REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Utenos apylinkėse vykusiu „Halls Winter Rally“ etapu startavo 2013 metų Lietuvos automobilių ralio čempionato (LARČ) sezonas. Pirmajame etape triumfavo Deividas Jocius, pilotavęs „Mitsubishi Lancer Evo IX“ automobilį.
D.Jocius į pirmąją poziciją išsiveržė ketvirtame greičio ruože ir lyderio pozicijos nebeužleido iki pat finišo, nepaisant to, kad jį atkakliai spaudė Dominykas Butvilas ir Vytautas Švedas.
Vytautas Švedas ketvirtajame greičio ruože persistengė ir išlėkė iš kelio, laimei sportininkas į trasą grįžo nepažeidęs bolido. Manoma, jog ši sportininko klaida galėjo V.Švedui kainuoti pergalę varžybose.




Po pirmojo greičio ruožo lyderiu tapęs D.Butvilas su „Evo X“ finšiavo antras, nuo nugalėtojo atsilikęs 1.1 sek. Lyderio pozicija po antrojo ir ketvirtojo greičio ruožo mėgavęsis V.Švedas tenkinosi trečiąja vieta.
D.Jocius beveik viso ralio metu kontroliavo situaciją ir D.Butvilui leido priartėti tik pačioje ralio pabaigoje, tuo tarpu kova tarp D.Butvilo ir V.Švedo vyko labai atkakliai. V.Švedas į antrąją poziciją buvo pakilęs po dešimtojo greičio ruožo, tačiau D.Butvilas netruko ją susigrąžinti.
Ramūnas Čapkauskas, po ketvirtojo greičio ruožo važiavęs antroje vietoje, finišo liniją pasiekė šeštas, nugalėtojui nusileidęs beveik dvejomis minutėmis.
Verta paminėti, kad ralio nugalėtojas Deividas Jocius šio ralio metu važiavo su Ramūno Čapkausko automobiliu, kurį D.Jocius išsinuomojo. R.Čapkauskas nuo D.Jociaus atsiliko beveik dvi minutes, nors ir pilotavo galingesnę nei lyderio techniką.




Pastaruosius trejus metus „Halls Winter Rally“ etape triumfavo latviai, tačiau šiemet fortūna nuo kaimyninės šalies atstovų nusigręžė. Su pavarų dėžės gedimais susidūrė Martino Svilio ir Janio Feldmanio ekipažai iš lenktynių pasitraukė jau pačioje jų pradžioje.
Dideliam Lietuvos ralio fanų nusivylimui, jau pirmajame greičio ruože technikos gedimą patyrė Benedikto Vanago vairuojamas „Subaru Impreza WRC“ automobilis, sustreikavo pavarų perjungimo sistema. Su šiuo naujuoju B.Vanago pirkiniu praeityje lenktyniavo pasaulio ralio čempionas Peteris Solbergas. B.Vanagas sirgaliam prižadėjo, jog jie dar išvys Lietuvos ralio trasose skriejantį galingąjį „Subaru WRC“ automobilį.
Mechaninių gedimų neišvengė ir vietos herojus Martynas Samsonas. Sportininkas, kuris vairavo „BMW M3“ automobilį, iki gedimo prilygo net kai kuriems lenktynininkas vairuojantiems mašinas varomas keturiais ratais bei efektingai skriejo posūkiuose, kas itin patinka susirinkusiems ralio sirgaliams.




Kitas, ne ką mažiau, o gal net ir labiau mylimas ralio fanų lenktynininkas Dovilas Čiutelė bei jo „Lada“ automobilis, taip pat neišvengė gedimų. To ir galima buvo tikėtis, kadangi kaip pats D.Čiutelė teigė, jo automobilis buvo surinktas likus nakčiai iki apsilankymo ralio techninėje komisijoje.
Žiūrovai susirinkę prie 9 – 12 greičio ruožo tramplino neliko nusivylę, kadangi jiems puikių šuolių bei vaizdų padovanojo kaimynai lenkai su „BMW“ automobiliu, liaudiškai vadinamų „chuligankę“.
Toje pačioje vietoje nedaug trūko iki didelės katastrofos. Aukštai pakilęs „Opel Astra“ automobilis vos nenusileido ant šalia trasos stovinčių ralio stebėtojų.
Kitas LARČ etapas vyks vasario 23-24 dienomis Latvijoje, Sarmos apylinkėse
Fotografavo Ugnė Majauskaitė.



Utenos apylinkėse vykusiu „Halls Winter Rally“ etapu startavo 2013 metų Lietuvos automobilių ralio čempionato (LARČ) sezonas. Pirmajame etape triumfavo Deividas Jocius, pilotavęs „Mitsubishi Lancer Evo IX“ automobilį.
D.Jocius į pirmąją poziciją išsiveržė ketvirtame greičio ruože ir lyderio pozicijos nebeužleido iki pat finišo, nepaisant to, kad jį atkakliai spaudė Dominykas Butvilas ir Vytautas Švedas.
Vytautas Švedas ketvirtajame greičio ruože persistengė ir išlėkė iš kelio, laimei sportininkas į trasą grįžo nepažeidęs bolido. Manoma, jog ši sportininko klaida galėjo V.Švedui kainuoti pergalę varžybose.




Po pirmojo greičio ruožo lyderiu tapęs D.Butvilas su „Evo X“ finšiavo antras, nuo nugalėtojo atsilikęs 1.1 sek. Lyderio pozicija po antrojo ir ketvirtojo greičio ruožo mėgavęsis V.Švedas tenkinosi trečiąja vieta.
D.Jocius beveik viso ralio metu kontroliavo situaciją ir D.Butvilui leido priartėti tik pačioje ralio pabaigoje, tuo tarpu kova tarp D.Butvilo ir V.Švedo vyko labai atkakliai. V.Švedas į antrąją poziciją buvo pakilęs po dešimtojo greičio ruožo, tačiau D.Butvilas netruko ją susigrąžinti.
Ramūnas Čapkauskas, po ketvirtojo greičio ruožo važiavęs antroje vietoje, finišo liniją pasiekė šeštas, nugalėtojui nusileidęs beveik dvejomis minutėmis.
Verta paminėti, kad ralio nugalėtojas Deividas Jocius šio ralio metu važiavo su Ramūno Čapkausko automobiliu, kurį D.Jocius išsinuomojo. R.Čapkauskas nuo D.Jociaus atsiliko beveik dvi minutes, nors ir pilotavo galingesnę nei lyderio techniką.




Pastaruosius trejus metus „Halls Winter Rally“ etape triumfavo latviai, tačiau šiemet fortūna nuo kaimyninės šalies atstovų nusigręžė. Su pavarų dėžės gedimais susidūrė Martino Svilio ir Janio Feldmanio ekipažai iš lenktynių pasitraukė jau pačioje jų pradžioje.
Dideliam Lietuvos ralio fanų nusivylimui, jau pirmajame greičio ruože technikos gedimą patyrė Benedikto Vanago vairuojamas „Subaru Impreza WRC“ automobilis, sustreikavo pavarų perjungimo sistema. Su šiuo naujuoju B.Vanago pirkiniu praeityje lenktyniavo pasaulio ralio čempionas Peteris Solbergas. B.Vanagas sirgaliam prižadėjo, jog jie dar išvys Lietuvos ralio trasose skriejantį galingąjį „Subaru WRC“ automobilį.
Mechaninių gedimų neišvengė ir vietos herojus Martynas Samsonas. Sportininkas, kuris vairavo „BMW M3“ automobilį, iki gedimo prilygo net kai kuriems lenktynininkas vairuojantiems mašinas varomas keturiais ratais bei efektingai skriejo posūkiuose, kas itin patinka susirinkusiems ralio sirgaliams.




Kitas, ne ką mažiau, o gal net ir labiau mylimas ralio fanų lenktynininkas Dovilas Čiutelė bei jo „Lada“ automobilis, taip pat neišvengė gedimų. To ir galima buvo tikėtis, kadangi kaip pats D.Čiutelė teigė, jo automobilis buvo surinktas likus nakčiai iki apsilankymo ralio techninėje komisijoje.
Žiūrovai susirinkę prie 9 – 12 greičio ruožo tramplino neliko nusivylę, kadangi jiems puikių šuolių bei vaizdų padovanojo kaimynai lenkai su „BMW“ automobiliu, liaudiškai vadinamų „chuligankę“.
Toje pačioje vietoje nedaug trūko iki didelės katastrofos. Aukštai pakilęs „Opel Astra“ automobilis vos nenusileido ant šalia trasos stovinčių ralio stebėtojų.
Kitas LARČ etapas vyks vasario 23-24 dienomis Latvijoje, Sarmos apylinkėse
Fotografavo Ugnė Majauskaitė.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų