VOLVO S60 Polestar
Alternatyva „Audi S4“
Neperseniausiai šis modelis turėjo puikiai skambantį šešių cilindrų agregatą, tačiau „Volvo“ vadovams nusprendus atnaujinti sportiškiausią „S60“ modelio versiją, šešių cilindrų motorą pakeitė mažesnis ir kompaktiškesnis keturių cilindrų variklis. Nors tai pati pajėgiausia „S60“ modelio versija, tačiau kaip ir „WRX STI“, ji negali varžytis su „Audi RS4“, „BMW M3“ ar „Mercedes Benz C63 AMG“. Ji tiesiog neturi tiek daug parako. Tačiau žvelgiant į žemesnės pakopos atstovus, pavyzdžiui „Audi S4“, tai gali būti labai įdomi švediška alternatyva.
INFINITI Q50 400
Alternatyva „Mercedes Benz C43 AMG“
„Infiniti“ savo dirbtuvėse buvo sukūrusi labai įdomų „Q50“ prototipą, kuris turėjo „Nissan GT-R“ komponentus. Po keletos bandymų pradėti masinę gamybą, super greito „Q50“ sedano projektas buvo numarintas. Vietoj jo atsirado kuklesnė versija su 6 cilindrų, 400 arklio galių ir 474 Nm sukimo momentą išvystančiu varikliu.
CADILLAC ATS-V
Alternatyva „BMW M3“
Ironiška, tačiau pilnavertė „BMW M3“ alternatyva buvo sukurta prieš dvejus metus. „ATS-V“ atrodo pasakiškai, gali būti komplektuojamas su 8 laipsnių automatine arba 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, o 464 arklio galių jėgainė tikrai privers džiaugtis amerikietiško automobilio teikiamais privalumais. Pripažinkite - Jūs tikrai norėtumėte tokio.
LEXUS GS-F
Alternatyva „Audi S6“
Japoniškų automobilių gamintojai iki šiol yra įsitikinę, jog atmosferiniai varikliai vis dar gali būti naudojami sportiškų sedanų kūrimo procese. „GS-F“ yra puikus įrodymas. Jis turi didžiulį 8 cilindrų variklį, kurio pajėgumas prilygsta „Audi S6“ arba „BMW 550i“, modeliams, tačiau pažvelgus į „GS-F“ kainą - pamatytume, jog ji niekuo nenusileidžia „Audi RS6“ ar „BMW M5“. Nišinis produktas, tačiau tokie „Lexus“ kūriniai visada sugeba surasti savo pirkėją.
ALFA ROMEO GIULIA QV
Alternatyva „Mercedes Benz C63 AMG S“
Automobilis, kurio pasirodymo laukė visą amžinybę. Pagal „Ferrari“ receptą sukurtas 2.9 litro, 6 cilindrų variklis, galinių varančiųjų ratų pavara ir mechaninė pavarų dėžė - idealus receptas automanams. Pagaliau „Alfa Romeo“ turi ginklą, kurį gali naudoti prieš aršiuosius vokiečius.
MASERATI QUATTROPORTE GTS
Alternatyva „Audi S8“
Charizma spinduliuojantis sedanas. Nepaisant keletos trūkumų, itališkas sedanas yra vienas greičiausių „Maserati“ modelių. 530 arklio galių jėgainė padės šiam prabangiam sedanui iki 100 km/val. įsibėgėti per 4.7 sekundės ir pasiekti 307 km/val. maksimalų greitį.
JAGUAR XJ-R
Alternatyva „Mercedes Benz S63 AMG“
„Jaguar“ inžinieriai kurdami šį „XJ“ modelį nesižvalgė į konkurentus. Visos šiame automobilyje panaudotos idėjos buvo „Jaguar“ specialistų. Jūs tik pasižiūrėkite į automobilio eksterjerą, interjerą ir suprasite kodėl „XJ“ yra ypatingas automobilis. Taip, vokiški automobiliai turi daugiau technologijų, tačiau ne vienas „XJ“ konkurentas negali pasigirti nuostabiomis kėbulo linijomis ir riebiai skambančiu 8 cilindrų varikliu.
CADILLAC CTS-V
Alternatyva „BMW M5“
„BMW M5“ žudikas? Esame įsitikinę, jog „CTS-V“ yra ilgai ieškotas „M5“ žudikas. 6.2 litro, 8 cilindrų motoras išvysto 649 arklio galias ir 854 Nm sukimo momentą, kuris automobiliui leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 3.6 sekundės ir pasiekti 320 km/val. greitį. Standartinis „M5“ apie tokias charakteristikas galėtų tik pasvajoti. Be to, „CTS-V“ gali būti komplektuojamas su mechanine pavarų dėže.
DODGE CHARGER SRT HELLCAT
Alternatyva „Brabus E63 B63S-730“
Du skirtingi automobiliai, dvi skirtingos koncepcijos, tačiau „Charger SRT Hellcat“ už maždaug 40 tūkst. eurų mažesnę sumą siūlo beveik tokias pačias charakteristikas kaip ir „Brabus B63S-730“. Ar už 40 tūkst. eurų gaunate mažiau? Priklauso kaip į „Dodge“ pažiūrėsite. Mes manome, jog „Dodge“ yra kaip paprastas plaktukas, tuo tarpu „Brabus“ specialistų patobulinta E klasė yra žymiai sudėtingesnė.