REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Hečbekai, sedanai, universalai, kabrioletai, kupė, visureigiai - tai tik keletas iš daugybės kėbulo tipų. Kiekvienas kėbulo tipas atlieka tam tikrą funkciją, pavyzdžiui, automobiliai su visureigio kėbulo tipu būna kuriami tam, jog galėtų įveikti sunkiai pravažiuojamas vietas, kabrioletai yra skirti tam, jog galėtume džiaugtis saulėtais ir šiltais pavasario ar rudens vakarais.
Tad į kokius rėmus įsispraudžia „Shooting Brake“ vardu vadinami kėbulo tipai? Šio kėbulo tipai sujungia sportiško ir dinamiško kupė bei praktiško universalo kėbulo tipus. Ar tai pats prasčiausias receptas per visą automobilių industrijos istoriją ar tai pati geriausia idėja? Mes asmeniškai, linkstame link antrojo varianto, nes vienu metu gaunate pakankamai erdvų ir patogų automobilį su visais kupė modeliams būdingomis savybėmis.
Šiandien pažvelgsime į 10 automobilių su „Shooting Brake“ kėbulo tipu, kurie galėtų drąsiai lipti ant buvusios „Top Gear“ automobilių kietumo sienos.

1 ) Aston Martin V8 Sportsman Shooting Brake


Britiškų automobilių gamintojas „Aston Martin“, niekada negalvojo apie praktiškumą, universalumą ar jūsų vaikų gerovę. Vis dėlto, prieš daugiau nei du dešimtmečius, tuomet „Ford“ koncernui priklausęs gamintojas atliko eksperimentą - sukūrė du „Aston Martin V8 Sportsman Shooting Brake“ modelius, kurie turėjo kupė automobiliuose montuotus V8 motorus, sugebėjusius pasiekti 360 arklio galių. Šiais laikais šis retas „Aston Martin“ vertinamas 500 000 eurų sumą.

Hečbekai, sedanai, universalai, kabrioletai, kupė, visureigiai - tai tik keletas iš daugybės kėbulo tipų. Kiekvienas kėbulo tipas atlieka tam tikrą funkciją, pavyzdžiui, automobiliai su visureigio kėbulo tipu būna kuriami tam, jog galėtų įveikti sunkiai pravažiuojamas vietas, kabrioletai yra skirti tam, jog galėtume džiaugtis saulėtais ir šiltais pavasario ar rudens vakarais.
Tad į kokius rėmus įsispraudžia „Shooting Brake“ vardu vadinami kėbulo tipai? Šio kėbulo tipai sujungia sportiško ir dinamiško kupė bei praktiško universalo kėbulo tipus. Ar tai pats prasčiausias receptas per visą automobilių industrijos istoriją ar tai pati geriausia idėja? Mes asmeniškai, linkstame link antrojo varianto, nes vienu metu gaunate pakankamai erdvų ir patogų automobilį su visais kupė modeliams būdingomis savybėmis.
Šiandien pažvelgsime į 10 automobilių su „Shooting Brake“ kėbulo tipu, kurie galėtų drąsiai lipti ant buvusios „Top Gear“ automobilių kietumo sienos.

1 ) Aston Martin V8 Sportsman Shooting Brake


Britiškų automobilių gamintojas „Aston Martin“, niekada negalvojo apie praktiškumą, universalumą ar jūsų vaikų gerovę. Vis dėlto, prieš daugiau nei du dešimtmečius, tuomet „Ford“ koncernui priklausęs gamintojas atliko eksperimentą - sukūrė du „Aston Martin V8 Sportsman Shooting Brake“ modelius, kurie turėjo kupė automobiliuose montuotus V8 motorus, sugebėjusius pasiekti 360 arklio galių. Šiais laikais šis retas „Aston Martin“ vertinamas 500 000 eurų sumą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1


2 ) BMW Z3 kupė


Vienas įdomiausių ir išskirtiniausių „BMW“ modelių, kuris buvo sukurtas „E46“ kartos laikotarpiu. Automobilio debiuto metu, daugelis „BMW Z3“ kupė kritikavo dėl neįprastų kėbulo formų, tačiau metams bėgant, vis daugiau ir daugiau entuziastų pradėjo atkreipti dėmesį į vokišką „Mazda MX-5“ analogą. Pakankamai trumpa ratų bazė, galiniai varantieji ratai, puikus balansas ir žvitrūs 6 cilindrų varikliai skamba kaip puikus receptas tiems, kurie nori „Mazda MX-5“ su erdvesniu salonu ir ilgesniu komforto įrangos sąrašu.

REKLAMA

2


3 ) Chevrolet Nomad


„Chevrolet“ inžinieriai greičiausiai net nesuprato, jog „Nomad“ tapo vienu pirmųjų „Shooting Brake“ segmento atstovų. „Chevrolet“ dizaineriai tiesiog išlaisvino savo vaizduotę ir sukūrė milžinišką universalą su dvejomis durelėmis ir 4,6 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininiu varikliu. Skamba kaip idealus šeimyninis automobilis, ar ne?

3


4 ) Fiat 130 Maremma


Kartais sunku patikėti, kad „Fiat“ kadaise buvo ne tik mažų, bet ir vidutinio dydžio automobilių specialistė. Prieš keletą dešimtmečių „Fiat 130“ buvo vienas geriausių savo klasės atstovų. Klasiškas, stilingas, patogus ir komfortiškas, tad kai prie šio automobilio kėbulo linijų kūrimo prisidėjo „Pininfarina“, staiga „Fiat 130“ tapo pokylio gražuole. Deja, „Fiat“ sukūrė tik tris „Fiat 130 Maremma“ vienetus.

REKLAMA
REKLAMA

4


5 ) Ferrari GTC 4Lusso


Tai nėra pats geriausias „Ferrari“ modelio vardas, tačiau jeigu į tai nekreiptume dėmesio, pamatytume, jog tai vienas moderniausių ir pajėgiausių keturviečių automobilių planetoje. Neseniai pristatytas modelis buvo pradėtas gaminti ne tik su 12, bet ir su 8 cilindrų varikliu.

5


6 ) Honda Accord Aerodeck


Šiame automobilių sąraše „Honda Accord Aerodeck“ greičiausiai pelnytų patikimiausio modelio titulą. „Honda“ inžinieriai kurdami trečios kartos „Accord“ modelį užsimanė praplėsti populiaraus automobilio kėbulų gamą ir devinto dešimtmečio viduryje pristatė ne tik sedaną, kupė ar hečbeką, bet ir stilingai atrodantį „Shooting Brake“ kėbulo tipą turėjusią versiją.
Deja, kaip ir visi įdomūs projektai, nesulaukė didžiulio susidomėjimo tiek Europoje, tiek gimtojoje Japonijoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

6


7 ) Lancia Beta HPE


„Lancia“ inžinierių kūrinys buvo žymiai populiaresnis už „Honda“ specialistų bandymą. Per maždaug 10 metų gamybos laikotarpį, italų gamintojas pardavė daugiau kaip 70 tūkst. vienetų. Atsižvelgiant į pakankamai aukštą automobilio kainą, tai buvo pakankamai geras ir sveikintinas rezultatas.

7


8 ) Lynx Eventer


Pamatę šį automobilį, iškart norėsite sakyti, jog tai „Jaguar“ kompanijos kūrinys ir iš dalies jūs būsite teisūs. Šis elegantiškas automobilis iš pradžių gimė „Jaguar“ gamykloje, tačiau patekęs į „Lynx“ dirbtuves, ištaigingas britiškas kupė per rekordiškai trumpą laiko tarpą patapo „Shooting Brake“ segmento atstovu.
„Lynx“ dirbtuvėse buvo pagaminti 67 išskirtinės išvaizdos „Jaguar XJ-S“ modeliai, kurie turėjo 6 arba 12 cilindrų motorus.

REKLAMA

8


9 ) DP Motorsport Porsche 944 DP44 Cargo


Tai yra vienas iš tų projektų, kuris nepatiktų automobilių gamintojui. „Porsche“ inžinieriai praleidę tūkstančius valandų prie „Porsche 944“ tobulinimo, vėliau turėjo su apsimestine šypsena žiūrėti į „DP Motorsport“ specialistų kūrinį.

9


10 ) Reliant Schimitar GTE


Scimitar“ pirmą kartą buvo pademonstruotas 1964 metais. Sportiškų formų automobilis iš pradžių buvo komplektuojamas su 2.6 litro benzininiu agregatu, kurį sukūrė „Ford“ specialistai. Po maždaug dviejų metų į šį automobilį buvo pradėtas montuoti 3 litrų, V formos, šešių cilindrų agregatas, kurį taip pat sukūrė „Ford“ inžinieriai. 1967 metais pristatė dviejų durų universalą. Projektą įgyvendinti prireikė tik vienerių metų. Palyginus su moderniais automobiliais, modelių kūrimo laikas buvo trumpesnis net penkis kartus.

10

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų