REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietis Conradas Riudigeris – didelis „Lada VFTS“ modelių gerbėjas, taigi nesunku atspėti, kokiu automobiliu jis lenktyniaus.
Pirmą kartą tarptautine komanda tapęs Kauno automobilininkų sporto klubas į savo gretas 1000 km lenktynėms pasikvietė užsienietį. Legendinį raudonąjį „Lada 2104 Turbo“ kartu su Dovilu Čiutele ir „Volfas Engelman“ aludariais Mantu Matukaičiu bei Tadu Aganausku vairuos ir vokietis Conradas Riudigeris.
Conradui BMW, „Porsche“ ar kitokie vokiški automobiliai neįdomūs. Jam patinka „Lada“. Jis pats Vokietijoje, klasikinių automobilių raliuose vairuoja „Lada 2105 VFTS“ modelį. Raudoną. Visai kaip Dovilo Čiutelės. Net ir sukonstruotą Lietuvoje. To paties Dovilo rankomis.
„Meilė „Lada“ automobiliams yra viena iš priežasčių, kodėl aš jais lenktyniauju. Greitai važiuoti su  vakarų Europoje pagamintu automobiliu man atrodo gana nuobodu. Aš užaugau rytų Vokietijoje. Šalia mano gimtinės yra viena iš seniausių pasaulyje Šleitzer Dreieck lenktynių trasa. Kai buvau vaikas, čia stebėjau labai daug lenktynių ir tada toje trasoje lenktyniniai „Lada VFTS“ automobiliai važiavo labai sėkmingai. Vokietijos demokratinėje respublikoje toks automobilis buvo nepasiekiama svajonė.“ – pasakojo Conradas apie savo tėvynainiams neįprastą automobilių skonį.
Su lietuviais, Kauno automobilininkų sporto direktoriumi Aleksandru Dainiu ir lenktynininku Dovilu Čiutele Conradas pirmą kartą susitiko prieš porą metų, norėdamas apžiūrėti jau parduotą ralio varžyboms skirtą „Lada 2105 VFTS“ automobilį.
„Jau patį pirmą kartą susitikus su Lietuviais aš supratau, kad mūsų požiūris į tam tikrus dalykus labai panašus, ir jau po pusantrų metų jis peraugo į tikrai gerą draugystę. Lietuvoje lankėmės tris kartus ir tikrai nesigailime – graži šalis. Stebėjome porą ralių – labai patiko.“ – kalbėjo Conradas.
Nors Kauno automobilininkų klubo svečias iš Vokietijos – ralistas, važiuoti ralio varžybų mūsų šalyje nesiryžta. Sako, kad jis pratęs važiuoti tik ant asfalto, taigi ant žvyro nesugebėtų valdyti savo automobilio taip meistriškai, kaip Dovilas.
Nepaisant to, Conradas priėmė iššūkį dalyvauti 1000 km lenktynėse su raudonuoju „Lada 2104 Turbo“ automobiliu. „Automobilio dar neteko bandyti, žinau, kad jis bus bent dvigubai galingesnis už mano ralyje vairuojamą „Ladą“, tačiau tikiu, patirtis leis gana greitai susidraugauti su nauja technika ir nenuvilto komandos lenktynių metu.“ – aiškino 19 metų tiek žiedinių, tiek ralio lenktynių patirtį Vokietijoje turintis Conradas.
Vertas dėmesio faktas – kad vokietis kalba tik savo gimtąją kalbą. Komandoje vokiškai susišnekėti gali tik Dovilas. Mantas Matukaitis juokauja, mechanikai ir visi kiti komandos nariai su Conradu bandys šnekėtis rantų gestais. Tačiau vadovas Aleksandras Dainys iš savo patirties tvirtina – „Susikalbėti ženklais su Conradu paprasta. Ypač kai kalba eina apie „Žigulius“.

Vokietis Conradas Riudigeris – didelis „Lada VFTS“ modelių gerbėjas, taigi nesunku atspėti, kokiu automobiliu jis lenktyniaus.
Pirmą kartą tarptautine komanda tapęs Kauno automobilininkų sporto klubas į savo gretas 1000 km lenktynėms pasikvietė užsienietį. Legendinį raudonąjį „Lada 2104 Turbo“ kartu su Dovilu Čiutele ir „Volfas Engelman“ aludariais Mantu Matukaičiu bei Tadu Aganausku vairuos ir vokietis Conradas Riudigeris.
Conradui BMW, „Porsche“ ar kitokie vokiški automobiliai neįdomūs. Jam patinka „Lada“. Jis pats Vokietijoje, klasikinių automobilių raliuose vairuoja „Lada 2105 VFTS“ modelį. Raudoną. Visai kaip Dovilo Čiutelės. Net ir sukonstruotą Lietuvoje. To paties Dovilo rankomis.
„Meilė „Lada“ automobiliams yra viena iš priežasčių, kodėl aš jais lenktyniauju. Greitai važiuoti su  vakarų Europoje pagamintu automobiliu man atrodo gana nuobodu. Aš užaugau rytų Vokietijoje. Šalia mano gimtinės yra viena iš seniausių pasaulyje Šleitzer Dreieck lenktynių trasa. Kai buvau vaikas, čia stebėjau labai daug lenktynių ir tada toje trasoje lenktyniniai „Lada VFTS“ automobiliai važiavo labai sėkmingai. Vokietijos demokratinėje respublikoje toks automobilis buvo nepasiekiama svajonė.“ – pasakojo Conradas apie savo tėvynainiams neįprastą automobilių skonį.
Su lietuviais, Kauno automobilininkų sporto direktoriumi Aleksandru Dainiu ir lenktynininku Dovilu Čiutele Conradas pirmą kartą susitiko prieš porą metų, norėdamas apžiūrėti jau parduotą ralio varžyboms skirtą „Lada 2105 VFTS“ automobilį.
„Jau patį pirmą kartą susitikus su Lietuviais aš supratau, kad mūsų požiūris į tam tikrus dalykus labai panašus, ir jau po pusantrų metų jis peraugo į tikrai gerą draugystę. Lietuvoje lankėmės tris kartus ir tikrai nesigailime – graži šalis. Stebėjome porą ralių – labai patiko.“ – kalbėjo Conradas.
Nors Kauno automobilininkų klubo svečias iš Vokietijos – ralistas, važiuoti ralio varžybų mūsų šalyje nesiryžta. Sako, kad jis pratęs važiuoti tik ant asfalto, taigi ant žvyro nesugebėtų valdyti savo automobilio taip meistriškai, kaip Dovilas.
Nepaisant to, Conradas priėmė iššūkį dalyvauti 1000 km lenktynėse su raudonuoju „Lada 2104 Turbo“ automobiliu. „Automobilio dar neteko bandyti, žinau, kad jis bus bent dvigubai galingesnis už mano ralyje vairuojamą „Ladą“, tačiau tikiu, patirtis leis gana greitai susidraugauti su nauja technika ir nenuvilto komandos lenktynių metu.“ – aiškino 19 metų tiek žiedinių, tiek ralio lenktynių patirtį Vokietijoje turintis Conradas.
Vertas dėmesio faktas – kad vokietis kalba tik savo gimtąją kalbą. Komandoje vokiškai susišnekėti gali tik Dovilas. Mantas Matukaitis juokauja, mechanikai ir visi kiti komandos nariai su Conradu bandys šnekėtis rantų gestais. Tačiau vadovas Aleksandras Dainys iš savo patirties tvirtina – „Susikalbėti ženklais su Conradu paprasta. Ypač kai kalba eina apie „Žigulius“.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų