REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Volkswagen“ yra didžiausias automobilių gamintojas Europoje. Kiekvienais metais šis gamintojas visame pasaulyje parduoda milijonus automobilių. Milžinišką patirtį turinčios markės inžinieriai puikiai žino kaip sukurti gerą automobilį, tačiau kiekvienas projektas privalo įveikti ne vieną kliūtį, kuri leistų patekti į serijinę gamybą.
Šį kartą norime su Jumis pasidalinti 5 originaliais, įdomiais „Volkswagen Golf“ modelio koncepciniais projektais, kurie dėl įvairiausių priežasčių į serijinę gamybą nepateko. Vieniems projektams pritrūko lėšų, kiti atrodė taip, lyg būtų atkeliavę iš kito pasaulio. Vis dėlto, juos vienija vienas dalykas - „Volkswagen Golf“.
Golf GTE Sport
2015 metais pristatytas projektas tapo įžymiojo „Worthersee Tour“ renginio žvaigžde ir siurprizu. „Volkswagen“ norėdama nustebinti savo markės gerbėjus, Austrijoje pristatė štai šį „Volkswagen Golf GTE Sport“ koncepcinį automobilį.
Tai buvo kompaktiškas, trijų durų hečbeko kėbulą turintis „Golf“, kurio ratus suko hibridinė jėgainė.
Po automobilio kėbulu, kuris buvo pagamintas iš anglies pluošto, slypėjo daugiau kaip 500 arklio galių išvystanti hibridinė jėgaine, kuri suko visus keturis ratus.
Hibridinę jėgainę sudarė vos 1,6 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininis variklis, gebantis išvystyti 299 arklio galias ir 400 Nm sukimo momentą. Vidaus degimo motorui kompaniją palaikė du elektros motorai: vienas buvo sumontuotas šalia „DSG“ pavarų dėžės, o kitas - ant galinės ašies. Kiekvienas motoras išvystė po 115 arklio galių. Priekyje sumontuotas motoras išvystė 330 Nm sukimo momentą, o gale - 270 m.
Įjungus „Electric“ važiavimo režimą, automobilis naudodamas tik elektros energiją galėdavo įveikti iki 50 kilometrų distanciją.
Jeigu nuspręstumėte su „Golf GTE Sport“ išvažiuoti į „Nemuno žiedą“, tuomet Jums į pagalbą ateitų „Race“ važiavimo režimas, kuris leistų automobiliui iki 100 km/val. spurtuoti iki 4,3 sekundės ir pasiekti maksimalų 280 km/val. greitį.

Golf GTI W12
Prieš maždaug 10 metų, vokiečių inžinieriai išėjo iš proto. „Volkswagen“ kompanijos specialistai sugalvojo iš keletos skirtingų automobilių surinkti tam tikrus komponentus ir juos visus sumontuoti į ne kurį nors kitą automobilį, o ... „Golf“. Tad pradėkime nuo pradžių.
Po visiems puikiai pažįstamais priekiniais žibintais slypėjo ne 2.0, ne 2.5 ir ne 3.0 litrų darbinio tūrio benzininis variklis. Vokiečiai pasiskolino „Bentley Continental“ 6.0 litrų darbinio tūrio, W12 tipo motorą, pridėjo porą turbinų ir iš šio agregato išspaudė 650 arklio galių esant 6000 aps/min. ir 750 Nm sukimo momentą esant 4500 aps/min.
eliaujame toliau. Kadangi W12 tipo motoras gali būti suporuotas tik su galinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavarą, „Volkswagen“ inžinieriai atsidarė „Lamborghini“ atsarginių detalių sandėlį ir iš jo pasiėmė galinę „Gallardo“ ašį. Tuo tarpu iš „Audi“ stalčiaus buvo paimtas „Audi R8“ rėmas, kuris būdavo gaminamas iš aliuminio.
Milžinišką benzininį agregatą turėjęs „Golf GTI“ iki 100 km/val. galėjo įsibėgėti vos per 3.7 sekundės ir pasiekti net 325 km/val. maksimalų greitį. Tačiau įspūdingos charakteristikos atskleidė vieną ir labai didžiulį „Golf“ trūkumą - nesugebėjimą susitvarkyti su milžinišku sukimo momentu.
EA 276
Pirmosios kartos „Volkswagen Golf“ kardinaliai pakeitė kompaktinės klasės automobilių segmentą. Nors „Golf“ nebuvo pirmasis hečbekas pasaulyje, tačiau „Volkswagen“ ne vienerius  metus audė mintį kaip įžengti į konkurencingą ir pelningą automobilių segmentą.
1969 metais, likus penkiems metams iki pirmos kartos „Golf“ debiuto, Vokietijos pramonės milžinas pristatė „Volkswagen EA 276“ konceptą. Nepaisant išvaizdos, jis buvo identiškas įžymiajam „Golfui“. Jis turėjo priekinių varančiųjų ratų pavarą, priekyje sumontuotą variklį, erdvų interjerą. Vis dėlto, „EA 276“ turėjo vieną išskirtinumą - iš „Beetle“ pasiskolintą, oru aušinamą „Boxer“ variklį.

„Volkswagen“ yra didžiausias automobilių gamintojas Europoje. Kiekvienais metais šis gamintojas visame pasaulyje parduoda milijonus automobilių. Milžinišką patirtį turinčios markės inžinieriai puikiai žino kaip sukurti gerą automobilį, tačiau kiekvienas projektas privalo įveikti ne vieną kliūtį, kuri leistų patekti į serijinę gamybą.
Šį kartą norime su Jumis pasidalinti 5 originaliais, įdomiais „Volkswagen Golf“ modelio koncepciniais projektais, kurie dėl įvairiausių priežasčių į serijinę gamybą nepateko. Vieniems projektams pritrūko lėšų, kiti atrodė taip, lyg būtų atkeliavę iš kito pasaulio. Vis dėlto, juos vienija vienas dalykas - „Volkswagen Golf“.
Golf GTE Sport
2015 metais pristatytas projektas tapo įžymiojo „Worthersee Tour“ renginio žvaigžde ir siurprizu. „Volkswagen“ norėdama nustebinti savo markės gerbėjus, Austrijoje pristatė štai šį „Volkswagen Golf GTE Sport“ koncepcinį automobilį.
Tai buvo kompaktiškas, trijų durų hečbeko kėbulą turintis „Golf“, kurio ratus suko hibridinė jėgainė.
Po automobilio kėbulu, kuris buvo pagamintas iš anglies pluošto, slypėjo daugiau kaip 500 arklio galių išvystanti hibridinė jėgaine, kuri suko visus keturis ratus.
Hibridinę jėgainę sudarė vos 1,6 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininis variklis, gebantis išvystyti 299 arklio galias ir 400 Nm sukimo momentą. Vidaus degimo motorui kompaniją palaikė du elektros motorai: vienas buvo sumontuotas šalia „DSG“ pavarų dėžės, o kitas - ant galinės ašies. Kiekvienas motoras išvystė po 115 arklio galių. Priekyje sumontuotas motoras išvystė 330 Nm sukimo momentą, o gale - 270 m.
Įjungus „Electric“ važiavimo režimą, automobilis naudodamas tik elektros energiją galėdavo įveikti iki 50 kilometrų distanciją.
Jeigu nuspręstumėte su „Golf GTE Sport“ išvažiuoti į „Nemuno žiedą“, tuomet Jums į pagalbą ateitų „Race“ važiavimo režimas, kuris leistų automobiliui iki 100 km/val. spurtuoti iki 4,3 sekundės ir pasiekti maksimalų 280 km/val. greitį.

Golf GTI W12
Prieš maždaug 10 metų, vokiečių inžinieriai išėjo iš proto. „Volkswagen“ kompanijos specialistai sugalvojo iš keletos skirtingų automobilių surinkti tam tikrus komponentus ir juos visus sumontuoti į ne kurį nors kitą automobilį, o ... „Golf“. Tad pradėkime nuo pradžių.
Po visiems puikiai pažįstamais priekiniais žibintais slypėjo ne 2.0, ne 2.5 ir ne 3.0 litrų darbinio tūrio benzininis variklis. Vokiečiai pasiskolino „Bentley Continental“ 6.0 litrų darbinio tūrio, W12 tipo motorą, pridėjo porą turbinų ir iš šio agregato išspaudė 650 arklio galių esant 6000 aps/min. ir 750 Nm sukimo momentą esant 4500 aps/min.
eliaujame toliau. Kadangi W12 tipo motoras gali būti suporuotas tik su galinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavarą, „Volkswagen“ inžinieriai atsidarė „Lamborghini“ atsarginių detalių sandėlį ir iš jo pasiėmė galinę „Gallardo“ ašį. Tuo tarpu iš „Audi“ stalčiaus buvo paimtas „Audi R8“ rėmas, kuris būdavo gaminamas iš aliuminio.
Milžinišką benzininį agregatą turėjęs „Golf GTI“ iki 100 km/val. galėjo įsibėgėti vos per 3.7 sekundės ir pasiekti net 325 km/val. maksimalų greitį. Tačiau įspūdingos charakteristikos atskleidė vieną ir labai didžiulį „Golf“ trūkumą - nesugebėjimą susitvarkyti su milžinišku sukimo momentu.
EA 276
Pirmosios kartos „Volkswagen Golf“ kardinaliai pakeitė kompaktinės klasės automobilių segmentą. Nors „Golf“ nebuvo pirmasis hečbekas pasaulyje, tačiau „Volkswagen“ ne vienerius  metus audė mintį kaip įžengti į konkurencingą ir pelningą automobilių segmentą.
1969 metais, likus penkiems metams iki pirmos kartos „Golf“ debiuto, Vokietijos pramonės milžinas pristatė „Volkswagen EA 276“ konceptą. Nepaisant išvaizdos, jis buvo identiškas įžymiajam „Golfui“. Jis turėjo priekinių varančiųjų ratų pavarą, priekyje sumontuotą variklį, erdvų interjerą. Vis dėlto, „EA 276“ turėjo vieną išskirtinumą - iš „Beetle“ pasiskolintą, oru aušinamą „Boxer“ variklį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

EA 276



Elektro Golf
„Volkswagen“ elektros energija varomų automobilių liga užsikrėtė prieš keletą dešimtmečių. Ne vienerius metus tobulinę elektros pavarą, pirmasis ir rankomis apčiuopiamas produktas buvo 1976 metais gimęs „Volkswagen Elektro Golf“.
Iš pažiūros, automobilis atrodė lygiai taip pat kaip ir bet kuris kitas „Volkswagen Golf“ hečbekas. Tačiau po jo variklio dangčiu slypėjo ne 75 arklio galias išvystantis keturių cilindrų benzininis motoras, o 27 arklio galias išvystantis elektros motoras, kuris buvo suporuotas su standartine keturių laipsnių mechanine pavarų dėže.
Elektra varomas „Golf“ gimė ne tik dėl inžinierių noro surasti naują jėgainę tinkamą automobiliui. Elektromobilis gimė ir dėl itin skaudžios naftos krizės, kuri visą pasaulį supurtė 1973 metais. Šis įvykis privertė daugelį gamintojų investuoti į efektyvesnius variklius, o „Volkswagen“ norėdama apsidrausti iš anksto, pradėjo elektra varomų automobilių bandymus.

REKLAMA

volkswagen-elektro-golf-elektra-varomas-golf-is-1976-uju1



Golf A59
1993 metais, Volkswagen pademonstravo labai neįprastą trečios kartos Golf, kuris buvo ruošiamas su mintimi dalyvauti pasaulio ralio čempionate. Gaila, bet vietoj šio prototipo, į serijinę gamybą pateko šiek tiek patobulintas Volkswagen Golf GTI su 1.8 litro benzininiu motoru, agresyvesne išvaizda, keturių varomųjų ratų pavara ir maždaug dvigubai didesne kaina.
Nežinome dėl kokių priežasčių į serijinę gamybą nepateko Golf A59, tačiau šis vienintelis pasaulyje prototipas galėjo tuometinę hot hatch'ų rinką apversti aukštyn kojom. Kaip ir Golf G60, taip ir šis prototipas turėjo keturių varomųjų ratų pavarą Syncro a.k.a Quattro, tačiau po kapotu slypėjo 2 litrų benzininis motoras išvystantis net 275 arklio galias ir 375 NM sukimo momentą. Varikliui draugiją palaikė KKK turbina, Bosch naujos kartos tiesioginio įpurkšimo sistema ir šešių bėgių mechaninė pavarų dėžė.
Turbūt jau supratote, jog A59 neturėjo nieko bendro su galingiausiomis Golf versijomis. Ši mažoji raketa iki 100 km/val. sugeba įsibėgėti per 4.2 sekundės ir pasiekti net 270 km/val. maksimalų greitį. Automobilis svėrė vos 1373 kilogramus! Įspūdinga?

A59

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų