REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu tikėtume šio automobilio savininko žodžiais, būtent šis „Mitsubishi Lancer EVO“ yra vienas galingiausių, jeigu ne pats galingiausias, „Lancer“ visame pasaulyje. 
Japoniški automobiliai, o tiksliau - japoniški varikliai jau daugelį metų yra mėgstami žmonių, kurie nepraleidžia progos pakeisti vieną ar kitą detalę ir pakelti variklio galią 100 ar 150 ag.
Tačiau „Extreme Tuners“ dirbtuvių specialistai iš 2.0 litrų, 4 cilindrų benzininio variklio, kuris kadaise išvystė 300 arklio galių ir 392 Nm sukimo momentą, išspaudė sunkiai suvokiamą - 2000 arklio galių.
Atvėrus variklio dangtį, išvystumėte „Mitsubishi“ markės logotipą, tačiau pradėjus ardyti modifikuotą variklį, vargu ar surastumėte bent vieną standartinę detalę. Taip, variklio blokas išliko standartinis, tačiau visos kitos detalės buvo pagamintos „Extreme Tuners“ dirbtuvėse arba atkeliavo iš specializuotų auto-detalių parduotuvių.
„Extreme Tuners“ specialistai neslepia, jog didinant variklio galią teko susidurti su įvairiais sunkumais, tačiau padidinus cilindrų suspaudimo laipsnį iki 17:1 ir pridėjus 2.8 baro „pučiančią“ turbiną, skaičiukai kompiuterio ekrane pradėjo keistis žaibišku greičiu.
Beprotiškai galingas variklis drastiškai pakeitė automobilio galimybes pasiekti 200 ar net 250 km/val. greitį. Pavyzdžiui, nuo 80 iki 280 km/val. automobilis įsibėgėja tik per 5.8 sekundės.

Jeigu tikėtume šio automobilio savininko žodžiais, būtent šis „Mitsubishi Lancer EVO“ yra vienas galingiausių, jeigu ne pats galingiausias, „Lancer“ visame pasaulyje. 
Japoniški automobiliai, o tiksliau - japoniški varikliai jau daugelį metų yra mėgstami žmonių, kurie nepraleidžia progos pakeisti vieną ar kitą detalę ir pakelti variklio galią 100 ar 150 ag.
Tačiau „Extreme Tuners“ dirbtuvių specialistai iš 2.0 litrų, 4 cilindrų benzininio variklio, kuris kadaise išvystė 300 arklio galių ir 392 Nm sukimo momentą, išspaudė sunkiai suvokiamą - 2000 arklio galių.
Atvėrus variklio dangtį, išvystumėte „Mitsubishi“ markės logotipą, tačiau pradėjus ardyti modifikuotą variklį, vargu ar surastumėte bent vieną standartinę detalę. Taip, variklio blokas išliko standartinis, tačiau visos kitos detalės buvo pagamintos „Extreme Tuners“ dirbtuvėse arba atkeliavo iš specializuotų auto-detalių parduotuvių.
„Extreme Tuners“ specialistai neslepia, jog didinant variklio galią teko susidurti su įvairiais sunkumais, tačiau padidinus cilindrų suspaudimo laipsnį iki 17:1 ir pridėjus 2.8 baro „pučiančią“ turbiną, skaičiukai kompiuterio ekrane pradėjo keistis žaibišku greičiu.
Beprotiškai galingas variklis drastiškai pakeitė automobilio galimybes pasiekti 200 ar net 250 km/val. greitį. Pavyzdžiui, nuo 80 iki 280 km/val. automobilis įsibėgėja tik per 5.8 sekundės.

REKLAMA









REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų