanai turėtų prisiminti kuomet buvo galima mūsų šalies keliuose išvysti štai šiuos „Opel“ modelius, kurie kartu su „Rekord“ ir „Ascona“ stovėjo beveik kiekvieno daugiabučio kieme.
„Commodore“ kaip ir daugelis modernių „Opelių“ pasižymi pakankamai paprasta konstrukcija, lengvai taisomais agregatais. Jų priežiūra taip pat nėra sudėtinga. Tai reiškia, jog elementarius darbus galite pasidaryti savo garaže turėdamas ne patį plačiausią įrankių spektrą.
Dar vienas privalumas - maža kaina. „Opel“ gimtinėje šie modeliai kainuoja nuo vos 1500 eurų. Už šią sumą tikrai negausite vos važiuojančio egzemplioriaus.
5 ) AUDI 200 QUATTRO 20V
Prie šio automobilio norisi parašyti didžiosiomis raidėmis - „PIRKITE KOL GALITE“. To priežastis - sparčiai augančios šių automobilių kainos, kurios artimiausioje ateityje tik augs.
„Audi 200“ buvo prabangesnė, brangesnė ir kas be ko - greitesnė „Audi 100“ modelio versija. Atsižvelgiant į automobilio amžių, jis net ir dabar pademonstruotų neblogą tempą tiesiojoje, o atsiradus ilgesnei atkarpai - pasiektų ir 240 km/val. maksimalų greitį.
Malonumo kaina - nuo 2000 eurų už pirmuosius „Audi 200“ modelius su 5 cilindrų varikliu. 220 arklio galių motorą turinčių modelių kaina kelis kartus didesnė.
6 ) ALFA ROMEO 164 SUPER V6
Kaip bebūtų keista, tačiau štai šis „Alfa Romeo“ modelis užsitarnavo patikimiausio to laikmečio „Alfa Romeo“  titulą. Nors automobilis buvo pradėtas kurti anksčiau negu „Fiat Group“ sukirto rankomis su „General Motors“, tačiau „Alfa Romeo“ specialistams pavyko išlaikyti šios markės automobiliams būdingą charakterį ir išskiritnumą, ypač jeigu jis turi 6 cilindrų benzininį variklį.
Didžiausias „164“ trūkumas - iki šių dienų išlikusių modelių skaičius. Jeigu surasite Lietuvoje parduodamą modelį, jis greičiausiai bus užvaikytas ir reikalaus rimtų investicijų, tačiau gerai paieškojus kaimynėse šalyse, namo galima sugrįžti su „164“ už 2000 - 3000 eurų.
Idealūs egzemplioriai dabar kainuoja nuo maždaug 6000 eurų.
7 ) FIAT COUPE
Automobiliai, kurie turi realų šansą ateityje padidinti savo vertę, privalo turėti keletą išskirtinių savybių. „Fiat Coupe“ tikrai turi ne vieną, bet keletą savybių, kurios leis jam ateityje tapti geidžiamu automobiliu.
Labiausiai dėmesio verta versija su 220 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu su turbina, kuri ne tik leis jaustis, lyg sėdėtumėte už modernesnio automobilio vairo, bet ir neleis atsilikti nuo šiuolaikinių hot hatchų.
8 ) MAZDA RX-7
Ne, ne, tai ne legenda tapusi „FD“ modelio karta. Tai senesnė, ne tokia populiari ir tuo pačiu žymiai pigesnė „FC“ sportiško kupė karta, kuri taip pat buvo komplektuojama su skirtingo galingumo rotoriniais motorais.
„Mazda“ per pakankamai ilgą automobilio gamybos laikotarpį (nuo 1985 iki 1991 metų) pagamino daugiau nei 270 000 šio žavaus kupė vienetų, tad norint surasti tinkamą egzempliorių nereikės labai vargti. Nebent norėsite „Series 5“ modelio su 200 arklio galių išvystančiu motoru. Tuomet būkite pasiruošę sumokėti 5000 eurų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų