REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bandymų į „BMW“ automobilius sumontuoti 8, 10 ar net 12 cilindrų variklius būta labai daug. Tačiau tokius eksperimentus dažniausiai atlieka automobilių sporto komandos, tuo tarpu automobilių gamintojai tokių brangių projektų stengiasi vengti. Na, nebent tai būtų „BMW M“ divizija. 
Sportiškų „BMW“ automobilių divizija per daugiau nei 30 metų sukūrė kelias dešimtis įspūdingų modelių. Nors ne visi „BMW M“ divizijos projektai pateko į serijinę gamybą, tačiau galima pasidžiaugti, jog jų yra mažuma.

Bandymų į „BMW“ automobilius sumontuoti 8, 10 ar net 12 cilindrų variklius būta labai daug. Tačiau tokius eksperimentus dažniausiai atlieka automobilių sporto komandos, tuo tarpu automobilių gamintojai tokių brangių projektų stengiasi vengti. Na, nebent tai būtų „BMW M“ divizija. 
Sportiškų „BMW“ automobilių divizija per daugiau nei 30 metų sukūrė kelias dešimtis įspūdingų modelių. Nors ne visi „BMW M“ divizijos projektai pateko į serijinę gamybą, tačiau galima pasidžiaugti, jog jų yra mažuma.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jk55 (1)


Tačiau „BMW M“ divizija nebuvo vienintelė, kuri nuolatos eksperimentuodavo ir ieškodavo būdų kaip pagerinti vieną ar kitą „BMW“ markės modelį. Viena iš tokių - Italijoje įsikūrusi „Racing Dynamics“.
Skanų vyną mėgstantys italai, vieną dieną nusprendė sukonstruoti naują 3 serijos „BMW“ hečbeko versiją, kuri būtų greitesnė ne tik už „BMW M3“, bet ir už šio projekto donorą - „BMW 850i“.

REKLAMA

Jk55 (2)


„Racing Dynamics“ įsigijo šiek tiek naudotą „BMW 318ti“, išlupo 4 cilindrų benzininį variklį, praplatino variklio skyrių ir į jį sumontavo 12 cilindrų benzininį variklį iš „BMW 850i“. Tačiau tai tik pradžia.
Italai variklio tūrį padidino iki 5,5 litro, sumontavo didesnius vožtuvus, „Zytek“ firmos išmetimo kolektorių, o gabūs IT specialistai modifikavo variklio valdymo programą. 5,5 litro variklis buvo suporuotas su 6 bėgių mechanine pavarų dėže iš „Getrag“.

REKLAMA
REKLAMA

Jk55 (7)


Automobilio pakaba buvo visiškai nauja. Dauguma detalių buvo pagaminta „Racing Dynamics“ meistrų arba paimta iš „BMW M3 E46“.
Kompaktiškame hečbeke sumontuotas motoras išvystė 433 arklio galias esant 5900 aps/min ir 550 Nm sukimo momentą esant 4100 aps/min. Svoris? 1461 kilogramas. Nėra labai daug, žinant, jog priekyje stūkso didžiulis V12 motoras.
Tik galiniais ratais varomas hečbekas iki 100 km/val. sugebėdavo įsibėgėti per 4,5 sekundės ir pasiekti net 306 km/val. maksimalų greitį. Neoficialių šaltinių teigimu, automobilis galėjo pasiekti net ir 330 km/val. greitį, tačiau „Racing Dynamics“ norėdami apsaugoti savo klientus nuo baisių avarijų, maksimalų greitį apribojo ties 305 km/val.

GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų